• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین تلویزیون تا 6 میلیون موجود در بازار ایران

فهرست مطالب

تلویزیون یکی از اساسی‌ترین لوازم در هر خانه‌ است. همه‌ی ما هر روزه با تماشای شبکه‌های مختلف تلویزیون، وصل کردن لپ‌تاپ یا کنسول به تلویزیون برای بازی کردن یا فیلم دیدن، تماشای مسابقات ورزشی و حتی صرفا روشن گذاشتن آن برای پخش شدن صدا در خانه، از تلویزیون استفاده می‌کنیم. با این‌حال، قیمت تلویزیون‌ های برندهای مختلف، به‌طوری بالا رفته که خیلی از افراد برای خرید تلویزیون برای خانه یا محل کار خود به مشکل برمی‌خورند و هنگام انتخاب تلویزیون، قیمت آن برای افراد در بالاترین اولویت قرار گرفته. در این مقاله، قصد داریم تا نگاهی بیندازیم به بهترین مدل‌های تلویزیون تا 6 میلیون و ویژگی‌های مختلف آن‌ها را بررسی کنیم. همراه ما باشید تا با این تلویزیون‌ها آشنا شوید.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس – 32PD418N

تلویزیون ال ای دی Gplus

  • سایز: ۳۲ اینچ
  • قابلیت اتصال به WiFi: ندارد
  • نوع صفحه نمایش: تخت
  • کیفیت تصویر: HD
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • استاندارد صوتی: کنترل تطبیقی صدا

تلویزیون جی پلاس 32PD418N، یک تلویزیون تخت ۳۲ اینچ با ابعاد ۴۳۵ در ۸۰ در ۷۳۳ میلی‌متر است که هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد، اما به‌عنوان یک تلویزیون کوچک در اتاق یا محل کار، از ویژگی‌های خوبی برخوردار است. کیفیت تصویر تلویزیون، HD بوده که رزولوشن ۷۶۸ در ۱۳۶۶ دارد و با تکنولوژی Direct LED، هم نویز تصویر را کاهش می‌دهد و هم روشنایی نمایشگر را بالاتر می‌برد. ۲ درگاه HDMI و ۱ درگاه USB، به‌علاوه خروجی هدفون در تلویزیون تعبیه شده است که بتوانید دستگاه‌های مختلف خود را به تلویزیون وصل کنید.

تلویزیون جی پلاس مدل 32PD418N سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی بست – 40BN3080KM

بهترین تلویزیون تا 20 میلیون - تلویزیون بست

  • سایز: ۴۰ اینچ
  • قابلیت اتصال به WiFi: ندارد
  • نوع صفحه نمایش: تخت
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • استاندارد صوتی: Dolby

برند بُست، یک برند ایرانی و هم‌خانواده‌ برندهای اسنوا و دوو است که تلویزیون‌هایش به‌علت قیمت پایین و امکانات مناسب، راه خود را به خانه‌های ما باز کرده. تلویزیون 40BN3080KM یک تلویزیون ال ای دی ۴۰ اینچ بوده که فاقد رابط هوشمند و بلوتوث است و نمی‌توانید آن را به اینترنت وصل کنید؛ اما به‌کمک درگاه‌های USB و HDMI می‌توانید لپ‌تاپ یا کنسول خود را به آن وصل کنید. این تلویزیون، دارای پنل VA است و از شبکه‌های HD پشتیبانی می‌کند. وضوح تصویر این تلویزیون ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که کیفیت تصویر خوبی دارد. استاندارد صوتی آن نیز دالبی بوده که با توان خروجی صدای کلی ۱۶ وات، کیفیت قابل قبولی دارد.

تلویزیون بست مدل 40BN3080KM سایز 40 اینچ

تلویزیون ال ای دی زلموند – PANA32HS2154

تلویزیون ال ای دی هوشمند زلموند مدل PANA32HS2154 سایز 32 اینچ بهترین تلویزیون تا ۲۰ میلیون

  • سایز: ۳۲ اینچ
  • قابلیت اتصال به WiFi: دارد
  • نوع صفحه نمایش: تخت
  • کیفیت تصویر: HD+
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • استاندارد صوتی: Dolby Digital

اگر یک تلویزیون هوشمند در سایز ۳۲ اینچ نیاز دارید، تلویزیون PANA32HS2154 زلموند با قابلیت اتصال به WiFi که رابط هوشمند اندروید ۱۱ دارد، یک گزینه ایده‌آل است. این تلویزیون دارای پنل تخت IPS و Anti-Glare بوده که ضدضربه نیز است و برای محیط های شلوغ و خانه‌هایی که فرزند کوچک دارند بسیار مناسب است. همچنین، از کیفیت تصویر HDپلاس بهره برده و مجهز به تکنولوژی کاهش نویز تصویر نیز هست. استانداردهای صوتی تلویزیون دالبی دیجیتال پلاس است و ۲ بلندگو دارد که هر کدام ۸ وات توان خروجی صدا دارند و در پایین پنل تلویزیون قرار گرفته‌اند. این تلویزیون، در لیست بهترین تلویزیون تا ۲۰ میلیون قرار دارد از میزان رضایت خوبی هم در میان کاربران برخوردار است.

تلویزیون زلموند مدل PANA32HS2154 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی نکسار – NTV-D32C412N

ال ای دی نکسار - بهترین تلویزیون تا 6 میلیون

ال ای دی نکسار NTV-D32C412N
نوع نمایشگر IPS تخت
کیفیت تصویر HD
رزولوشن ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل
نسبت تصویر ۱۶:۹
استاندارد صوتی کنترل تطبیقی صدا
نوع پایه رومیزی

تلویزیون ۳۲ اینچی نکسار از یک پنل تخت IPS استفاده می‌کند که زاویه دید گسترده‌ای به کاربر می‌دهد و رنگ‌ها را واقعی و طبیعی نشان می‌دهد. کیفیت تصویر در نمایشگر تلویزیون HD و با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل است. این تلویزیون، یک تلویزیون هوشمند نیست و قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد. پس اگر یک تلویزیون تا ۶ میلیون می‌خواهید که چندان بزرگ نباشد و در اتاق خواب یا محل کار خود قرار دهید، تلویزیون نکسار گزینه مناسبی است.

تلویزیون نکسار مدل NTV-D32C412N سایز 32 اینچ

راهنمای خرید تلویزیون تا 20 میلیون:

بهترین تلویزیون تا ۲۰ میلیون را بشناسید

تلویزیون ال ای دی هاردستون – 32BHT9071

تلویزیون هاردستون - تلویزیون ال ای دی هاردستون مدل 32BHT9071 سایز 32 اینچ

ال ای دی هاردستون 32BHT9071
نوع نمایشگر تخت
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۷۶۸ در ۱۳۶۰ پیکسل
نسبت تصویر ۱۶:۹
استاندارد صوتی Dolby True HD
نوع پایه رومیزی

مورد دیگری که در رنج تلویزیون‌های تا ۶ میلیون تومان قرار دارند، تلویزیون ال ای دی هاردستون 32BHT9071 است. این تلویزیون در دسته‌ی تلویزیون‌های هوشمند قرار نمی‌گیرد و نمی‌توانید آن را به وای‌فای وصل کنید، اما با بهره‌وری از تکنولوژی صفحه‌ی Full HD و استانداردهای صوتی Dolby True HD کار می‌کند. همچنین، چنانچه قصد داشته باشید لپ‌تاپ یا کنسول بازی خود را به تلویزیون متصل کنید، این تلویزیون ۲ درگاه USB و همینطور درگاه HDMI دارد.

تلویزیون هاردستون مدل 32BHT9071 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی وینسنت – 32VH3000

تلویزیون تا 5 میلیون بهترین تلویزیون تا 5 میلیون

ال ای دی وینسنت 32VH3000
نوع نمایشگر تخت
کیفیت تصویر HD
رزولوشن ۷۲۰ در ۱۳۶۶ پیکسل
نسبت تصویر ۱۶:۹
استاندارد صوتی Dolby Digital
نوع پایه رومیزی

برند وینسنت، یک برند جدید و نوپای ایرانی است که ظاهر جذاب و ظریف تلویزیون‌هایش شما را یاد تلویزیون‌های خارجی می‌اندازد. اولین چیزی که در نگاه اول به 32VH3000 توجه را جلب می‌کند، حاشیه نداشتن آن است که نمایشگر بزرگتری را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. نمایشگر این تلویزیون ۳۲ اینچی تخت بوده و مانند اکثر تلویزیون‌های جدید، از تکنولوژی صفحه LED با کیفیت تصویر HD بهره می‌برد. از نظر صدا نیز، وینسنت روی این تلویزیون با این قیمت سیستم صوتی نسبتا خوبی استفاده کرده. تعداد اسپیکرهای تلویزیون ۲ عدد بوده که هر کدام ۶ وات توان دارند و از استانداردهای صوتی Dolby digital استفاده می‌کند. تلویزیون فاقد رابط هوشمند است اما به کمک درگاه‌های USB و HDMI می‌توانید سیستم‌های دیگر را به آن وصل کنید و در حال حاضر یکی از بهترین تلویزیون‌ها تا 6 میلیون تومان در بازار ایران است.

تلویزیون هاردستون مدل 32BHT9071 سایز 32 اینچ

بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون موجود در بازار را بشناسید:
بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون

تلویزیون ال ای دی زلموند – 32BF442

بهترین تلویزیون تا 6 میلیون

ال ای دی زلموند 32BF442
نوع نمایشگر تخت
کیفیت تصویر HD
رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل
نسبت تصویر ۱۶:۹
استاندارد صوتی Dolby surround
نوع پایه رومیزی

تلویزیون دیگر در لیست بهترین تلویزیون تا 6 میلیون، مدل 32BF442 از زلموند با ابعاد ۷۲۰ در ۶۶ در ۴۲۲ میلی‌متر بوده که هم در حالت رومیزی و هم متصل به دیوار قابل استفاده است. این تلویزیون هم مانند مدل‌های پیشین قابلیت وصل شدن به WiFi را ندارد. اما کیفیت تصویر تلویزیون HD بوده و رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل آن برای یک تلویزیون ۳۲ اینچی کیفیت قابل قبولی به همراه دارد. در تلویزیون ۲ بلندگوی ۱۰ واتی قرار گرفته که در پایین قاب هستند و در مجموع ۲۰ وات خروجی صدا دارند که براساس استاندارد صوتی Dolby Surround است. از دیگر امکانات تلویزیون، می‌توانیم به تیونر DVB-T2 و پشتیبانی آن از شبکه‌های HD تلویزیون اشاره کنیم.

تلویزیون زلموند مدل 32BF442 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک – 32T4430

تلویزیون سام الکتریک

ال ای دی سام الکترونیک 32T4430
نوع نمایشگر تخت
کیفیت تصویر HD
رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل
نسبت تصویر ۱۶:۹
استاندارد صوتی Dolby Digital
نوع پایه رومیزی

تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچ سام الکترونیک، محصول دیگری است که به‌عنوان تلویزیون خوش‌قیمت می‌توانید در نظر داشته باشید. این تلویزیون فاقد رابط هوشمند، بلوتوث و قابلیت اتصال به اینترنت است و می‌توانید آن‌ را به‌عنوان دومین تلویزیون منزل خود یا تلویزیونی در فروشگاه در نظر داشته باشید. این تلویزیون از کیفیت تصویر HD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ برخوردار بوده که نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است و از حاشیه کمی در آن استفاده شده. استاندارد صوتی تلویزیون نیز Dolby Digital است. تلویزیون 32T4430 سام الکتریک از نوع تلویزیون‌های رومیزی است که قابلیت نصب به دیوار را هم دارد.

تلویزیون سام الکترونیک مدل 32T4430 سایز 32 اینچ

پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی را بشناسید:
بهترین تلویزیون ایرانی ۵۵ اینچ

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین تلویزیون تا 5 میلیون یا 6 میلیون را بررسی کنیم تا اگر بیش از آن نمی‌توانید یا نمی‌خواهید هزینه کنید، گزینه‌های پیش‌رو را بشناسید. همانطور که متوجه شدید این تلویزیون‌ها ۳۲ اینچ هستند و به‌عنوان تلویزیون دومی که در اتاق خواب، اتاق کار باشند یا تلویزیون محل کار هم گزینه خوبی هستند. برای تهیه‌ی تمامی این تلویزیون‌ها، می‌توانید سری به سایت تکنولایف بزنید و خرید خود را به‌راحتی و با خیال راحت انجام دهید.

سوالات متداول

بهترین تلویزیون تا 6 میلیون در بازار ایران کدام است؟

تلویزیون‌های ال ای دی وینسنت مدل 32VH3000 و زلموند مدل 32BF442 تعدادی از تلویزیون‌های خوب ایرانی در این محدوده قیمتی بوده که از کیفیت تصویر و صدای خوبی هم برخوردار هستند.

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟

با توجه به بالا رفتن قیمت تلویزیون‌های برندهای خارجی، در بازه قیمت تلویزیون تا ۵ الی ۶ میلیون، باید سراغ تلویزیون‌های برندهای ایرانی بروید. خیلی از این تلویزیون‌ها، براساس استانداردهای جهانی تولید شده‌اند و از کیفیت تصویر و سیستم صوتی خوبی برخوردار هستند و می‌توانید با خیال راحت از این محصولات خریداری کنید.


ads

اکانت ظرفیتی چیست و اکانت های ظرفیتی PS5 چگونه کار می‌کند؟


اکانت ظرفیتی PS5 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *