• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

آموزش تغییر فونت گوشی سامسونگ

فهرست مطالب

اگر کاربر گوشی سامسونگ باشید، حتما تا به امروز برای یک بار هم که شده به فکر تغییر فونت گوشی افتاده‌اید. کمپانی سامسونگ سازنده‌ای نیست که تنها یک مدل فونت برای گوشی سامسونگ قرار داده باشد، به همین دلیل می‌توانید بدون نیاز به دانلود برنامه‌ای به راحتی از میان فون‌های موجود در گوشی های سامسونگ یکی از فونت‌ها را روی حالت پیش فرض قرار دهید یا با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث یعنی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف روند تغییر فونت گوشی سامسونگ را پیش گرفته و برای تغییر فونت فارسی و انگلیسی و سایر زبان‌های موجود در صفحه کیبورد اقدام کنید. با همراهی این مطلب تا خط آخر می‌توانید با آموزش تغییر فونت گوشی سامسونگ آشنا شوید.

تغییر فونت گوشی سامسونگ بدون برنامه

اگر فقط به دنبال تغییر فونت و خارج کردن گوشی از حالت یکنواخت هستید، چرخش در میان فونت‌های دیفالت موجود و تغییر فونت در گوشی سامسونگ می‌تواند جواب گو کار شما باشد، اما این را در نظر بگیرید که فونت‌ها محدود هستند و تنوع بالایی ندارند، اگر به دنبال تنوع بالا هستید باید از طریق برنامه‌های کمکی اقدام کنید.

خرید گوشی سامسونگ

برای تغییر فونت گوشی سامسونگ اصلا نیازی به نصب اپلیکیشن در این مرحله ندارید. تنها قدم به قدم با ما جلو بیایید تا 1 دقیقه دیگر همه چیز برای شما تغییر کرده باشد.

  • برنامه تنظیمات یا همان Settings با آیکون چرخ دنده را باز کنید.
  • گزینه نمایشگر یا Display را انتخاب کنید تا وارد صفحه جدید شوید.

تغییر فونت گوشی سامسونگ

  • گزینه Font Size And Style را انتخاب کنید.

تغییر فونت گوشی سامسونگ

  • در صورتیکه گزینه Font Style را انتخاب کنید، شما با تعدادی از اسامی فونت‌های جدید سامسونگ آشنا خواهید شد. برای مثال فونت SamsungOne، Gothic Bold، Cool Jazz، Robot و Samsung Sans به صورت دیفالت یا همان پایه در همین صفحه قرار دارد.

تغییر فونت گوشی سامسونگ

  • در این بخش شما با فونت‌های گوشی روبه‌رو خواهید شد، اگر تابحال به فونت‌ها دست نزده باشید، روی گزینه پیش فرض یا همان Default تنظیم شده است؛ قابلیت قشنگ و جذاب اینجاست که برای داشتن فونت‌های بیشتر روی Download Fonts کلیک کنید تا به صفحه فروشگاه سامسونگ منتقل شوید. تا به اینجای کار نیازی به نصب برنامه تغییر فونت گوشی سامسونگ ندارید و همه چیز با خود سامسونگ جلو خواهد رفت.

تغییر فونت گوشی سامسونگ

  • کاملا طبیعی و منطقی است که به محض ضربه زدن روی صفحه نمایش برای انتخاب گزینه Download fonts وارد صفحه جدیدی شوید که در آنجا بتوانید فونت‌های جدید را دانلود کنید.

تغییر فونت گوشی سامسونگ

  • پس از ضربه زدن روی گزینه دانلود مرحله بعدی این اتفاق رخ خواهد داد که فونت‌ها به صورت خودکار نصب شوند. این فونت‌ها پس از دانلود به صورت خودکار به بخش فونت گوشی سامسونگ شما اضافه خواهد شد.

تغییر فونت گوشی سامسونگ

به همین راحتی می‌توانید فونت گوشی سامسونگ خود را تغییر دهید تا تنوع خوبی باشد و از محیط گوشی خود خسته نشوید.

مشابه این آموزش را برای گوشی شیائومی بخوانید: تغییر فونت گوشی شیائومی

بزرگ كردن فونت گوشي سامسونگ

برای بزرگ کردن فونت گوشی سامسونگ هم نیازی به نصب اپلیکیشن یا برنامه خاصی نیست. دقیقا شبیه به قبل عمل کنید. وارد بخش تنظیمات شده و بعد از آن وارد صفحه Display شوید تا بتوانید به صفحه مربوطه وارد شوید. در قسمت پایینی انتخاب فونت می‌توانید با جابه‌جا کردن اسلایدر روی صفحه نمایش از سمت چپ به سمت راست، اندزه فونت موبایل سامسونگ را تغییر دهید.

آموزش تغییر فونت فارسی گوشی سامسونگ

اگر قصد دارید تا به سوال همیشه پرتکرار «چگونه فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم؟» بهترین پاسخ را بدهید و فونت‌های بیشتری داشته باشید؛ پیشنهاد می‌کنیم ابتدا برنامه ZFont 3 را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

1- در صفحه اول این برنامه با لیست بلند بالایی از فونت‌های جدید روبه‌رو می‌شوید که برای استفاده از آن باید تک به تک دانلود کنید و برای دسترسی به برنامه‌های بیشتر هم روی See All ضربه بزنید.

2- در قسمت پایینی برنامه 4 بخش مختلف مشاهده می‌کنید که با انتخاب Category با زبان‌های مختلف مانند عربی، روسی، اوکراینی، ویتنام، کره جنوبی و چینی به همراه ایموجی‌های مختلف آشنا شده و دسترسی پیدا می‌کنید.

3- در این مرحله از تغییر فونت نوشتاری گوشی سامسونگ، فونت مد نظر را دانلود کرده و در پایان روی آن ضربه بزنید.

در این مرحله از دانلود فونت برای سامسونگ در مقابل شما صفحه جدیدی نمایش داده می‌شود که 8 قسمت متفاوت دارد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد:

  1. گزینه Install font name را انتخاب کنید. توجه کنید احتمالا به‌جای فونت SamsungSans گزینه‎ دیگری نمایش داده شود. هر فونتی که خود اپلیکیشن انتخاب کرده را نصب کنید.
  2. حال گزینه Change the font to Font Name دقیقا همان فونتی است که اپلیکیشن انتخاب کرده است.
  3. الان وقت وارد حساب کاربری سامسونگ شدن است که روی گوشی سامسونگ شما باز است.Your Samsung Account must be signed-in . دلیل این اتصال داشتن یک حساب معتبر سامسونگ برای داشتن فضای تهیه نسخه پشتیبان یا بک آپ است.
  4. پس از ورود به حساب کاربری خود در این برنامه، باید گزینه Backup Data (Only Settings) را انتخاب کنید و از تنظیمات یک نسخه بک آپ تهیه کنید.
  5. در این قسمت فونتی که روی گوشی شما است را باید پاک کنید، پس Uninstall Font Name را انتخاب کنید و فونت را حذف کنید.
  6. وارد بخش How to Change می‌شویم.در این بخش باید فونت مورد نظر را نصب کنید. پس گزینه Install font name را انتخاب کنید.
  7. در این بخش گزینه Change the font to Default را انتخاب کنید و گزینه Default را انتخاب کنید تا فونت مورد نظر به فونت اصلی گوشی شما شناخته شود.
  8. حالا از شما خواسته می شود که نسخه بک آپ یا پشتیبانی را که در مراحل اولیه گرفتید به برنامه بازگردانید. پس گزینه Restore Data (Only Settings) را انتخاب کنید و دقت کنید که فقط از تنظیمات بک آپ را برگردانید نه قسمت های دیگر. سپس از شما سوال می شود که آیا باید نسخخه پشتیبان را پاک کند یا خیر که توصیه می کنیم پاک نکنید، شاید زمانی به مشکل خوردید به آن تنظیمات نیاز داشته باشید.

مطالب مرتبط: تغییر صفحه کلید پیش فرض گوشی (در اندروید و ios)

به همین راحتی با این برنامه کارآمد و راحت می توانید فونت فارسی گوشی سامسونگ خود را تغییر دهد و هر فونتی که دلتان می خواهد داشته باشید را روی آن نصب کنید. شما چه برنامه ای را برای تغییر فونت گوشی سامسونگ پیشنهاد می کنید؟ آیا شما هم فونت گوشی خود را تغییر می دهید یا خیر؟ نظرات و تجریبات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خرید مک بوک

فونت آیفون برای گوشی سامسونگ

اگر از فونت گوشی آیفون خوشتان می‌آید و علاقه دارید تا از این فونت برای گوشی اندرویدی خود استفاده کنید، بهتر است وارد برنامه گوگل پلی شده و 2 عبارت مختلف را سرچ کنید تا به برنامه مد نظر برسید.

اگر San francisco font یا iPhone font را داخل سرچ بار نرم افزار Google play جست‌وجو کنید، حتما با برنامه QuillBot روبه‌رو می‌شوید که باید برای دانلود همان برنامه روی صفحه ضربه بزنید. انتخاب فونت آیفون برای سامسونگ کار آسانی است و در همین مرحله تمام می‌شود.

جمع بندی، اتمام مراحل اموزش تغییر فونت در سامسونگ

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را به مقصود اصلی خود که همان آشنایی و دانلود فونت برای گوشی سامسونگ نزدیک کنیم. اگر تا قبل از مطالعه این مقاله همواره در فکر تعویض فونت گوشی سامسونگ بوده‌اید، به طور قطع تا به اینجای مقاله با صفر تا صد تغییر فونت در سامسونگ آشنا شده‌اید. اگر نظر یا تجربه‌ای در این مورد دارید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نطرات کاربران آن را با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

سوالات متدوال

تغییر فونت گوشی سامسونگ بدون برنامه امکان پذیر است؟

بله شما می‌توانید بدون نیاز به نصب هر گونه برنامه‌ای برای تعویض فونت سامسونگ اقدام کنید.

بهترین برنامه تغییر فونت برای گوشی سامسونگ کدام است؟

برنامه ZFont 3 یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید برای تغییر فونت گوشی سامسونگ خود از آن استفاده کنید.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *