• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین گوشی های بازار ایران (فروردین 1403)

اگر قصد خرید یک گوشی جدید با بالاترین و بهترین عملکرد را دارید ولی با آن‌ها آشنایی ندارید، این مقاله برای شما نوشته شده است. شرکت‌های تولیدکننده گوشی هم، همواره به دنبال تولید محصولات باکیفیت در تمامی قیمت‌ها هستند تا نیاز تمامی کاربران را برطرف کنند. در ادامه، برای این که بهترین گوشی های بازار ایران فروردین 1403 را بشناسید، نگاهی به پرفروش‌ترین و بهترین گوشی موبایل می‌اندازیم تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید.

بهترین گوشی های ۱۴۰۳ بازار موبایل ایران

در ادامه قصد داریم به بهترین گوشی های بازار ایران در بازه‌های قیمتی مختلف بپردازیم. در نظر داشته باشید که این مطلب به صورت ماهانه به روز می‌شود تا گوشی‌های همیشه جدید باشند. تلاش کرده‌ایم تا ترتیب چیدمان گوشی‌ها از قیمت زیاد به کم باشد و به همین جهت اگر گوشی میان‌رده‌ می‌خواهید باید به میانه مطلب مراجعه کنید.

سامسونگ Galaxy S24 Ultra 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت

سامسونگ Galaxy S24 Ultra 5G

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که اخیرا معرفی شده و جزو بهترین گوشی‌های این برند محسوب می‌شود. تراشه به کار برده شده در این محصول Snapdragon 8 Gen 3 است که جزو قوی‌ترین و جدیدترین تراشه‌های شرکت کوالکام است. امسال نیز خبری از تراشه اگزینوس در گوشی‌ پرچمدار سامسونگ نیست. در صورت تمایل برای خرید می‌توانید بین حافظه‌های 256، 512 و 1 ترابایت همراه با رم 12 گیگابایت انتخاب داشته باشید. ترکیب دوربین‌های این گوشی چهارگانه است و متشکل شده از لنز اصلی 200 مگاپیکسلی واید، 50 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، سنسور 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید.

صفحه‌نمایش این دستگاه 6.8 اینچی از نوع LTPO AMOLED 2X دارد. این صفحه‌نمایش نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد و از حداکثر روشنایی 2600 نیت پشتیبانی می‌کند. این صفحه‌نمایش از قابلیت‌هایی مانند HDR10+، رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل و صفحه‌نمایش همیشه روشن پشتیبانی می‌کند. وظیفه تامین انرژی دستگاه باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند؛ همچنین از فناوری‌های شارژ سریع PD3.0، شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ معکوس 4.5 وات نیز بهره مند شده است.

خرید گوشی S24 اولترا

سامسونگ مدل Galaxy S24 Plus 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت

سامسونگ مدل Galaxy S24 Plus 5G

اس 24 پلاس یکی دیگر از گوشی‌های با کیفیت سری اس است که به تازگی معرفی شده است. این گوشی مشخصات مدل اولترا را با قیمتی کمتر دارد و محصولی بین نسخه پایه و اولترا محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش این دستگاه 6.7 اینچ است و رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل را دارد. نرخ تازه‌سازی این صفحه‌نمایش 120 هرتز و میزان روشنایی آن نیز 2500 نیت در نظر گرفته شده است. با توجه به این میزان روشنایی دیدن محتوا حتی زیر نور مستقیم نیز راحت است. دوربین سه‌گانه این محصول لنز 50 مگاپیکسلی واید، لنز 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید دارد. دوربین سلفی آن نیز لنز 12 مگاپیکسلی واید دارد و با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم می‌تواند فیلمبرداری کند.

تراشه استفاده شده در این دستگاه Snapdragon 8 Gen 3 است که همانطور که گفتیم از قدرت بالایی برخوردار شده و از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های به روز بر می‌آید. این دستگاه با حافظه‌های 256 و 512 گیگابایت همراه با رم 12 گیگابایت برای خرید در دسترس است. باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند و برای شارژ مجدد آن نیز تنها نیاز به شارژر 45 واتی دارید.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

پرچمدار قبلی سامسونگ که اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی وارد بازار شد، s23 ultra نام دارد. این گوشی با توجه به مشخصات و قیمتی که در حال حاضر دارد یکی از بهترین گوشی‌ها برای خرید به حساب می‌آید. شاید از نظر طراحی، در نگاه اول همچون مدل‌های پیشین به‌نظر برسد، اما دقیق‌تر که نگاه کنید، هم لنز دوربین‌ها بزرگتر شده، لبه‌های کناری آن تخت‌تر شده‌اند. قلم این گوشی نیز، برای طراحان یا کسانی که دوست دارند با قلم کار کنند فوق‌العاده‌ است؛ چرا که سرعت آن بسیار بالا رفته و موقع نوشتن با آن، کاربر حس می‌کند که دارد روی کاغذ می‌نویسد.

نمایشگر این دوربین ۶.۸ اینچ بوده که از رزولوشن ۳۰۸۸×۱۴۴۰ بهره برده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که سرعت فوق‌العاده‌ای برای بازی کردن و اجرای برنامه‌های مختلف به کاربر عرضه می‌کند. اسپیکرهای موبایل نیز نسبت به مدل‌های پیشین بهتر شده و از وضوح بالاتری برخوردارند. جذاب‌ترین ویژگی آن نیز، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی‌اش است که می تواند عکاسان حرفه‌ای و کسانی که بیشترین استفاده‌شان از گوشی برای عکاسی است را وسوسه کند. در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که این گوشی بهترین گوشی ایران و بهترین گوشی اندروید به شمار می‌رود.

قیمت سامسونگ S23 Ultra

گوشی شیائومی 13 Ultra

گوشی شیائومی 13 Ultra

اگر به دنبال خرید بهترین گوشي هستید، احتمالا اسم گوشی جدید شیائومی یعنی 13 Ultra را شنیده‌اید. این گوشی هوشمند، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که قصد خرید یک گوشی قوی برای عکاسی، گیمینگ یا استفاده روزمره‌ی خود دارند. این گوشی هوشمند دارای نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO AMOLED است که با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ قادر است تا ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد و تا ۲۶۰۰ نیت روشنایی دارد.

پردازنده گوشی اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ بوده که هشت هسته دارد و از سرعت پردازش بالایی بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی که شیائومی برای این گوشی خود به کار برده نیز Adreno 740 است که باعث می‌شود بتوانید بازی‌های سنگین که گرافیک بالایی دارند را هم با کیفیت و سرعت عالی و بدون لگ اجرا کنید. این گوشی دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت رم است اما امکان ارتقا آن‌ها وجود ندارد. بزرگترین جذابیت این گوشی خوب شاید دوربین چهارگانه‌ی آن باشد.

دوربین اصلی گوشی، یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی است. دوربین دوم یک لنز پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و تشخیص فاز، دوربین سوم، یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، و دوربین چهارم نیز باز یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید است. دوربین جلوی گوشی نیز یک لنز واید ۳۲ مگاپیکسلی است. در مجموع، دوربین‌های گوشی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند که حتی سختگیرترین کاربران را هم راضی کرده و اجازه می‌دهند عکس‌های سلفی، پرتره، و هر عکسی که دوست دارید را بتوانید ثبت کنید. شیائومی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای این گوشی استفاده کرده که هم قابلیت شارژ سریع ۹۰ وات، هم شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و هم شارژ معکوس بی‌سیم ۱۰ وات دارد.

قیمت گوشی شیائومی 13 Ultra

گلکسی S24

گلکسی S24

گلکسی S24 ارزان‌ترین و در عین حال کوچک‌ترین گوشی پرچمدار سامسونگ است که می‌توانیم آن را بهترین گوشی کامپکت اندرویدی نیز به حساب بیاوریم. بسیاری از ویژگی‌های این کهکشانی از جمله طراحی و دوربین‌ها و سخت افزار دقیقا مانند S24 پلاس است و تفاوت عمده آن‌ها به سایز نمایشگر و رزولوشن FHD این پرچمدار در مقایسه با رزولوشن QHD گلکسی S24 پلاس برمی‌گردد. نمایشگر گلکسی S24 اندازه 6.2 اینچی دارد و موفق شده بیشتر از 90 درصد بخش روبرویی را در اختیار بگیرد. اگر گوشی کامپکت اندرویدی می‌خواهید که در همه بخش‌ها جذاب باشد حتما نگاهی به این کهکشانی داشته باشید.

قیمت گوشی گلکسی S24

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی S24

گوشی آیفون ۱۳

گوشی آیفون ۱۳

با توجه به این که ایفون‌های سری 14 و 15 هنوز در ایران مجوز ریجستری را کسب نکرده‌اند، می‌توانیم آخرین گوشی‌های شرکت اپل را همین سری 13 بدانیم. البته که به طور کلی هم ایفون 14 نسبت به ایفون 13 خیلی تغییرات بزرگی نداشته و حتی از نظر سخت افزاری نیز از تراشه مشابهی استفاده می‌کند و نمایشگر یکسانی هم دارد. ایفون 13 وزنی برابر با 174 گرم و ضخامتی برابر با 7.7 میلی‌متر دارد و از طراحی تخت و زیبایی بهره می‌برد و گوشی بسیار خوش‌دستی به حساب می‌آید. این مدل دارای گواهی IP68 است و می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 6 متری آب دوام بیاورد.

در روبروی ایفون 13 یک پنل 6.1 اینچی از نوع Super Retina XDR OLED با رزولوشن 2532 در 1170 دیده می‌شود که 86 درصد از فضا را در اختیار گرفته و تراکم پیکسلی 460 را نیز مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این نمایشگر با سرامیک شیلد مراقبت می‌شود و از HDR10 و Dolby Vison پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 60 هرتز است و قطعا نقطه ضعف اصلی ایفون 13 در بخش نمایشگر به حساب می‌آید و آن را عقب‌تر از رقبا قرار می‌دهد. نماینده اپل از تراشه 5 نانومتری A15 قدرت می‌گیرد و توان پردازشی فوق‌العاده زیادی دارد و بدون نگرانی می‌توانید تا 3 سال آینده به روی عملکرد بی‌نقص آن حساب باز کنید.

ایفون 13 مانند ایفون 12 و 11 دارای دو دوربین اصلی و فوق عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی است که همچنان درون یک فریم مربعی شکل قرار گرفته‌اند، البته با این تفاوت که حالا لنزها چیدمانی مورب دارند. دوربین سلفی این محصول هم 12 مگاپیکسلی است تا همه لنزها رزولوشن یکسانی داشته باشند. باتری 3240 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 وات، شارژ مگ سیف 15 واتی، فیس آیدی، اسپیکرهای استریو و IOS 15 به صورت پیش فرض از دیگر ویژگی‌های ایفون 13 هستند.

قیمت گوشی ایفون 13 اپل 128 گیگابایت CH/A Not Active

گوشی سامسونگ S23 پلاس

گوشی سامسونگ S23 پلاس

سال‌های زیادی است که محبوبیت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از نظر هیچکس پوشیده نیست، سامسونگ در رویداد جهانی موبایل سال 2023 مانند گذشته از 3 گوشی پرچمدار به نام سری S23 رونمایی کرد که در این میان گوشی S23 پلاس توانست نگاه‌های زیادی را به سمت خود بچرخاند. وظیفه محافظت از هر دو پنل شیشه‌ای گوشی +S23 برعهده لایه محافظ Gorilla Glass Victus 2 است و دورتا دور گوشی با فریمی آلومینیومی احاطه شده است. صفحه نمایش 6.6 اینچی گوشی اس 23 پلاس از پنل Dynamic AMOLED 2X بهره برده است و توانایی نمایش تصاویر را با وضوح 1080 در 2340 پیکسل دارد که در میان بهترین گوشی های بازار یکی از بهترین رزولوشن‌های ممکن دیده شده است.

استفاده از قوی‌ترین تراشه سال 2023 دنیای اندروید در این مدل، باعث شد تا گوشی اس +23 به یکی از توانمندترین و بهترین گوشی های بازار ایران و جهان تبدیل شود. ترکیب تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و پردازنده گرافیکی Adreno 740 به کاربر امکان اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های گرافیکی پیشرفته را بدون هیچ کمترین مشکلی می‌دهد. جدا از بخش سخت‌افزاری خوب و قوی مدل +S23 عکس‌های گرفته شده توسط دوربین‌های عقبی و دوربین سلفی نیز به فروش بیشتر این مدل کمک بسیاری کرده‌اند.

سامسونگ در طراحی گوشی اس 23 پلاس از هیچ ماژول دوربینی استفاده نکرده است و 3 دوربین را به صورت افقی و بدون قاب در پنل پشتی جای داده است. دوربین اصلی عریض تصاویر را با وضوح 50 مگاپیکسل، دوربین تله فوتو با وضوح 10 مگاپیکسل و دوربین اولتراواید با وضوح 12 مگاپیکسل در حافظه گوشی کاربران به ثبت می‌رسانند. همچنین امکان فیلمبرداری با کیفیت 8K با دوربین‌های پشتی و با کیفیت 4K با دوربین سلفی می‌تواند از دیگر ویژگی‌های چشمگیر این گوشی پرچمدار در سال 2023 باشد.

خرید گوشی 5G

متاسفانه هنگام جعبه گشایی گوشی پرچمدار اس 23 پلاس با آداپتور شارژر مواجه نخواهید شد و باید آن را به صورت جداگانه برای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 47000 میلی‌آمپر ساعتی خریداری کنید؛ اما از آن طرف شارژر سیمی 45 واتی این مدل توانایی شارژ صفر تا صد گوشی را در زمان کمتری نسبت به نسل قبلی سامسونگ دارد. پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان 15 وات و استفاده به عنوان منبع تغذیه برای سایر گجت‌ها با توان 4.5 وات از دیگر دلایل خرید گوشی اس 23 پلاس در میان سایر پرچمداران سامسونگ و مابقی رقبا به شمار می‌رود.

قیمت گوشی S23 Plus سامسونگ

گوشی شیائومی 13T pro

گوشی شیائومی 13T pro

یکی از بهترین گوشی های جدید، قاتل پرچم‌دار سری ۱۳ شیائومی یعنی 13T pro است. این گوشی جذاب با قیمتی مناسب وارد بازار شده و برای گیمرها، کسانی که به دوربین خوب نیاز دارند و تمام افرادی که یک گوشی بسیار با کیفیت می‌خواهند، یکی از بهترین گوشی موبایل است.

شیائومی ۱۳ تی پرو ۲۰۰ گرم وزن دارد و ضخامت بدنه آن ۸.۵ میلی متر است. بدنه پشت گوشی شیشه‌ای است و فریم پلاستیکی دارد. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی گوشی از نوع AMOLED بوده و روشنایی آن تا ۲۶۰۰ نیت می‌رسد. بدین ترتیب هیچ مشکلی برای کار با گوشی در محیط‌های نورانی تجربه نمی‌کنید. این گوشی با رابط کاربری MIUI 14 و اندروید ۱۳ راهی بازار شده و پردازنده‌ای که شیائومی برای آن استفاده کرده، مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ بوده که یک پردازنده ۸ هسته‌ای است و پردازنده گرافیکی آن، G715 MC11 است.

این گوشی دوربین سه گانه بسیار با کیفیتی دارد که بهترین عکس‌ها را می‌توانید با آن بگیرید. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید، دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سوم یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت فوکوس خودکار است. دوربین جلوی گوشی نیز یک حسگر واید ۲۰ مگاپیکسلی است. شیائومی برای این گوشی ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم در نظر گرفته است اما امکان ارتقا حافظه وجود ندارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای گوشی استفاده شده که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی 13t Pro

گوشی Poco F5 pro

گوشی Poco F5 pro

گوشی جذاب Poco F5 pro آمد تا توجه‌ها را جلب خود کند. این گوشی جذاب با پرچم‌دارها برابری می‌کند اما از نظر قیمتی، بسیار مناسب است. این گوشی که در حال حاضر بهترین مدل گوشی پوکو است، از تراشه اسنپ دراگون ۸+ نسل ۱ استفاده می‌کند و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 دارد. پس سنگین‌ترین بازی ها و برنامه‌ها را روی گوشی بریزید و اجرا کنید. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ نیز فضای کافی برای این کار را برای شما فراهم می‌کند. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ ثبت لمس ۵۸۰ هرتز نیز به شما این اطمینان را می‌دهد که بازی با کمترین لگ و مشکل اجرا می‌شود. این گوشی، از نمایشگر AMOLED استفاده می‌کند که سایز آن ۶.۶۷ اینچ است و روشنایی آن از ۵۰۰ تا ۱۴۰۰ نیت قابل تنظیم است.

دوربین گوشی نیز کیفیت بسیار خوب و جذابی دارد که نظرها را حسابی جلب می کند. دوربین اصلی گوشی یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید یک حسگر ۸ مگاپیکسلی، و دوربین ماکرو نیز یک حسگر ۲ مگاپیکسلی است که به شما این امکان را می‌دهند عکس‌هایی خوب و باکیفیت ثبت کنید. برای دوربین سلفی نیز یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. Poco F5 Pro دارای ظرفیت باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت است که عملکرد بسیار خوبی دارد و شارژ آن نیز به واسطه‌ی شارژر ۶۷ واتی، در زمانی کوتاه تامین می‌شود. این گوشی، قابلیت شارژ وایرلس را هم دارد.

قیمت گوشی پوکو F5 پرو

شیائومی 12 تی پرو

شیائومی 12 تی پرو

سری T از گوشی‌های شیائومی مدل‌های قاتل پرچمدار این محصول را شامل می‌شوند که اتفاقا ارزش خرید بسیار بالایی هم دارند و به واقع می‌توانند با پرچمدارها رقابت کنند. شیائومی 12 تی پرو یکی از بهترین گوشی‌های این سری‌ است و پس از 13t پرو قرار می‌گیرد. قاب پشتی این محصول شیشه‌ای است اما فریم اطراف برخلاف نسل قبل که فلزی بود به پلاستیک تغییر کرده که این یک پسرفت به حساب می‌آید. از طرفی وزن 205 گرمی و ضخامت 8.6 میلی‌متری باعث می‌شود ارگونومی این قاتل پرچمدار را مناسب ارزیابی کنیم.

سازنده چینی برای این مدل یک نمایشگر امولد با رزولوشن 2712 در 1220 در نظر گرفته تا تراکم پیکسلی به عدد بسیار خوب 446 برسد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی، گستره رنگی 68 میلیارد رنگ، Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن در حالت حداکثری و هنگام قرارگرفتن زیر نور خورشید به حدود 900 نیت می‌رسد تا از همه نظر پنل را عالی ارزیابی کنیم. 12T پرو از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی چیپست 4 نانومتری اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده می‌کند تا قوی‌ترین نسخه موجود در دنیای اندرویدی باشد و حتی با این بازه قیمتی از سری S22 سامسونگ با قیمتی بسیار بالاتر بهتر عمل کند.

شیائومی هنر خود را در بخش دوربین بیشتر از دیگر قسمت‌ها به رخ کشیده و در یک گوشی قاتل پرچمدار به سراغ دوربین اصلی با سنسوری 200 مگاپیکسلی رفته است، بله، درست است 200 مگاپیکسل! این دوربین با فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و سلفی 20 مگاپیکسلی مجموعه دوربین‌ها را کامل می‌کند. این محصول برای تأمین انرژی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی کمک می‌گیرد. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط هارمن کاردن و گواهی IP53 از دیگر ویژگی‌های شیائومی 12 تی پرو هستند.

قیمت شیائومی 12 تی پرو

گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE

گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE

سامسونگ گلکسی S23 FE به‌روزرسانی نسبتا محبوب نسخه قبلی خود یعنی Galaxy S21 FE است که طراحی، عملکرد و کیفیت دوربین را بهبود می‌بخشد. این گوشی دارای استاندارد IP68 است و ظاهری بسیار شبیه به مدل های گلکسی S23 دارد با این تفاوت که فریم آن مات است. تراشه به کار برده شده در دل این گوشی Exynos 2200 است که متشکل شده از یک هسته Cortex-X2 با سرعت 2.8 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با سرعت 2.50 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A510 با سرعت 1.8 گیگاهرتز.

برای صفحه‌نمایش این محصول سامسونگ از پنل Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده است که رزولوشن 1080 در 2340 را ارائه می‌کند؛ همچنین این صفحه‌نمایش دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و میزان روشنایی 1450 نیت است. با استفاده از استاندارد Ip68 این محصول خیالتان از بابت ورود گرد و غبار و مقاومت دستگاه در برابر آب راحت خواهد شد. لنز 50 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید مجموع دوربین‌های این دستگاه را تشکیل می‌دهند. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE

گوشی شیائومی 13T

گوشی شیائومی 13T

اسم گوشی جدید دیگری که در لیست قرار گرفته، شیائومی ۱۳ تی است. این گوشی نیز همچون دیگر گوشی‌های سری ۱۳ عملکردی فوق‌العاده دارد و جزء جدیدترین مدل گوشی در بازار است. این اسمارت فون جذاب نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED دارد. این نمایشگر فوق‌العاده ۶۸ میلیارد رنگ را قادر است که نمایش دهد و روشنایی آن تا ۲۶۰۰ نیت می‌رسد. همچنین نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد.

پردازنده اصلی این گوشی دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا است که پردازنده‌ای ۴ نانومتری و ۸ هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 نیز برای آن استفاده شده که این گوشی را به یک محصول همه فن حریف تبدیل کرده است. ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم، باعث شده تا فضای کافی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها و نرم افزار‌های مختلف را داشته باشید.

دوربین سه‌گانه گوشی نیز عملکردی بسیار عالی داشته و عکاسی با آن رضایت بخش خواهد بود. دوربین اصلی یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فوکوس خودکار است. دوربین دوم یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین سوم یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی است که عملکرد خیلی خوبی دارد. دوربین جلوی گوشی نیز یک لنز واید ۲۰ مگاپیکسلی بوده که عکس‌های سلفی را به خوبی ثبت می‌کند. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی 13T

ردمی نوت 13 پرو پلاس

ردمی نوت 13 پرو پلاس

سری ردمی 13 از گوشی‌های شیائومی از راه رسیدند و طبیعتا ردمی نوت 13 پرو پلاس بهترین و گران‌ترین گوشی این سری است. این میان‌رده دارای قاب پشتی شیشه‌ای یا چرمی است و نمایشگری 6.67 اینچی خمیده از نوع OLED با رزولوشن 2712 در 1220 دارد تا در هر اینچ 446 پیکسل قرار بگیرد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی، گستره رنگی بی‌نظیر 68 میلیاردی، دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن تا 1300 نیت قابل افزایش است.

دوربین اصلی این دستگاه سنسوری 200 مگاپیگسلی دارد و با دوربین فوق عریض و ماکرو با سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی کامل کننده این بخش است. قلب تپنده ردمی نوت 13 پرو پلاس تراشه 4 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 7200 اولترا است که قدرت مناسبی دارد ولی ترجیح می‌دادیم شاهد چیپست قوی‌تری باشیم. وظیفه تأمین انرژی گوشی با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از طریق شارژ سریع 120 واتی نیز با سرعت بسیار بالایی شارژ می‌شود.

قیمت ردمی نوت 13 پرو پلاس

ریلمی 12 پرو پلاس

ریلمی 12 پرو پلاس

گوشی‌های برند ریلمی رفته رفته بیشتر در بازار ایران موجود می‌شوند و تلاش می‌کنند تا با رقبایی مانند سامسونگ و شیائومی به رقابت بپردازند. ریلمی 12 پرو پلاس یکی از جدیدترین گوشی‌های بازار است که طراحی شبیه به نسل قبلی دارد و همین ظاهر آن باعث می‌شود توجه بسیاری از کاربران به آن جلب شود. در روبروی این گوشی یک پنل 6.7 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ دیده می‌شود که لبه‌های خمیده دارد و بیشتر از 90 درصد بخش مقابل را در اختیار گرفته است. این صفحه نمایش از گستره رنگی 1 میلیاردی و نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند.

در ریلمی 12 پرو پلاس تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 7s Gen 2 دیده می‌شود و شما از ابتدا به جدیدترین نسخه نرم افزاری این برند یعنی Realme UI 5.0 بر پایه اندروید 14 دسترسی خواهید داشت. توان سخت افزار این گوشی مناسب است ولی کمتر از بسیاری از رقبا به نظر می‌رسد. به روی قاب پشتی این محصول سه لنز دوربین واید، اولتراواید و پریسکوپ تله فوتو با سنسورهای 50، 8 و 64 مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین پریسکوپ تله فوتو می‌تواند زوم اپتیکال 3 برابری را در اختیار قرار دهد.

بخش دوربین با یک سلفی با سنسور 32 مگاپیکسلی کامل می‌شود و این مدل از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تغذیه می‌کند.

قیمت ریلمی 12 پرو پلاس

گوگل پیکسل 7

گوگل پیکسل 7

احتمالا می‌دانید که گوشی‌های شرکت گوگل به داشتن دوربین‌های بسیار خوب شهرت دارند و پیکسل 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پرچمدار پایه‌ای نسل قبلی گوگل از دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و فوق عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. کیفیت دوربین اصلی بدون شک از تمام رقبای هم‌قیمت بیشتر از و حتی می‌تواند با برخی از پرچمداران موجود در بازار رقابت کند. در واقع اگر برای شما اولویت در خرید گوشی بخش دوربین است بدون هیچ شکی باید پیکسل 7 را انتخاب کنید.

این محصول در سایر بخش‌ها نیز جذاب است و ارزش خرید آن به قسمت دوربین محدود نمی‌شود. شما در بخش سخت افزار با تراشه 5 نانومتری تنسور G2 خود گوگل مواجه می‌شوید، چیپستی که توان بسیار خوبی دارد. از سوی دیگر شما در بخش نرم افزاری با اندروید خالص گوگل مواجه خواهید شد که حس و حال بسیار جذابی دارد. صفحه نمایش 6.3 اینچی گوگل پیکسل 7 از نوع OLED است و رزولوشن FHD دارد و از نرخ نوسازی 90 هرتزی و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه یک باتری 4355 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم 20 واتی پشتیبانی برخوردار است.

قیمت گوگل پیکسل 7

گوشی شیائومی 13 لایت

گوشی شیائومی 13 لایت

در حالیکه سامسونگ با پرچمداران 2023 نگاه همه را به سمت خود جلب کرده بود؛ شیائومی از جدیدترین گوشی میان‌رده 2023 خود یعنی گوشی شیائومی 13 لایت در اسفند 1401 رونمایی کرد. صفحه نمایش 6.55 اینچی شیائومی 13 لایت از پنل AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره برده است که لایه محافظ گوریلا گلس 5 وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد. دیده شدن دوربین اصلی عریض با وضوح 50 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید با وضوح 8 مگاپیکسل و دوربین ماکرو با وضوح 2 مگاپیکسل در ماژولی مستطیلی شکل از مهم‌ترین دلایل خرید گوشی شیائومی 13 لایت دیده شده است.

شیائومی گوشی میان‌رده 2023 خود را در 2 مدل مختلف در ویترین مغازه‌ها نشاند. مدل اول گوشی موبایل شیائومی 13 لایت با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت و مدل دوم آن با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با قیمتی بالاتر در حال حاضر در بازار ایران به فروش می‌رسند. هنگام جعبه گشایی شیائومی 13 لایت با شارژر 67 واتی مواجه خواهید شد که مطابق ادعای کمپانی سازنده این شارژر توانایی شارژ صفر تا صد باتری لیتیوم پلیمیری 4500 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را در مدت 40 دقیقه دارد. به دلیل ظرافت، دوربین خوب و نمایشگر فوق‌العده، به عنوان یک گوشی مناسب خانم‌ها، می‌توانیم ۱۳ لایت را بهترین موبایل جدید که در حال حاضر در بازار موجود است بدانیم.

قیمت گوشی شیائومی 13 لایت

گوشی شیائومی 12

گوشی شیائومی 12

شیائومی 12 ارزان‌ترین پرچمدار دو سال قبل این سازنده چینی است که حالا به دلیل افت قیمت ارزش خرید بسیار بالایی پیدا کرده است. شیائومی 12 نمونه یک گوشی عالی در زمینه صفحه نمایش است و سازنده چینی در این بخش به نسبت بازه قیمتی سنگ تمام گذاشته است. این گوشی از پنلی 6.28 اینچی با فناوری امولد استفاده می‌کند و رزولوشن FHD+‌ برای آن در نظر گرفته شده است. این پنل تراکم 419 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی، Dolby Vision و HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند.

این صفحه نمایش از گستره رنگی 12 بیتی یا همان 68 میلیاردی پشتیبامی می‌کند و نرخ لمس 480 هرتزی نیز دارد. کناره‌های این نمایشگر خمیده هستند تا پنل بتواند حدود 89 درصد از فضا را در اختیار بگیرد. شیائومی 12 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می‌گیرد که هنوز هم یک چیپست بسیار خوب به حساب می‌آید و توان بالایی از نظر پردازشی و گرافیکی دارد. انرژی این صفحه نمایش و سخت افزاری توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تأمین می‌شود.

پکیج دوربین‌های این گوشی را یک سنسور 50 مگاپیکسلی واید، یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا واید، یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی تشکیل می‌دهند و قفل صفحه نیز به راحتی از طریق حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باز خواهد شد.

قیمت گوشی شیائومی 12

گوشی 2023 S21 FE 5G (تراشه اسنپدراگون 888)

گوشی 2023 S21 FE 5G

گوشی قاتل پرچمدار سری S21 یعنی S21 FE 5G در سال 2022 با دو تراشه اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 راهی بازار شد؛ با این تفاوت که گوشی اس 21 اف ای با تراشه اسنپدراگون تنها مخصوص کاربران آمریکا بود، اما در سال جدید (2023) سامسونگ تصمیم گرفت تا نسخه اسنپدراگون را به کشورهای دیگر هم ارسال کند تا دوباره در لیست جدیدترین گوشی های بازار جهانی قرار بگیرد . گوشی 2023 S21 FE 5G از لحاظ مشخصات با گوشی S21 FE 5G سال 2022 تفاوت دیگری به جز پردازنده ندارد.

دوربین‌های قرار گرفته در پنل پشتی گوشی مجهز شده به اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری کاملا شبیه نسخه سال 2021 خودش است و وضوح دوربین‌ها به صورت 12 ،8 و 12 مگاپیکسل است که در کنار دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی کیفیت مناسبی از عکاسی و فیلمبرداری را به شما می‌دهد. صفحه نمایش 6.4 اینچی گوشی اس 21 FE به یک پنل داینامیک امولد 2X مجهز شده که نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد و از فناوری HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند؛ در کنار این مشخصات میزان رزولوشن هم 1080 در 2340 پیکسل گفته شده است که وضوح کاملا مناسبی برای تماشا انواع محتوا برای شما می‌تواند باشد. از این صفحه نمایش Corning Gorilla Glass Victus هم محافظت می‌کند.

پردازنده گرافیکی به کار رفته در این گوشی از نوع Adreno 660 است که در کنار پردازنده مرکزی Snapdragon 888 (5 nm) باعث می‌شود تا گوشی بتواند برای بازی کردن، پردازش و استفاده از برنامه‌های ادیت گزینه مناسب‌تر و قدرتمندتری نسبت به مدل اگزینوس 2100 باشد. ظرفیت باتری این گوشی معرفی شده در جولای 2023 هم 4500 میلی‌آمپر است که کابل شارژ قرار گرفته درون جعبه‌اش از نوع تایپ C با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات است. همچنین گوشی از شارژ وایرلس 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند و در مواقع ضروری می‌تواند نقش پاوربانک را هم به صورت وایرلس ایفا کند.

برای بالا بردن میزان حافظه رم متاسفانه درگاه اسلاتی وجود ندارد و گوشی از جک 3.5 میلی‌متری صدا هم پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت گوشی 2023 S21 FE 5G

گوشی آنر 90

گوشی آنر 90

دیگر گوشی لیست، یکی از بهترین گوشی بازار از برند آنر است. این گوشی از سیستم عامل MagicOS 7.1 استفاده می‌کند که براساس اندروید ۱۳ است. ابعاد گوشی برابر ۱۶۱.۹ در ۷.۸ در ۷۴.۱ میلی متر است و ۱۸۳ گرم وزن دارد. صفحه نمایش از نوع AMOLED و به نوع ۶.۷ اینچ است. این صفحه نمایش رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۶۴ پیکسل دارد و می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد.

در پشت گوشی دوربین سه‌گانه را داریم که در دو ماژول گرد جداگانه قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی واید، دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین سوم یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. این گوشی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم دارد. پردازنده اصلی آن اسنپ دراگون ۷ نسل ۱ است که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ایست و پردازنده گرافیکی گوشی نیز Adreno 644 است. این گوشی برای کارهای حرفه‌ای عملکرد خیلی خوبی دارد.

قیمت گوشی آنر 90

گوشی nothing phone 1

گوشی nothing phone 1

برند ناتینگ، یک برند انگلیسی است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده و با معرفی اولین موبایل خود یعنی ناتینگ فون ۱، توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. موبایل ناتینگ یک گوشی اندرویدی است که تمام ویژگی های یک گوشی قابل قبول و باکیفیت را دارد و علاوه بر آن، شکل ظاهری متفاوت آن، موجب شده که خیلی‌ها بخواهند این گوشی را در دست بگیرند. موبایل ناتینگ، بدنه‌ای شفاف دارد تمام اجزای داخلی آن قابل دیدن است. همچنین، نوارهایی در بدنه پشتی آن استفاده شده که هنگام زنگ خوردن گوشی و دریافت پیام، روشن می‌شود و می‌درخشد.

حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه RAM آن ۱۲ گیگابایت است. دوربینی که این برند در اولین گوشی خود به کار گرفت، ۵۰ مگاپیکسل کیفیت دارد و نمایشگر آن نیز، ۶.۵۵ اینچ است. به طور کلی، این گوشی به عنوان اولین موبایل ساخته شده در این برند، عملکرد قابل قبولی دارد اما یک ایرادی که می توان به برند ناتینگ گرفت، این است که موبایل را به همراه شارژر عرضه نمی‌کند. تنها یک کابل تایپ سی در بسته است که باید با کلگی شارژر دیگری گوشی را شارژ کنید.

قیمت گوشی ناتینگ فون 1

پوکو مدل X6 Pro 5G

پوکو مدل X6 Pro 5G

در صورتی که به دنبال بهترین گوشی دنیا هستید که قیمت متوسطی را همراه با امکانات متنوع ارائه کند، پوکو ایکس 6 پرو می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. این محصول تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8300 اولترا را درون خود جای داده است. این تراشه قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌تواند بهترین بازی‌ها و برنامه‌های موجود را بدون لگ و کندی اجرا کند.

این گوشی به همراه اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS به فروش می‌رسد و حافظه‌های در نظر گرفته شده برای آن 256 و 512 گیگابایت همراه با رم 8 یا 12 گیگابایت است. مشخصات سخت افزاری این محصول جزو نقاط قوت آن به شمار می‌رود. پنل پشتی میزبان دوربین سه‌گانه است که متشکل شده از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو. دوربین اصلی در نور کافی تصاویر با کیفیتی را به ثبت می‌رساند و کیفیتی نسبتا معمولی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد که از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی Poco X6 Pro

گوشی Poco F5

گوشی Poco F5

این گوشی، یک میان رده جذاب با قیمتی مناسب است که ویژگی‌های آن توجه هر کسی را جلب می‌کند. گوشی پوکو اف ۵ یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED دارد که قادر است ۶۸ میلیارد رنگ را نمایش دهد. بنابراین باید انتظار یک نمایشگر فوق‌العاده را از این گوشی داشته باشیم. همچنین، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نوید این را می‌دهد که انواع محتواهای تصویری و بازی‌های گوناگون را با کیفیت بسیار خوب و بدون لگ می‌توانید اجرا کنید. از دیگر مشخصه‌های مهم و جذاب نمایشگر، دالبی ویژن، پشتیبانی از HDR10+ و همینطور برخورداری از کورنینگ گوریلا گلس ۵ است که به طور ویژه‌ای از نمایشگر مراقبت می‌کند.

در پشت گوشی، ۳ حسگر دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی واید است. به جز آن یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز وجود دارد که عکس‌های خوبی را ثبت می‌کند. این دوربین از قابلیت‌هایی نظیر پانوراما و همینطور HDR نیز بهره برده است. این دوربین دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت است و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. ماندگاری شارژ گوشی خوب است و هر زمان که خالی شود نیز، به کمک شارژر ۶۷ واتی خیلی زود می‌توانید شارژ گوشی را افزایش دهید.

این گوشی از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI ۱۴ استفاده می‌کند. بر روی گوشی، یک تراشه‌ی اسنپ دراگون +۷ نسل ۲ استفاده شده که ۱ هسته‌ی Cortex-X2 با فرکانس ۲.۹۱ گیگاهرتز، ۳ هسته‌ی Cortex-A710 با فرکانس ۲.۴۹ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارد. پردازنده‌ی گرافیکی هم Adreno 725 است که خیال شما را از بابت کیفیت اجرای انواع محتوا و بازی‌های سنگین راحت می‌کند.

قیمت گوشی پوکو f5

خرید گوشی 5G

ردمی نوت 12 پرو پلاس

ردمی نوت 12 پرو پلاس

ردمی نوت 12 پرو پلاس بهترین گوشی نسل قبلی از میان‌رده‌های شیائومی است. نقطه قوت اصلی این گوشی را می‌توانیم دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی آن بدانیم، اتفاقی که کمتر در گوشی با این برچسب قیمتی رخ می‌دهد و باعث می‌شود تا شما بتوانید عکس‌های بسیار خوبی به ثبت برسانید. در کنار این موضوع شما یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع بی‌نظیر 120 واتی خواهید داشت که می‌تواند شارژ را در 20 دقیقه پر کند.

به این جذابیت‌ها یک پنل 6.67 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و قابلیت‌های HDR10+، دالبی ویژن، نرخ نوسازی 120 هرتزی و گستره رنگی 1 میلیاردی را نیز بیفزایید. البته که این محصول بی‌نقص نیست و تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1080 آن به نسبت قیمت شاید خیلی جذاب نباشد و نتواند با گوشی‌های هم‌‌قیمت خیلی عالی رقابت کند. البته این گفته به معنای ضعیف بودن این محصول نیست.

قیمت ردمی نوت 12 پرو پلاس

گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 را می‌توانیم اولین گوشی میان‌رده سامسونگ بدانیم که از قاب شیشه‌ای استفاده می‌کند. این کهکشانی طراحی خود را به طور کامل از پرچمداران سامسونگ وام گرفته است و ظاهری یکسان با گلکسی S23 و S23 پلاس دارد. این گوشی از صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ از نوع سوپر امولد استفاده می‌کند و روشنایی آن به عدد بسیار عالی 1000 نیت می‌رسد. این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی و HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند تا تنها نقطه ضعف آن حاشیه‌های زیاد اطراف صفحه نمایش به حساب بیاید.

گلکسی A54 از تراشه اگزینوس 1380 قدرت می‌گیرد و توان پردازشی و گرافیکی خوبی هم دارد. در استفاده روزمره همه چیز بسیار سریع و روان است و در اجرای بازی‌ها نیز عملکرد خوبی را از این میان‌رده خوش‌قیمت شاهد هستیم. در حین اجرای بازی‌ها این کهکشانی خیلی داغ نمی‌شود و می‌تواند در طولانی مدت عملکرد خوب خود را حفظ کند. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی تعذیه می‌کند و شارژدهی بسیار خوبی هم دارد.

سامسونگ برای این مدل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده کرده که با یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک ماکرو 5 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و دوربین سلفی نیز سنسوری 32 مگاپیکسلی دارد. گواهی IP67، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، One UI 5 بر پایه اندروید 13 و حسگر زیر نمایشگر از جمله دیگر ویژگی‌های این میان‌رده به حساب می‌آیند.

قیمت گوشی A54 سامسونگ

لیست گوشی های ارزان قیمت مناسب برای بازی:
گوشی گیمینگ ارزان

ردمی نوت 13 پرو 5G

ردمی نوت 13 پرو 5G

ردمی نوت 13 پرو 5G نسخه ارزان‌تر ردمی نوت 13 پرو پلاس است که بالاتر معرفی کردیم. این گوشی در زمینه نمایشگر دقیقا مانند برادر بزرگ‌تر خود است با این تفاوت که پنل دیگر لبه‌های خمیده ندارد. در زمینه دوربین نیز ترکیب کاملا یکسانی را شاهد هستیم و باتری نیز با افزایش 100 میلی آمپر ساعتی به 5100 رسیده است و شارژ سریع نیز از 120 وات به 67 وات کاهش داشته است. در دل نوت 13 پرو 5G تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 خودنمایی می‌کند که آن را به روی ریلمی 12 پرو پلاس نیز مشاهده کرده بودیم.

قیمت ردمی نوت 13 پرو 5G

خرید تبلت

گوشی پوکو X6

گوشی پوکو X6

پوکو ایکس 6 نسخه ارزان‌تر پوکو ایکس 6 پرو است و مشخصات بسیار نزدیکی به ردمی نوت 13 پرو 5G دارد. برای نمونه بخش سخت افزار، نمایشگر و باتری این دو محصول دقیقا یکسان است و تفاوت عمده به بخش دوربین برمی‌گردد، جایی که پوکو X6 دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی دارد، در حالی که نوت 13 پرو 5G از سنسوری 200 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قیمت گوشی پوکو X6

ردمی نوت 13 پرو 4G

ردمی نوت 13 پرو 4G

یکی از بهترین گوشی‌های خوش قیمت حال حاضر بازار، ردمی نوت ۱۳ پرو نسخه فورجی است. ابعاد گوشی ۱۶۱.۱ در ۷۵ در ۸ میلی متر است و وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد. گوشی طراحی کاملا تخت و بروزی دارد و اصلا حس و حال یک گوشی ارزان را به شما انتقال نمی‌دهد. نمایشگر AMOLED گوشی کیفیت بسیار خوبی دارد و با نرخ روشنایی ۱۰۰۰ نیت (۱۳۰۰ در حالت حداکثری)، برای شما روشنایی فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند. نرخ نوسازی نمایشگر نیز ۱۲۰ هرتز است و می توانید بدون لگ و کندی، بازی‌های مختلفی را روی آن اجرا کنید. ناگفته نماند که این پنل حدود 89 درصد از فضای روبرویی را در اختیار گرفته و حاشیه‌های بسیار اندکی هم دارد.

این گوشی، از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 استفاده می‌کند. تراشه‌ی به کار رفته داخل آن مدیاتک هلیو G99 اولترا است که نسخه بهبود یافته G99 به حساب می‌آید و قدرت قابل قبولی دارد ولی در کل ترجیح می‌دادیم از چیپست قوی‌تر و جدیدتری استفاده شود. این گوشی، از نظر کیفیت دوربین و عکاسی هم فوق‌العاده است و کیفیت عکاسی‌اش سخت‌پسندان را هم راضی می‌کند. دوربین اصلی، یک حسگر واید ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم برای گوشی در نظر گرفته شده. دوربین جلوی گوشی نیز، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که عکس‌های سلفی خوبی را نیز ثبت می‌کند. این گوشی، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با این گوشی لازم نیست نگران خالی شدن باتری باشید؛ چرا که به کمک یک شارژر ۶۷ واتی، در زمانی کوتاه شارژ گوشی کامل می‌شود.

قیمت ردمی نوت 13 پرو 4G نسخه 512

قیمت ردمی نوت 13 پرو 4G نسخه 256

لیست گوشی های در رنج 20 تا 25 میلیون تومان:
گوشی تا 25 میلیون

گلکسی A34 سامسونگ

گلکسی A34 سامسونگ

یکی از خوش‌قیمت‌ترین میان‌رده‌های موجود در بازار را می‌توانیم همین گلکسی A34 بدانیم. این گوشی به نسبت قبل حالا ارزش خرید بالاتری دارد و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار قیمتی خود باشد. این کهکشانی از گواهی IP67 بهره می‌برد و طراحی آن هم مشابه پرچمداران این سازنده کره‌ای است. این محصول از پنلی 6.6 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است و روشنایی عالی نیز دارد. در بخش سخت افزار این مدل از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1080 قدرت می‌گیرد، چیپستی 6 نانومتری که برای انجام کارهای روزمره قدرت و سرعت خوبی دارد و در اجرای بازی‌ها نیز در حد معقولی می‌تواند همراه شما باشد.

انرژی مورد نیاز این چیپست را باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این کهکشانی تأمین می‌کند و خوشبختانه شارژدهی بسیار خوبی را هم شاهد هستیم. این کهکشانی از شارژ سریع 25 واتی نیز برخوردار است ولی آداپتور را باید به صورت جداگانه خریداری کنید. گلکسی A34 از سه دوربین واید، اولترا واید و ماکرو با سنسورهای 48، 8 و 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین سلفی نیز دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی است.

قیمت گوشی A34 سامسونگ

گوشی موتورولا Moto G73

گوشی موتورولا Moto G73

اگر یک گوشی خوب میان رده برای انجام کارهای روزمره خود می‌خواهید، گوشی موتورولا جی ۷۳ یکی از انتخاب‌های خوبی است که دارید. این گوشی را حتی می‌توانیم در لیست بهترین گوشی موبایل میان رده جای دهیم. این اسمارت فون موتورولا ۱۸۱ گرم وزن دارد و بسیار محصول خوش دستی است. پشت و فریم آن پلاستیکی است اما اصلا حس بدی به کاربر نمی‌دهد. ضخامت آن نیز تنها ۸.۳ میلی متر است. صفحه نمایش گوشی IPS LCD بوده و ۶.۵ اینچ است. رزولوشن آن نیز ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

موتورولا برای این گوشی خوش قیمت خود از پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰ استفاده کرده که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای است و عملکرد مناسبی را برای گوشی رقم می‌زند. پردازنده گرافیکی آن نیز IMG BXM-۸-۲۵۶ است که مناسب گوشی‌های میان رده بوده و شاید برای گیمینگ حرفه‌ای مناسب نباشد، اما خیلی از بازی‌ها را به کمک آن می‌توانید با سرعت خوبی اجرا کنید. این گوشی همچنین ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم دارد و البته این امکان را دارید که از طریق کارت حافظه، آن را افزایش دهید.

دوربین دوگانه گوشی نیز عملکرد خوبی دارد و عکس‌های مناسبی برای شما ثبت می‌کند. دوربین اصلی یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و تشخیص فاز است، دوربین دوم نیز یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است که آن هم از فوکوس خودکار بهره می‌برد. برای دوربین جلو، موتورولا سراغ یک لنز واید ۱۶ مگاپیکسلی رفته است. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۳۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند اما خبری از امکان شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس نیست.

قیمت گوشی Moto G73

کلام آخر

حال که پرفروش‌ترین گوشی‌ها و ویژگی‌های مختلفشان بررسی شد، می‌توانید راحت‌تر گوشی بعدی را انتخاب کنید. موبایل‌های انتخاب شده، همگی با توجه به قابلیت‌ها و قیمت‌هایشان، در بازه‌های قیمتی مختلفی قرار می‌گیرند تا با هر بودجه و توان خریدی، گزینه‌ای برای خرید وجود داشته باشد. چنانچه به نظرتان گوشی دیگری هم هست که در دسته پرفروش‌ها قرار می‌گیرد، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین گوشی بازار در فروردین ماه 1403 چیست؟

پاسخ به این سوال بستگی به بودجه شما دارد. اگر محدودیتی ندارید به سراغ گلکسی S24 اولترا یا دیگر پرچمداران سامسونگ بروید. اگر بودجه کمتری دارید گوشی‌هایی مثل S23 FE و شیائومی 13 تی پرو را انتخاب کنید و اگر یک میان‌رده خوش قیمت می‌خواهید نگاهی به پوکو X6 پرو و گلکسی A54 داشته باشید.

کدام گوشی برای گیمینگ مناسب است؟

تمامی پرچمداران موجود در لیست سخت افزار بسیار خوبی دارند، ولی در بین مدل‌های ارزان‌تر شیائومی 13 تی پرو، پوکو F5 پرو، پوکو X6 پرو و البته پوکو F5 وضعیت جذابی دارند.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *