• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

اسنپ دراگون 7+ نسل ۲ معرفی شد

شرکت کوالکام از تراشه اسنپ دراگون 7+ نسل ۲ رونمایی کرد. تراشه‌ای که جایگزین تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل ۱ می‌شود.

مشخصات اسنپ دراگون 7+ نسل ۲

تراشه اسنپ دراگون 7+ نسل ۲ از نظر عملکرد و مصرف انرژی محصولی فوق العاده خواهد بود. این تراشه از پردازنده‌ای استفاده می‌کند که هسته اصلی آن Kryo با فرکانس ۲٫۹۱ گیگاهرتز استفاده می‌کند. در کل ترکیب هسته‌های پردازنده این تراشه به صورت ۱+۳+۴ است. این پردازنده ۵۰ درصد عملکرد بهتری در مقایسه با اسنپ دراگون ۷ نسل ۱ دارد.

در کنار پردازنده، از پردازنده گرافیکی Adreno هم روی این محصول استفاده شده که هنوز نام آن مشخص نشده است. به گفته کوالکام این پردازنده گرافیکی ۲ برابر علمکرد بهتری در مقایسه با پردازنده گرافیکی اسنپ دراگون ۷ نسل ۱ دارد و ۱۳ درصد انرژی کمتری هم مصرف می‌کند.

مشخصات اسنپ دراگون 7+ نسل ۲

از دیگر ویژگی‌های اسنپ دراگون 7+ نسل ۲ می‌توانیم به پشتیبانی از Auto Variable Rate Shading است. این ویژگی باعث می‌شود که محیط‌های نزدیک در بازی‌ها با وضوح بالاتری پردازش شوند و محیط‌ها دور با کیفیت پایین‌تری پردازش شوند. این ویژگی در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این تراشه می‌توانیم به برخورداری از The Volumetric Rendering اشاره کنیم. این ویژگی را قبلا روی تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ دیده بودیم.

تراشه اسنپ دراگون 7+ نسل ۲ در زمینه عکاسی هم فوق‌العاده خواهد بود. این تراشه باعث شده که تا عکاسی در شب بهتر شود. تراشه جدید کوالکام از حسگرهای ۲۰۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ویدئوهای HDR هم ضبط کند.

در زمینه هوش مصنوعی باید بگوییم که اسنپ دراگون 7+ نسل ۲ از AI Engine کوالکام استفاده می‌کند که دو برابر عملکرد بهتری در مقایسه با نسل قبل دارد و ۴۰ درصد در مصرف باتری صرفه جویی می‌کند.

تراشه اسنپ دراگون 7+ نسل ۲ از مودم X62 5G پشتیبانی می‌کند که سرعت دانلود آن به ۴٫۴ گیگابیت برثانیه می‌رسد. این تراشه از شبکه 4G و 5G پشتیبانی خواهد کرد.


ads

اکانت ظرفیتی چیست و اکانت های ظرفیتی PS5 چگونه کار می‌کند؟


اکانت ظرفیتی PS5 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *