• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023

فهرست مطالب

1

شیائومی دیگر یک برند چینی ناشناخته نیست. این شرکت هم اکنون سومین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا به حساب می‌آید که محصولات بسیار باکیفیتی در گروه‌های مختلف تولید و راهی بازار کرده است. سیاست‌های این شرکت باعث شده که در هر بازه قیمتی یک یا چند گوشی شیائومی را مشاهده کنیم. به‌طور مثال این شرکت هم گوشی‌های پرچم‌دار فوق‌العاده‌ای دارد و هم گوشی‌های میان‌رده و حتی ارزان قیمت بسیار باکیفیتی راهی بازار می‌کند. این تنوع محصول و امکانات منحصر به‌فردی که با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند.

این شرکت چینی در طول سال کلی محصول جدید معرفی می‌کند و به همین دلیل خیلی‌ها به دنبال بهترین گوشی های شیائومی می‌گردند که در همان سال راهی بازار شده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران، از نظر قیمت، از نظر دوربین و از نظر باتری را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که در این مطلب بتوانیم محبوبترین گوشی های شیائومی در دسته‌های مختلف با کاربردهای متفاوت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در زمان خرید گوشی انتخاب‌ راحت‌تری داشته باشید.

لیست قیمت گوشی های شیائومی را در کنار آفرهای ویژه تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

رویکرد کاربران نسبت به گوشی های شیائومی فراتر از اعداد و ارقام است. از دید کاربران حتما یک گوشی پرچم‌دار جزو بهترین گوشی شیائومی نیست. بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران می‌تواند یگ گوشی میان‌رده و حتی ارزان قیمت باشد که قیمت مناسبی هم دارد و امکانات متفاوتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با کمی گشت و گذار در بازار متوجه می‌شوید که کاربران از چه گوشی شیائومی بیشتر از همه استقبال می‌کنند. این موارد شامل بهترین گوشی شیائومی برای بازی، بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت، پرفروش ترین گوشی شیائومی و دیگر موارد این چنینی می‌باشد.

ردمی نوت 12 پرو

سری ردمی نوت شیائومی همواره سری بسیار محبوبی بوده است و این اتفاق تازه‌ای نیست. ردمی نوت 12 پرو جدیدترین گوشی از همین سری است که ارزش خرید بالایی دارد و به همین جهت هم در بین کاربران بسیار محبوب است. این محصول طراحی کاملا تخت دارد و لبه‌های کناری نیز بدون انحنا ساخته شده‌اند تا این مدل با ترند روز سازگارتر باشد. قاب پشتی در سمت چپ از دوربین‌ها میزبانی می‌کند و فریم این دوربین‌ها هم با رنگ قاب پشتی کاملا هماهنگ است.

بهترین گوشی شیائومی

این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED با رزولوشن FHD+ است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی، گستره رنگی 1 میلیاردی، HDR10+ و محتوای Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت 12 پرو از تراشه 6 نانومتری دیمنسیتی 1080 قدرت می‌گیرد و دوربین‌های آن به ترتیب سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی دارند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 67 واتی، حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، اسپیکرهای استریو و MIUI 13 بر پایه اندروید 12 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

قیمت نوت 12 پرو نسخه 256 گیگابایت با رم 8 – پک چین

ردمی نوت 12

همان‌طور که اشاره کردیم سری ردمی نوت بسیار محبوب است و حالا ردمی نوت 12 نیز توانسته از نظر محبوبیت بین کاربران پشت سر بردار بزرگ‌تر و گران‌تر خود قرار بگیرد. از گوشی کمی طراحی متفاوتی دارد و به روی قاب پشتی آن انحنا دیده می‌شود و طراحی دیگر کاملا تخت نیست، که البته همین موضوع باعث می‌شود تا ارگونومی بهتر باشد. نمایشگر این مدل امولد 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی است و روشنایی حداکثری نیز به 700 نیت می‌رسد. این مشخصات برای گوشی با این برچسب قیمتی بسیار خوب به حساب می‌آید.

بهترین گوشی های شیائومی

ردمی نوت 11 از چیپست اسندراگون 680 استفاده می‌کرد و حالا این تراشه به اسنپدراگون 4 نسل 1 تغییر کرده است. جالب است بدانید که قدرت سخت افزاری این گوشی از نظر پردازنده مرکزی تا 30 درصد و از نظر پردازش‌های گرافیکی تا 120 درصد بهتر از قبل شده تا این گوشی توان بهتری برای انجام کارهای مختلف داشته باشد. این چیپست توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی تغذیه می‌شود و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را عهده‌دار است. فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سلفی 13 مگاپیکسلی این دوربین اصلی را همراهی می‌کنند.

ردمی نوت 11

با وجود این که این مدل جدید نیست اما همچنان در بین کاربران محبوبیت بالایی دارد و فروش نسبتا زیادی را هم تجربه می‌کند. سازنده چینی این محصول را با نمایشگری 6.43 اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتزی روانه بازار کرده بود و قدرت سخت افزاری نیز از طریق تراشه اسنپدراگون 680 تأمین میشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی مدت زمان زیادی دوام می‌اورد و به کمک آداپتور 33 واتی با سرعت مناسبی شارژ می‌شود. به روی قاب پشتی ردمی نوت 11 چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

قیمت ردمی نوت 11 نسخه 128 گیگابایت با رم 6

پوکو ایکس 5 پرو

گوشی پوکو ایکس 3 پرو به لطف تراشه بسیار خوب و همچنان نرخ نوسازی 120 هرتزی نمایشگر توانست نظرات زیادی را به سمت خود جلب کند و پوکو ایکس 4 پرو هم موفق شد با متعادل کردن مشخصات در بخش‌های مختلف این موفقیت را حفظ کند. حال نوبت به نسل جدید این سری یعنی پوکو X5 پرو رسیده است، گوشی که باز هم مورد توجه کاربران قرار گرفته و بسیار دوست داشتنی و محبوب است.

بهترین مدل گوشی شیائومی

جالب است که این محصول از نظر ظاهری، طراحی، باتری و نمایشگر تا حد زیادی شبیه به ردمی نوت 12 است. در زمینه سخت افزار اما این محصول از تراشه اسنپدراگون 778 استفاده کرده تا بتواند عملکرد خوبی را ارائه دهد. همچنین در بخش دوربین شاهد سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی هستیم و فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی این مجموعه را کامل می‌کنند.

قیمت پوکو ایکس 5 پرو نسخه 256 گیگابایت با رم 8

قیمت پوکو ایکس 5 پرو نسخه 128 گیگابایت با رم 6

پوکو X4 پرو

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت هستید، باید به شما گوشی پوکو X4 پرو را معرفی کنیم. این گوشی نسل قبلی ایکس 5 پرو است و در کنار اینکه ظاهر خوبی دارد، از صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. البته که از بدنه‌ای پلاستیکی برای آن استفاده شده است. این گوشی از شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن هم حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. البته باید بگوییم که این گوشی با تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ راهی بازار شده است.

بالاترین مدل گوشی شیائومی

قیمت پوکو x4 پرو 256 گیگابایت با رم 8

خرید Poco X4 Pro شیائومی 128 گیگابایت با رم 6

خرید گوشی 5G

شیائومی 13 و 13 پرو

جدیدترین پرچمداران شیائومی همین 13 و 13 پرو هستند و تلاش می‌کنند تا با گوشی‌هایی مانند ایفون 14 پرو و پرو مکس و سری گلکسی S23 سامسونگ رقابت کنند. این دو گوشی طراحی جدید و شبیه به همی دارند اما از نظر اندازه شرایط آن‌ها متفاوت است و نسخه پرو به دلیل استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر ابعاد بزرگ‌تری دارد. هر دو از نمایشگر امولد استفاده می‌کنند، پنلی که در شیائومی 13 دارای رزولوشن FHD+ و در 13 پرو دارای رزولوشن QHD+ است و هر دو مدل از نرخ نوسازی 120 هرتزی،‌ HDR10+، Dolby Vision و گستره 1 میلیارد رنگی پشتیبانی می‌کنند.

بهترین گوشی شیامی

هر دوی این گوشی‌ها از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کنند تا جزو قوی‌ترین اندرویدی‌های موجود در جهان باشند. دوربین اصلی شیائومی 13 پرو سنسوری 50.3 مگاپیکسلی دارد و دو دوربین فوق عریض و تله فوتو با سنسورهای 50 مگاپیکسلی و زوم 3.2 برابری این دوربین را همراهی می‌کنند. در سوی دیگر دوربین اصلی شیائومی 13 دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است و تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3.2 برابری و فوق عریض 12 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. شیائومی 13 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند و این اعداد برای رقیب برابر با 4820 میلی آمپر ساعت و شارژ 120 واتی است.

شیائومی ۱۲

گوشی شیائومی ۱۲ نه تنها پرچم‌دار این شرکت در سال ۲۰۲۲ است، بلکه یکی از بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۲ هم به شمار می‌رود. اگر به دنبال بالاترین مدل گوشی شیائومی می‌گردید، پس باید به فکر خرید شیائومی ۱۲ باشید. این بهتری گوشی شیائومی ۲۰۲۲ در حالی که گوشی پرچمدار شیائومی به شمار می‌رود، ظاهری بسیار جمع‌وجور و کامپکت هم دارد. به همین دلیل از نظر ظاهر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد.

کدام گوشی شیائومی را بخرم

برای شیائومی ۱۲ از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ استفاده شده و صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. این محصول از شارژر ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و از دوربین‌های بسیار باکیفیتی استفاده می‌کند. البته باید بگوییم که این گوشی ضد آب نیست که یک نقطه ضعف برای بالاترین گوشی شیائومی به شمار می‌رود.

قیمت شیائومی ۱۲ نسخه 256 گیگابایت با رم 8

خرید شیائومی 12 نسخه 256 گیگابایت با رم 12

پوکو F4 جی تی

اگر از خودتان سوال می‌کنید که کدام گوشی شیائومی را بخرم باید بگوییم که گوشی پوکو F4 GT می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای شما باشد. پوکو F4 جی تی را هم می‌توانیم به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت حساب کنیم. این گوشی برای گیمرها انتخاب مناسبی خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده و ۱۲ گیگابایت رم دارد. باید بگوییم که پوکو F4 GT از شارژ سریع ۱۲۰ وات هم برخوردار است. یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که عکس‌های خوبی ثبت می‌کند.

پوکو F4 جی تی

قیمت گوشی Poco f4 Gt نسخه 256 گیگابایت با رم 12

خرید گوشی پوکو F4 GT نسخه 128 گیگابایت با رم 8

خرید پاوربانک

شیائومی ۱۲ لایت

در میان بهترین گوشی های شیائومی باید از گوشی شیائومی ۱۲ لایت هم نام ببریم. این گوشی هم به عنوان ارزان‌ترین عضو سری شیائومی 12 شناخته می‌شود و به لطف مشخصات خوب ارزش خرید بالایی هم دارد. شیائومی ۱۲ لایت یک گوشی میان‌رده فوق‌العاده است. محصولی که وزن بسیار کمی دارد و خیلی راحت در دست قرار می‌گیرد. به غیر از بحث ارگونومی این مدل زیباست و از تراشه، دوربین و نمایشگر جذابی هم استفاده می‌کند تا یک انتخاب بسیار عالی در بین میان‌رده‌های شیائومی باشد.

شیائومی ۱۲ لایت

قیمت شیائومی 12 lite

نصب بهترین بازی ها روی گوشی اندرویدی خود را با مطالعه مطلب زیر دنبال کنید:
بهترین بازی های اندروید

شیائومی 12s اولترا

اگر به دنبال بالاترین مدل گوشی شیائومی می‌گردید، نباید به راحتی از کنار گوشی شیائومی 12s اولترا عبور کنید. این گوشی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار است. این گوشی پرچمدار شیائومی در حال حاضر یکی از قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی است که از دوربین‌های فوق‌العاده‌ای هم بهره می‌برد. این گوشی از پس هر کاری به راحتی بر می‌آید و صفحه نمایش بسیار باکیفیتی هم دارد. شیائومی 12s اولترا به تراشه اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. دوربین‌های آن هم در نور کم عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کنند.

شیائومی 12s اولترا

خرید شیائومی 12s اولترا

نقد و بررسی های تخصصی ما را دنبال کنید:
بررسی پوکو F4

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت (ارزش خرید)

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت حتما نباید ارزان‌ ترین گوشی شیائومی باشد. برای انتخاب بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت به فاکتورهای مختلفی توجه کردیم. مجموع ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یک گوشی و قیمت در نظر گرفته شده برای آن در مقایسه با رقبا باعث انتخاب گوشی‌های زیر شده‌اند. در واقع این گوشی‌ها نسبت به قیمتی که دارند بهترین امکانات و ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. امکاناتی در گوشی‌های سایر شرکت‌ها باید برای داشتن آن‌ها چند برابر بیشتر هزینه کنید.

شیائومی 12 تی پرو

شیائومی 12 تی پرو جدیدترین قاتل پرچمدار شرکت شیائومی است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد و دلیل این گفته را در ادامه با هم مرور می‌کنیم. این گوشی در زمینه طراحی DNA برداران بزرگ‌تر خود را به ارث برده و مهم‌تر از همه دوربین اصلی آن سنسوری 200 مگاپیکسلی دارد، بله سنسوری 200 مگاپیکسلی آن هم به روی گوشی قاتل پرچمدار! عکس‌های دوربین اصلی به حدی خوب هستند که می‌توانند با پرچمدارانی مانند S22 اولترا رقابت کنند و از گوشی‌هایی مانند ایفون 12 و حتی 13 بهتر عمل می‌کنند.

شیائومی 12 تی پرو

این محصول از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می‌گیرد تا عملکرد پردازشی فوق‌العاده‌ای هم داشته باشد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن هم در کمتر از 20 دقیقه به لطف شارژ سریع 120 واتی فول شارژ می‌شود. به این همه ویژگی جذاب نمایشگر امولد 6.67 اینچی با رزولوشن 2712 در 1220 را هم اضافه کنید که تراکم 446 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل بی‌نظیر از گستره رنگی 68 میلیاردی، نرخ نوسازی 120 هرتزی، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی 900 نیتی دارد.

قیمت شیائومی 12 تی پرو نسخه 256 گیگابایت با رم 12

قیمت شیائومی 12 تی پرو نسخه 256 گیگابایت با رم 8

شیائومی 11T Pro

شیائومی ۱۱ تی پرو همچنان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر قیمت به شمار می‌رود. محصولی که از تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که کیفیت بسیار خوبی دارد. سه دوربین پشت برای آن در نظر گرفته شده که دوربین اصلی آن حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود. این محصول شارژ سریع 120 واتی دارد و در حال حاضر با قیمت مناسبی به نسبت امکانات قابل خرید است.

شیائومی 11T Pro

خرید 11T Pro شیائومی

شیائومی 11 لایت NE

در پاسخ به این سوال که کدام گوشی شیائومی را بخرم باید بگوییم یکی از گزینه‌های جذاب پیش رو همین شیائومی 11 لایت است. این گوشی تقریبا مربوط به 2 سال قبل است اما همچنان به دلیل مشخصات بسیار خوب ارزش خرید بالایی دارد. برای مثال از نظر سخت افزاری این گوشی از اسنپدراگون 778 استفاده می‌کند و این در حالیست که شیائومی 12 لایت نیز دقیقا از همین تراشه استفاده می‌کند و تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 موجود به روی شیائومی 13 لایت نیز تقریبا قدرت مشابهی دارد.

شیائومی 11 لایت NE

شیائومی از صفحه نمایش AMOLED روی این محصول استفاده کرده که می‌تواند ۱ میلیارد رنگ نشان دهد. این صفحه نمایش از HDR10+ پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن هم به ۹۰ هرتز می‌رسد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی تا ۸۰۰ نیست روشنایی تولید می‌کند. با این گوشی نگران بازی کردن هم نخواهید بود و همه چیز خیلی نرم و روان اجرا می‌شود. این گوشی بلندگوی استریو دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم برخوردار است. تجربه عکاسی با می ۱۱ لایت هم نظر شما را به خود جلب می‌کند. دوربین‌های این گوشی کیفیت مناسبی دارند. از طرف دیگر ابعاد در نظر گرفته برای این گوشی باعث شده که به راحتی بتوانید از این محصول استفاده کنید و آن را دردست بگیرید.

خرید گوشی می ۱۱ لایت

بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی

عکاسی یکی از مواردی به‌حساب می‌آید که اکثر کاربران در زمان خرید گوشی به آن توجه زیادی می‌کنند. حتی گروه زیادی از مردم برای داشتن یک دوربین خوب گوشی جدید می‌خرند. همچنین افزایش استفاده از دوربین موبایل برای عکاسی، فیلم‌برداری و تماس‌های تصویری هم باعث شده که همه سعی کنند گوشی جدیدی با دوربینی با کیفیت در اختیار داشته باشند. شیائومی هم سعی کرده دوربین‌های خوبی برای محصولات خودش در نظر بگیرد. در ادامه قصد داریم بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی را به شما معرفی کنیم و در این بین به بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین هم اشاره خواهیم کرد. پس اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی می‌گردید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. گوشی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که عکاسی کردن با آن‌ها نظر همه را به سمت خود جلب کرده‌اند.

می 11 اولترا

دوربین Mi 11 Ultra مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/2.0، فوکوس تشخیص فاز خودکار، فوکوس خوکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰، ۹۶۰ و ۱۹۲۰ فریم برثانیه.

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری HD با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه.

دوربین دوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، دیافراگم f/4.1، فوکوس تشخیص فاز خودکار، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا ۵ برابر
دوربین سوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۲۸ درجه، دیافراگم f/2.2، فوکوس تشخیص فاز خودکار
دوربین سلفی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی واید، f/2.2

با وجود این که می 11 اولترا پرچمدار دو سال قبل است و پس از آن سری شیائومی 12 و شیائومی 13 وارد بازار شده‌اند اما همچنان طبق دیتای سایت Dxomark این محصول بهترین گوشی شیامی از نظر دوربین است. این پرچمدار بسیار جذاب موفق شده امتیاز فوق‌العاده عالی 141 را به‌دست بیاورد و از این طریق هنوز هم می‌تواند با پرچمداران فعلی بازار رقابت کند. برای این که نمره 141 را بهتر درک کنید باید بگوییم بهترین گوشی سامسونگ یعنی S23 اولترا نمره 140 را کسب کرده و نمره ایفون 13 پرو مکس نیز همین 141 است و این یعنی می 11 اولترا هنوز هم عملکردی تحسین‌برانگیز دارد.

شیائومی می 11 اولترا

در آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شده که این گوشی هوشمند می‌تواند تصاویری ثبت کند که نویز بسیار کمی دارند و از جزییات بسیار بالایی بهره می‌برند. این موضوع در ویدئوها هم دیده می‌شود و فیلم‌برداری باکیفیت هم از نقاط قوت این گوشی خواهد بود. سرعت دوربین این گوشی بسیار بالا است و بسیار سریع و با دقت زیادی هم فوکوس می‌کند. دوربین‌های این گوشی از اکسپوژر خوبی برخوردارند و از دامنه داینامیک قابل قبولی هم در زیر نور خورشید برخوردارند. البته عملکرد دوربین‌های این گوشی در محیط‌ها باز و محیط‌های بسته واقعا شگفت‌انگیز است. از طرف دیگر گوشی می ۱۱ اولترا یکی از بهترین دوربین‌های اولتراواید موجود را دارد.

خرید تبلت

بررسی جدیدترین موبایل های روز:
بررسی شیائومی 12 لایت

شیائومی 12s اولترا و 13 پرو

دوربین شیائومی 12s اولتر مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۵۰.۳ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/1.9، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، فوکوس خودکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰ بر ثانیه

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه

دوربین دوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، دیافراگم f/4.1، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا ۵ برابر
دوربین سوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۲۸ درجه، دیافراگم f/2.2، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی
دوربین سلفی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی واید، f/2.4
دوربین شیائومی 13 پرو مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۵۰.۳ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/1.9، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، فوکوس خودکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم بر ثانیه

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه

دوربین دوم حسگر ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو، دیافراگم f/2.0، فوکوس تشخیص فاز خودکار (10 سانتی متر تا بی‌نهایت)، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا ۳.۲ برابر
دوربین سوم حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۱۵ درجه، دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار
دوربین سلفی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی واید

شیائومی 13 پرو

این دو گوشی با کسب نمره 136 پشت سر می 11 اولترا به صورت مشترک در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. البته از نظر زوم عملکرد 13 پرو بهتر است و در زمینه عکاسی مقدار بسیار کمی 12 اس اولترا بهتر عمل می‌کند. در مورد هر دوی این محصولات در بالا توضیح دادیم و در این بخش باید اشاره کنیم که عملکرد دوربین هر دو گوشی عالی است. عکس‌های ثبت شده با این دو مدل مستحق نام پرچمدار هستند و می‌توانند شما را به وجد بیاورند. البته بد نیست اشاره کنیم که هنگاک عکاسی در نور کم و شب هم 12S Ultra بهتر از رقیب عمل می‌کند و تصاویر کم‌نویزتر و روشن‌تری به ثبت می‌رساند که رنج دینامیکی وسیعی هم دارند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها نیاز به گوشی هوشمند دارند، خیلی‌ها به دنبال موبایلی هستند که باتری خوبی داشته باشد. با جست‌وجو در بازار گوشی‌‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد که هر کدام آن‌ها ظرفیت باتری مختلفی دارند و از تکنولوژی‌های شارژ سریع مختلفی هم برخوردارند. شیائومی در این دسته از گوشی‌ها هم مدل‌های مختلفی دارد. در واقع این شرکت چینی گوشی‌هایی راهی بازار کرده که در کنار توجه به سایر موارد از باتری خوبی هم بهره می‌برند. اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری می‌گردید، ما چند مدل جالب توجه به شما معرفی می‌کنیم.

Poco M3

Poco M3

گوشی Poco M3 را هم با داشتن باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری خواهد بود. در واقع چنین ظرفیت باتری روی کمتری محصولی دیده می‌شود. گوشی Poco M3 در حالی که با یک شارژ ۲۲٫۵ وات راهی بازار شده، تنها از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. ۲۵ درصد ظرفیت باتری را می‌توان در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کرد. ۴۶ درصد ظرفیت باتری هم در مدت زمان یک ساعت شارژ می‌شود. برای شارژ کامل باتری هم نزدیک به ۲ ساعت و ۵۹ دقیقه طور می‌کشد. در آزمایش‌های صورت گرفته با این میزان باتری می‌توان نزدیک به ۴۶ ساعت و ۴ دقیقه در حالت 3G مکالمه کرد. این باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باعث شده که بتوانید با پوکو ام ۳ نزدیک به ۲۱ ساعت و ۵۷ دقیقه وب گردی کنید. با پوکو M3 می‌توانید ۱۷ ساعت و ۳ دقیقه هم ویدئو تماشا کنید.

Poco M5s

Poco M5s

اگر به دنبال گوشی دیگری می‌گردید که بتوان آن را جزو لیست بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری قرار داد، شیائومی پوکو M5 و M5s هم می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد. گوشی پوکو M5s که قیمت مناسبی هم دارد و به همین دلیل می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد، از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. البته این گوشی از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. با این حال می‌توانید 64 درصد ظرفیت باتری را در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کنید.

قیمت پوکو M5s شیائومی 128 گیگابایت با رم 6

ردمی نوت 11

این گوشی را در لیست محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی معرفی کردیم و حالا در زمینه باتری نیز این مدل می‌تواند خود را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی معرفی کند. این مدل یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد با یک بار شارژ می‌تواند حدود 38 ساعت مکالمه مداوم 3g را دوام بیاورد. این عملکرد برای تماشای محتوا برابر با 21 ساعت و این عدد برای وب‌گردی حدود 16 ساعت است. این محصول از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند و در 30 دقیقه تا 50 درصد و در 1 ساعت و 20 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود.

جمع بندی

در این مطلب گوشی‌های مختلف شیائومی در گروه‌های مختلف را به شما معرفی کردیم، از بالاترین مدل شیائومی گرفته تا گوشی‌های اقتصادی با باتری قوی یا بهترین مدل‌های موجود در بازار از نظر دوربین. با توجه به این توضیحات می‌توانید بر اساس اولویت‌های خود به سراغ یکی از مدل‌ها بروید، برای مثال اگر دوربین برای شما مهم‌ترین بخش است شیائومی می 11 اولترا را انتخاب کنید و اگر گوشی قاتل پرچمدار همه‌فن حریف می‌خواهید به سراغ 12 تی پرو بروید.

سوالات متداول

اخرین مدل شیائومی از نظر دوربین کدام است؟ با وجود این که شیائومی می 11 اولترا دو سال قبل به بازار معرفی شده اما همچنان بهترین دوربین را در بین گوشی‌های شیائومی دارد و حتی از گلکسی S23 اولترا سامسونگ بهتر عمل می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر صفحه نمایش کدام است؟ گوشی‌های پرچمدار این شرکت از جمله شیائومی 13 پرو، شیائومی 12 اس اولترا و می 11 اولترا بهترین نمایشگرها را دارند.

از نظر باتری کدام گوشی شیائومی عالی است؟ اگر بودجه زیادی ندارید به سراغ پوکو m5s بروید و اگر پرچمدار می‌خواهید شیائومی 13 پرو را انتخاب کنید. اگر میان‌رده می‌خواهید به سراغ ردمی نوت 11 پرو 4g یا پوکو ایکس 5 پرو بروید.


ads

بهترین مدل لپ تاپی که در بازار ایران می‌توانید تهیه کنید، کدام است؟


بهترین لپ تاپ های بازار فروردین 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *