• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین پاور بانک برای دوربین عکاسی

اکثر پاوربانک ها تنها برای شارژ گوشی هوشمند ساخته نشده‌اند و می‌توانند وسیله‌های دیگر از جمله دوربین عکاسی را هم شارژ کنند. همین موضوع باعث شده که خیلی‌ها به دنبال بهترین پاور بانک برای دوربین عکاسی باشند. همان طور که گفتیم پاوربانک‌های متعددی در بازار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها به عنوان پاور بانک باتری دوربین عکاسی استفاده کنید؛ اما یک پاوربانک بی‌کیفیت می‌تواند باتری دوربین شما را خراب کند. پس باید پاور بانک مناسب دوربین عکاسی خریداری کنید. محصولی که باتری دوربین را خراب نکند و به راحتی هم بتوان آن را حمل کرد.

هر پاوربانکی که نیاز دارید با قیمت عالی از تکنولایف خریداری کنید: قیمت پاور بانک

در این مطلب قصد داریم بهترین پاور بانک برای دوربین عکاسی را به شما معرفی کنیم. محصولاتی که باعث می‌شوند در زمان عکاسی با کمبود باتری مواجه نشوید. از آنجایی که دوربین هم مانند گوشی باتری دارد، در صورت استفاده زیاد از دوربین، مشاهده می‌کنید که باتری آن تمام می‌شود. خوشبختانه آن‌قدر وسیله‌ها و گجت‌هایی که به شارژ نیاز دارند زیاد شده که پاوربانک‌های مختلفی برای شارژ کردن آن‌ها در بازار دیده می‌شود. داشتن پاور بانک در شرایط حساس واقعا کمک بزرگی خواهد بود. اگر از جمله عکاسانی هستید که مدت زمان زیادی با دوربین کار می‌کنید، پس باید به فکر خرید پاوربانک برای شارژ دوربین باشید. عکاسی از مراسم عروسی و سفر رفتن باعث می‌شود که از دوربین زیاد استفاده کنید.

به هر حال باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام پاوربانک‌ها عملکرد یکسانی ندارند. یکسری پاوربانک برای شارژ گوشی ساخته شده‌اند و یکسری دیگر از پاوربانک‌ها برای دوربین‌هایی ساخته شده‌اند که از امکان شارژ USB بهره می‌برند. در ادامه با معرفی پاور بانک دوربین عکاسی همراه ما باشید.

بهترین پاور بانک دوربین عکاسی

در این بخش به سراغ بهترین پاوربانک‌ها برای دوربین عکاسی می‌رویم و مدل‌هایی با ارزش خرید بالا را به شما معرفی می‌کنیم.

پاوربانک هیسکا مدل QI-212PD

اولین نکته در مورد این پاوربانک که نظر هر کاربری را به خود معطوف می‌کند، ظاهر زیبا و البته کیفیت بسیار خوب آن است؛ چرا که هیسکا از آلومینیوم استفاده کرده و در اولین لمس محصول حس مرغوب بودن آن به شما منتقل می‌شود. این محصول 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و این یعنی به راحتی می‌توانید به روی آن برای شارژ کردن دوربین خود حساب باز کنید.

هیسکا مدل QI-212PD

این پاوربانک از چهار درگاه مختلف میزبانی می‌کند، دو درگاه USB-A، یک درگاه Type-C و یک درگاه Micro-ISB. دو پورت USB-A خروجی هستند و پورت Micro-USB نیز تنها برای شارژ پاوربانک کاربرد دارد و پورت Type-C نیز هم به عنوان ورودی و هم به عنوان خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این یعنی شما از طریق پورت Type-C هم می‌توانید وسایل را شارژ کنید و هم خود پاوربانک.

توان خروجی هیسکا مدل QI-212PD برابر با 22.5 وات است و برای آن فناوری شارژ ایمن QC نسل 3 و فناوری شارژ سریع پاور دلیوری PD در نظر گرفته شده تا امنیت گوشی و باتری تضمین شود. در نهایت هم ناگفته نماند که این مدل از یک نمایشگر کوچک استفاده می‌کند و به این طریق می‌تواند میزان شارژ پاوربانک را به شما نمایش دهد.

خرید پاوربانک هیسکا QI-212PD

Anker PowerCore+ 26800

پاوربانک دوربین عکاسی

اگر می‌خواهید مدت زمان زیادی در خارج از خانه و یا محل کار عکاسی کنید، این پاوربانک شرکت انکر همراه مناسبی برای شما خواهد بود. پاوربانک Anker PowerCore+ 26800 یک پاوربانک قابل حمل بسیار باکیفیت به حساب می‌آید. روی این محصول از یک باتری ۲۶۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که می‌تواند یک گوشی هوشمند را تقریبا شش باز شارژ کند. این محصول شرکت انکر از تکنولوژی PowerIQ برخوردار است و هم پورت USB-A و هم پورت USB-C دارد. تنها مشکل این پاوربانک شرکت انکر تنها وزن نسبتا زیاد آن خواهد بود؛ اما ظرفیت بالای آن باعث شده که همیشه بتوانید دوربین و حتی گوشی خودتان را شارژ کنید.

بهترین مارک دوربین کدام است؟
بهترین برند دوربین عکاسی دنیا

پاوربانک هیسکا مدل LP-440

اگر به عکاسی از طبیعت علاقه دارید و زیاد سفر می‌کنید مهم‌ترین ویژگی‌ پاوربانک برای شما ظرفیت آن خواهد بود؛ چرا که باید بتوانید برای چند روز دوربین و دیگر گجت‌های خود مانند گوشی هوشمند را شارژ کنید و به همین جهت ظرفیت پاوربانک اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. شرکت هیسکا دقیقا با همین منطق این پاوربانک را با ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت به بازار عرضه کرده است.

پاوربانک هیسکا مدل LP-440

البته در نظر داشته باشید که این ظرفیت بسیار زیاد باعث می‌شود تا وزن این محصول به عدد 877 گرم برسد و مقداری حمل آن دشوارتر شود، هرچند که این وزن همچنان خیلی زیاد نیست و به راحتی می‌توانید آن را در کیف خود قرار دهید. به روی این پاوربانک 7 ورودی و خروجی مختلف دیده می‌شود، چهار درگاه USB-A به عنوان خروجی و سه درگاه Type-C، لایتنینگ و Micro-USB به عنوان ورودی.

برای شارژ این پاوربانک به 16 ساعت زمان نیاز خواهید داشت و حتما قبل از سفر این موضوع را چک کنید که پاوربانک فول شارژ باشد، برای این کار می‌توانید از نمایشگر کوچک این محصول استفاده کنید.و به همین جهت باید حتما قبل از سفر به این موضوع توجه ویژه داشته باشید. حداکثر توان خروجی این مدل برابر با 22.5 وات است و برای آن دو چراغ کوچک در نظر گرفته شده تا بتوانید از آن در نقش یک چراغ قوه کوچک نیز استفاده کنید. ناگفته نماند که این پاوربانک دکمه خاموش/روشن هم دارد.

خرید پاوربانک هیسکا LP-440

Ugreen 10,000

پاور بانک باتری دوربین عکاسی

یکسری از برندها هم محصولاتی راهی بازار می‌کنند که هم امکانات بسیار خوبی دارند و هم با قیمت مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این پاوربانک Ugreen هم دقیقا جزو همین محصولات است. پاوربانک Ugreen 10000 هم پورت USB-C دارد و هم پورت USB-A. این محصول برای شارژ کردن گوشی و دوربین انتخاب مناسبی به حساب می‌آید و یک پاور بانک باتری دوربین عکاسی خوش ساخت به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به وزن کم و قابل حمل بودن آن اشاره کنیم. همچنین صفحه نمایشی LCD روی این محصول قرار گرفته که نشان می‌دهد چقدر از ظرفیت باتری باقی مانده است.

Belkin Pocket Power 10K

پاور بانک برای دوربین عکاسی

در بازاری حضور داریم که پاوربانک‌ها تنها برای شارژ کردن یک محصول ساخته نشده‌اند. پاوربانک Belkin Pocket Power 10K هم یکی از همین محصولات به حساب می‌آید. این پاوربانک از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و دو پورت USB-A هم دارد. این پاوربانک برای افرادی مناسب است که می‌خواهند سبک سفر کنند. به همین دلیل Belkin Pocket Power 10K بهترین پاور بانک برای دوربین عکاسی به شمار می‌رود. با محصولی بسیار سبک و باریک سر و کار خواهید داشت که باعث شده بسیار راحت بتوان آن را حمل کرد. این محصول از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل دستگاه مورد نظر شما از جمله دوربین یا گوشی سریع‌تر شارژ می‌شوند.

اگر شرط زیر را دارید، لینک را لمس کنید:
میخوام دوربین عکاسی حرفه ای بخرم

Maxoak 50,000

پاور بانک مناسب دوربین عکاسی

حالا می‌خواهیم به عنوان پاوربانک برای شارژ دوربین به سمت یک مدل سنگین‌تر حرکت کنیم. پاوربانک Maxoak 50000 یک محصول فوق‌العاده به حساب می‌آید. همان طور که از نام این محصول مشخص شده، یک باتری ۵۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی را روی این پاوربانک مشاهده خواهید کرد. پاوربانک Maxoak 50000 برای شارژ کردن لپ تاپ، دوربین، گوشی هوشمند و کلی وسیله دیگر مناسب است. این محصول واقعا در سفرها و فعالیت‌های خارج از خانه به شما کمک خواهد کرد.

روی این پاوربانک چهار پورت USB دیده می‌شود. همچنین این محصول خروجی ۱۲ وات و ۲۰ وات برای شارژ کردن لپ تاپ هم دارد.

Silicon Power USB C Power Bank

پاوربانک برای شارژ دوربین

اگر موضوع وزن و بزرگی یک پاوربانک برای شما خیلی مهم نیست، پس بد نیست به Silicon Power USB C Power Bank هم فکر کنید. ین محصول به یک باتری ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌توانید دوربین عکاسی شما را یک یا دو روز روشن نگه دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شد این محصول را به شما معرفی کنیم، برخورداری از دو پورت USB-A، پورت micro-USB و پورت USB-C است. این محصول حتی از تکنولوژی شارژ سریع ۳ هم پشتیبانی می‌کند. حتی مشخص شده که پورت USB-C این محصول خروجی ۱۸ وات دارد. پاوربانک Silicon Power USB C Power Bank می‌تواند به صورت هم‌زمان سه دستگاه را شارژ کند.

بهترین قاب ضد آب دوربین عکاسی را هم در مطلب زیر خواهید یافت:
دوربین دیجیتال ضد آب

نتیجه گیری

امیدواریم که توانسته باشید، پاور بانک دوربین عکاسی مناسب خود را پیدا کرده باشید. قبل از خرید پاوربانک حتما به این موضوع توجه داشته باشید که چه دستگاه هایی را می‌خواهید با آن شارژ کنید. آیا به دنبال پاوربانکی هستید که بتواند چند روز دستگاه شما را روشن نگه دارد؟ آیا یک پاوربانک سبک و جمع و جور می‌خواهید؟ با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها می‌توانید یکی از بهترین پاوربانگ‌ها را برای شارژ کردن دوربین عکاسی خودتان انتخاب کنید. اگر خیلی سفر می‌کنید و ساعت‌های زیادی به برق دسترسی ندارید، سعی کنید محصولی بخرید که ظرفیت زیادی داشته باشد. البته که این محصول وزن بالاتری خواهد داشت و فضای بیشتری به خود اختصاص می‌دهد. اگر می‌خواهید در سطح شهر از دوربین خود برای چند ساعت استفاده کنید، یک پاوربانک سبک که می‌توان راحت آن را حمل کرد، انتخاب بهتری خواهد بود. در زمان خرید پاوربانک به تعداد پورت‌های آن و تنوع پورت ها و حتی ویژگی‌های دیگری مانند شارژ سریع هم توجه کنید. این موضوع هم باعث می‌شود که بتوانید محصول بهتری خریداری کنید.


ads

به یک گوشی قلم دار نیاز دارید؟ اینجا بهترین گزینه های قلم دار بازار را معرفی کردیم.


بهترین گوشی قلم دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *