• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

معرفی بهترین تبلت برای کودکان

فهرست مطالب

تبلت‌ها محصولات جذابی هستند و کارایی زیادی هم دارند به خصوص حالا که دیگر دانشجویان و دانش آموزان نیز به دلیل آموزش مجازی بیشتر به سراغ تبلت‌ها می‌روند. تبلت‌ها هم مثل گوشی‌های هوشمند در بازه‌های قیمتی بسیار متنوعی تولید می‌شوند و طبیعتا هم امکانات متفاوتی دارند. در ادامه این مطلب به راهنمای خرید تبلت برای کودکان می‌پردازیم و تبلت‌هایی را در رنج قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم که برای کودکان کاربرد بیشتری دارد. کودکان بیشتر از تبلت‌ها در جهت بازی کردن و تماشای کارتون و همچنین نهایتا درس خواندن استفاده می‌کنند و محصول مورد نظر باید این نیازهای را برآورده کند.

برای خرید انواع تبلت با بهترین قیمت از سایت تکنولایف دیدن کنید: قیمت تبلت

بهترین تبلت برای کودکان کدام است؟

توجه داشته باشید که تبلت‌های معرفی شده در ادامه از قیمت کم به زیاد مرتب شده‌اند و در صورتی که تبلتی بسیار خوب و باکیفیت می‌خواهید به سراغ محصولات آخر متن بروید. مرکز فروش تبلت کودکان در کنار بازار موبایل به صورت آنلاین و حضوری در دسترس شما عزیزان است.

تبلت نارتب 2 مدل E8

تبلت نارتب 2 مدل E8

قیمت تبلت کودک ایرانی چقدر است؟ این سوال به طور کلی زیاد پرسیده می‌شود و تبلت کودکان ایرانی به دلیل قیمت پایین در یکی دو سال اخیر بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.نارتب 2 مدل E8 که جزو بهترین تبلت برای کودکان به حساب می‌آید 339 گرم وزن دارد و از یک پنل 8 اینچی استفاده می‌کند. این صفحه نمایش که دارای تکنولوژی IPS است از رزولوشن 1280×800 استفاده می‌کند و تراکم 213 پیکسل بر هر اینچ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. این تبلت از یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک سلفی 2 مگاپیکسلی در جلو میزبانی می‌کند.

تبلت نارتب 2 مدل E8 از تراشه SC۹۸۶۳A استفاده می‌کند و سیستم عامل آن به صورت پیش فرض اندروید 10 است. انرژی مورد نیاز این مدل از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و پشتیبانی از سیم‌کارت و شبکه 4G سبب می‌شود تا بتوانید در محیط خارج از خانه نیز به خوبی از این دستگاه استفاده کنید. پس در نهایت شاید نارتب 2 مدل E8 جزو بهترین تبلت برای بازی کودکان نباشد ولی به نسبت قیمت امکانات مناسب و خوبی دارد.

قیمت تبلت نارتب 2 e8

لنوو Tab M7

لنوو Tab M7

یکی از ارزانترین تبلت کودک موجود در بازار کشور همین لنوو مدل M7 است. اگر تبلت کودکان ارزان قیمت می‌خواهید این مدل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما باشد، البته که باید در نظر داشته باشید که یک تبلت ارزان قیمت طبیعتا مشخصات چندان عالی ندارد و باید انتظارات را در حد قیمت پایین بیاورید. این تبلت با داشتن وزن ۲۳۶ گرمی و ضخامت ۸.۳ میلی متری ارگونومی مناسبی دارد و کودکان بدون این که خسته شوند می‌توانند آن را برای مدت طولانی در دست نگه دارند. صفحه نمایش این تبلت اندازه ۷ اینچی دارد و از رزولوشن ۱۰۲۴×۶۰۰ بهره می‌برد. این مشخصات باعث می‌شود در هر اینچ از این نمایشگر تراکم ۱۷۰ پیکسل دیده شود.

در بخش سخت افزاری با تبلت ضعیفی مواجه هستیم و باید پیش از خرید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید. لنوو تب M7 از تراشه ۲۸ نانومتری مدیاتک MT8321 در نسخه وای فای و از مدیاتک MT8765B در نسخه LTE قدرت می‌گیرد. قدرت این تراشه واقعا کم است و شما تنها می‌توانید با آن برنامه‌های مرسوم را آن هم با سرعت کم باز کنید و باید انتظار لگ و کندی را نیز داشته باشید. در بخش دوربین‌ها لنوو برای نماینده خود دو دوربین ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی و جلویی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی در نظر گرفته است. انرژی مورد نیاز لنوو Tab M7 توسط یک باتری ۳۵۹۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. در نهایت باید گفت اگر در پی تبلت ارزان برای کودکان هستید و نمی‌خواهید به سراغ برندهای ایرانی بروید شاید بهترین گزینه مقابل شما همین M7 لنوو باشد.

خرید تبلت لنوو m7

بهترین تبلت کدام است؟

بهترین تبلت ارزان

تبلت جی ال ایکس F8 لایت

تبلت جی ال ایکس مدل F8 پلاس

تبلت جی ال ایکس مدل F8 لایت نمونه دیگری است که به وضوح نشان می‌دهد که قیمت تبلت کودک ایرانی تا چه حد مناسب است. تبلت جی ال ایکس مدل F8 لایت وزنی 370 گرمی و ضخامتی 9.6 میلی‌متری دارد و از نمایشگری 8 اینچی برای نمایش محتوا استفاده می‌کند. این پنل از فناوری IPS ساخته شده و دارای رزولوشن HD+ است و تراکم پیکسلی 189 پیکسل بر هر اینچ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد.

تراشه این تبلت به صورت دقیق توسط GLX مشخص نشده ولی در کل قطعا با تبلت سریع و قوی مواجه نیستیم. به کمک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی لحظات را به ثبت می‌رساند. باتری تبلت جی ال ایکس مدل F8 لایت دارای ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت است و این مدل از سیم‌کارت و شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

خرید تبلت جی ال ایکس F8 لایت

هواوی میت پد T10

هواوی میت پد T10

اگر در صدد خرید تبلت کودک با اندازه بزرگ نمایشگر و قیمت مناسب هستید باید نگاهی جدی به میت پد T10 شرکت بزرگ چینی یعنی هواوی داشته باشید. میت پد T10 وزنی معادل با ۴1۰ گرم و ضخامتی برابر با ۷.۸۵ میلی متر دارد. این دستگاه در بخش روبرویی از یک پنل IPS با اندازه ۹.۷ اینچ میزبانی می‌کند که تقریبا ۷۱ درصد از این فضا را به خود اختصاص داده و با داشتن رزولوشن HD+ تراکم ۱۵۶ پیکسل بر هر اینچ را در اختیار می‌گذارد.

تأمین قدرت این تبلت بر عهده تراشه ۱۴ نانومتری کایرین 710A واگذار شده است. این تراشه به خوبی از پس کارهای روزمره برمی‌آید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. به علاوه شما امکان خواهید داشت تا بازی‌های سنگین را نیز در حالت گرافیکی پایین اجرا کنید، البته که نباید انتظار فریم ریت بالا داشته باشید. در نهایت نیز در بخش دوربین یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برای میت پد T10 در نظر گرفته شده است که تصاویر ثبت شده با آن کیفیت کاملا معمولی دارد و نمی‌توان حساب زیادی به روی آن باز کرد. از نظر قیمتی شاید بتوان این مدل را بهترین تبلت برای بازی کودکان دانشت؛ چرا که سخت افزار و نمایشگر شرایط خوبی دارند.

خرید هواوی میت پد T10

شاید نیاز داشته باشید:
بهترین تبلت های سیم کارت خور

گلکسی Tab A7 lite 8.7

گلکسی Tab A7 lite 8.7

بهترین تبلت کودکانه سامسونگ را می‌خواهید که در عین کارایی قیمت مناسبی هم داشته باشد؟ گلکسی Tab A7 lite یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این کهکشانی از جنس آلومینیوم ساخته شده و حدود ۳۷۰ گرم وزن و ۸ میلی متری ضخامت دارد و به طور کلی به خوبی در دست قرار می‌گیرد. نمایشگر این تبلت اندازه ۸.۷ اینچی دارد که باعث می‌شود برای مشاهده کارتون و محتوا و همچنین درس خواندن گزینه مناسب‌تری از یک تبلت ۷ اینچی باشد. این پنل از نسبت ۵ به ۳ و رزولوشن ۱۳۴۰×۸۰۰ استفاده می‌کند و تراکم پیکسلی ۱۷۹ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد.

سامسونگ برای تأمین قدرت این کهکشانی از تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو P22T کمک گرفته است. قدرت سخت افزاری این محصول قابل قبول و به نسبت قیمت مناسب است. شما می‌توانید کارهای روزمره را بدون مشکل با این تبلت انجام دهید و همچنین نیم نگاهی نیز به بازی‌ها داشته باشید، البته نه بازی‌های بسیار سنگین! در بخش دوربین لنز اصلی این کهکشانی سنسوری ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد و در نهایت برای تب A7 lite یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که می‌تواند یک روز کامل را به خوبی دوام بیاورد و از طرفی نیز به لطف فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی در مدت زمان منطقی شارژ شود. پس در نهایت می‌توانیم این مدل را به عنوان یک تبلت کودکان سامسونگ خوش قیمت به حساب بیاوریم.

خرید تبلت گلکسی تب A7 Lite 8.7

لنوو Tab M10 X505X

لنوو Tab M10 X505X

لنوو Tab M10 X505X شاید به دلیل اندازه بزرگ نمایشگر خیلی تبلت بچه گانه به حساب نیاید؛ چرا که این موضوع نگه داشتن محصول را در دست دشوار می‌کند. از طرفی اما همین پنل بزرگ باعث می‌شود کودکان بتوانند محتوای مختلف مانند برنامه کودک را در ابعادی بزرگ‌تر مشاهده کنند و فشار کمتری به چشم آن‌ها وارد شود. همین دلیل باعث می‌شود در نهایت لنوو تب M10 را جزو تبلت کودکانه بدانیم. این محصول از پنلی 10.1 اینچی با فناوری IPS LCD و رزولوشن 2800×800 برخوردار است و تراکم 143 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد.

قدرت سخت افزاری لنوو Tab M10 X505X به لطف تراشه اسنپدراگون 429 تأمین می‌شود که البته این تراشه چندان قوی نیست و نباید انتظار خیلی زیادی از آن داشته باشید و این تبلت تنها می‌تواند از پس کارهای روزانه بربیاید. مانند مدل‌های دیگر هم‌قیمت رزولوشن دوربین اصلی این تبلت 5 مگاپیکسل و کیفیت دوربین سلفی 2 مگاپیکسل است. لنوو تب M10 انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که شاید ظرفیت خیلی زیادی برای این اندازه نمایشگر نباشد ولی در عمل به دلیل کیفیت معمولی پنل و تراشه نه چندان قوی می‌تواند مدت نسبتا زیادی دوام بیاورد. در آخر اگر تبلت کودکان ارزان قیمت با نمایشگر بزرگ می‌خواهید این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

تبلت لنوو m10 X505X

مطالب مرتبط:
بهترین تبلت‌های 10 اینچی

گلکسی Tab A8 10.5

گلکسی Tab A8 10.5

بهترین تبلت سامسونگ برای کودکان کدام است؟ اگر تبلتی قوی، خوش ساخت و باکیفیت از سامسونگ می‌خواهید که نمایشگر جذابی هم داشته باشد حتما A8 10.5 را جزو گزینه‌های اصلی خود قرار دهید. این پنل TFT رزولوشن 1920 در 1200 یا همان FHD+ دارد و تراکم پیکسلی 216 را در مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. نسبت این پنل 16 به 10 است و توانسته حدود 80 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد. کیفیت این نمایشگر مطلوب است و رضایت شما را به دست خواهد آورد. البته که نباید آن را با پنل‌های امولد ۱۲۰ هرتزی مقایسه کنید.

سامسونگ در بخش سخت افزاری از تراشه 12 نانومتری Unisoc Tiger T618 استفاده کرده است. این تراشه به خوبی از پس کارهای روزمره بر می‌آید و هیچ کندی در استفاده دیده نمی‌شود. گلکسی Tab A8 10.5 از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین سلفی نیز سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد. باتری در نظر گرفته شده برای این نمایشگر بزرگ ظرفیتی 7040 میلی آمپر ساعت دارد. شارژ دهی این تبلت تا حد زیادی بسته به نوع و میزان استفاده شما دارد اما در صورت داشتن استفاده ترکیبی این کهکشانی 1 روز کامل را دوام می‌آورد. در کل اگر با اندازه بزرگ این تبلت مشکلی نداشته باشید قطعا می‌توان آن را یکی از بهترین تبلت برای کودکان به حساب آورد.

قیمت تبلت سامسونگ A8 10.5 نسخه 32 رم 3

قیمت تبلت سامسونگ A8 10.5 نسخه 64 رم 4

اگر قیمت برای شما اولویت اول است:
راهنمای خرید تبلت تا 4 میلیون

ایپد 10.2 2021

ایپد 10.2 2021

اگر در فرآیند خرید تبلت کودکان بودجه بیشتری دارید آیپد 10.2 2021 اپل که ارزان‌ترین تبلت این سازنده آمریکایی است می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. ایپد 10.2 2021 از قلم اپل نسل اول پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید با خرید مجزا این قلم از قابلیت‌های آن بهره مند شوید. نمایشگر این تبلت از نوع Retina IPS LCD بوده و از رزولوشن ۲۱۶۰×۱۶۲۰ بهره می‌برد. صفحه نمایش این ایپد تراکم پیکسلی ۲۶۵ را مقابل چشمان شما قرار داده و نسبت ۴ به ۳ دارد. این نسبت باعث می‌شود بسیاری از محتوا مانند فیلم و سریال به روی این نمایشگر تمام صفحه نشوند.

این ایپد از تراشه ۷ نانومتری A13 قدرت می‌گیرد، تراشه‌ای که ایفون‌های سری ۱۱ از آن استفاده می‌کردند. این تراشه قدرت بسیار خوبی دارد و به خوبی می‌تواند همه کارها را با سرعت بسیار خوب و در بالاترین سطح ممکن اجرا کند. با این تبلت می‌توانید همه بازی‌های موجود را به روی نهایت گرافیک و بدون افت فریم بازی کنید. دوربین اصلی ایپد 10.2 2021 سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند عکس‌های خوبی برای یک تبلت به ثبت برساند. دوربین سلفی از طرفی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد از نوع فوق عریض استفاده می‌کند. این ایپد یک باتری با ظرفیت ۸۵۵۷ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌توانید این محصول را بین 2 تا 3 روز سرپا نگه دارد.

راهنمای خرید تبلت:
بهترین تبلت تا 6 میلیون

گلکسی Tab S6 Lite نسخه 2022

گلکسی Tab S6 Lite 2022

گلکسی s6 لایت در سال 2020 روانه بازار شد و توانست فروش بسیار خوبی را به‌دست بیاورد. این فروش عالی باعث شد تا سامسونگ یک نسخه جدید از همین تبلت را با نام گلکسی تب s6 لایت 2022 روانه بازار کند و ما در ادامه قصد داریم این محصول را به شما معرفی کنیم. این تبلت از قلم پشتیبانی می‌کند و درون جعبه آن نیز قلم یافت می‌شود که یک مزیت بزرگ است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این مدل 10.4 اینچی از نوع TFT با رزولوشن FHD+ است و تراکم پیکسلی 224 را در اختیار قرار می‌دهد.

این محصول از تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 720G قدرت می‌گیرد، تراشه‌ای که قدرت خوبی برای انجام کارهای روزمره دارد و به روی آن برای اجرای بازی‌ها هم می‌توانید تا حد خوبی حساب باز کنید. این تبلت دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی است و از یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. اندروید 12، شارژ سریع 15 وات و البته اسپیکرهای استریو جذاب از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند.

خرید گلکسی Tab S6 Lite

گلکسی Tab S7 FE

گلکسی Tab S7 FE

هرچقدر از ارزانترین تبلت کودک موجود در ابتدای لیست فاصله بگیریم به طبع قیمت محصولات و البته کیفیت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. این تبلت بسیار ظریف طراحی شده و تنها ضخامتی ۶.۳ میلی متری دارد، البته نباید بر این اساس این کهکشانی را خوش دست بدانیم؛ چرا که وزن آن ۶۰۸گرم و ابعاد آن با توجه به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی بسیار بزرگ است. این تبلت تماما از جنس آلومینیوم ساخته شده و از قلم هم برخوردار است که می‌تواند نکته بسیار مهمی و ارزشمندی به حساب بیاید. با توجه به این ابعاد و وزن زیاد دستگاه پیشنهاد نمی‌کنیم آن را برای کودکان زیر ۶ یا ۷ سال تهیه کنید. نمایشگر ۱۲.۴ اینچی این تبلت بزرگ جثه از نوع TFT است و از رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ استفاده می‌کند. این پنل در هر اینچ تراکم ۲۴۳ را در اختیار می‌گذارد و از نسبت ۱۶ به ۱۰ نیز بهره می‌برد.

در بخش سخت افزاری نسخه وای فای از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون 778G و نسخه 5G از تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند. هر دو تراشه بسیار قوی هستند اما تراشه اسنپدراگون 778G قدرت بیشتری دارد و عالی عمل می‌کند. این تبلت کهکشانی دوربین اصلی با سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد و عکس‌های سلفی نیز با سنسوری ۵ مگاپیکسلی به ثبت می‌رسند. این تبلت یک باتری با ظرفیت ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعت دارد. این باتری پر ظرفیت می‌تواند بیش از یک روز این کهکشانی را سر پا نگه دارد و طبق چیزی که انتظار داریم شارژ دهی نسخه وای فای بهتر است و این مدل می‌تواند تا ۱.۵ یا ۲ روز دوام بیاورد.

ایپد مینی 2021

ایپد مینی 2021

اگر می‌توانید حدود 24 میلیون یا بیشتر هزینه کنید به طور حتم یکی از بهترین تبلت کودکان ایپد مینی نسل 6 یا ایپد مینی 2021 است؛ چرا که وزن آن تنها ۲۹۳ گرم بوده و ضخامتی ۶.۳ میلی متری دارد تا از نظر ارگونومی واقعا خوب و جذاب باشد. این محصول از قلم نسل دوم اپل هم پشتیبانی می‌کند. اپل برای ایپد مینی 2021 یک صفحه نمایش ۸.۳ اینچی از نوع Retina IPS LCD در نظر گرفته که با داشتن رزولوشن ۲۲۶۶×۱۴۸۸ و نسبت ۳ به ۲ تراکم ۳۲۷ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل توانسته حدود ۷۸ درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد و حالا دیگر شاهد حاشیه‌های زیاد اطراف نمایشگر نیستیم.

در بخش سخت افزاری اپل تفاوتی بین این محصول و ایفون‌های سری ۱۳ قائل نشده و برای هر دو تراشه ۵ نانومتری A15 را در نظر گرفته است. قدرت این تراشه بسیار زیاد است و باعث می‌شود شما با خیال آسوده بتواند تا چند سال از عملکرد عالی این ایپد در بالاترین سطح استفاده کنید. اپل برای دوربین اصلی و دوربین سلفی هر دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. ایپد مینی 2021 یک باتری با ظرفیت ۵۱۲۴ میلی آمپر ساعت دارد و از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این ظرفیت باتری در کنار تراشه ۵ نانومتری و بسیار کم مصرف A15 باعث می‌شود این محصول بتواند تا حدود ۱۱ ساعت مداوم وبگردی و تا حدود ۱۰ ساعت پخش ویدئو را دوام بیاورد.

شاید نیاز داشته باشید:
تبلت دانش آموزی

قیمت تبلت برای کودکان چقدر است؟

قیمت تبلت کودکان مانند هر محصول دیگری می‌تواند بسیار متنوع و متفاوت باشد و این موضوع مستقیما به کیفیت و امکانات تبلت بستگی دارد. مثلا اگر تبلت ارزان برای کودکان می‌خواهید گزینه‌های اول مطلب می‌توانند برای شما بسیار مناسب باشند. قیمت تبلت برای کودکان همچنین به این مسئله بستگی دارد که شما برای انجام چه کاری تبلت را تهیه و خریداری می‌کنید.

به عنوان مثال اگر تبلت بازی کودکان می‌خواهید طبیعتا باید مقداری بیشتر هزینه کنید و تبلت‌هایی را خریداری کنید که قدرت سخت افزاری مناسبی برای اجرای بازی‌ها داشته باشند. اما پس از انتخاب مدل تبلت شاید این سوال برایتان ایجاد شود که مرکز فروش تبلت کودکان کجاست؟ شما می‌توانید تبلت مورد نظر را از سایت تکنولایف خریداری کرده و با تضمین قیمت مناسب و بهترین کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

در آخر اگر تبلت با اندازه بزرگ و تبلت بچه گانه 10 اینچ می‌خواهید بهتر است به سراغ مدل‌های اول متن بروید. البته اگر تبلت با اندازه بزرگ و کیفیت بالا می‌خواهید محصولات انتهای پیچ می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای کودک شما باشند.

تبلت مناسب کودکان کدام است؟

ممکن است اسم تبلت ویژه کودکان یا تبلت مخصوص کودکان به گوشتان خورده باشد و این سوال در ذهنتان نقش بسته باشد که تبلت مناسب کودکان چیست؟

این محصولات در رنگ‌هایی مانند زرد و صورتی و آبی ساخته می‌شود و شکل شمایل آن‌ها به گونه‌ای است که توجه کودکان را به خود جلب کند. برخی مدل از این محصولات تنها برنامه‌های و موزیک‌های پیش فرض دارند ولی در مدل‌های دیگر شما امکان خواهید داشت که به روی این محصولات برنامه نصب کرده و موزیک انتقال دهید.

به طور کلی اما خرید این نوع تبلت خیلی پیشنهاد نمی‌شود؛ چرا پشتیبانی نرم افزاری منطقی وجود نخواهد داشت و همچنین این تبلت تقریبا هیچ کارهایی جدی ندارد در صورتی که با تبلت‌های معرفی شده در بالا می‌توانید کارهای مختلف از جمله مطالعه و دنبال کردن درس‌ها به صورت مجازی را پیگیری کنید.

سن مناسب تبلت برای کودکان

همانطور که ما می‌دانیم شبکه‌های اجتماعی و همچنین بازی‌های موجود برای تبلت‌ها و گوشی‌ها همان قدر که می‌توانند مفید و سودمند باشند و ذهن کودک را بیشتر شکوفا کنند می‌توانند منجر به آسیب‌های جانبی شوند که علم روانشناسی مدت زیادی است به روی این موضوع تحقیق می‌کند. به طور کلی خرید تبلت کودکان برای کودکان زیر 4 سال توصیه نمی‌شود.

بازی با تبلت کودکان می‌تواند باعث شود که ذهن کودک در جنبه‌های مختلفی شکوفا شود که این یک اتفاق مثبت است اما به عنوان والدین باید مراقب عناوینی که کودک آن‌ها را بازی می‌کند باشید. در سنین کم کودکان باید بیشتر بازی‌های ساده فکری و پازلی انجام دهید و بازی‌های این سنین به هیچ عنوان نباید خشونتی داشته باشد. خشونت در سنین کم می‌تواند تأثیر مخبری به روی ذهن کودک داشته باشد.

مزایا و معایب تبلت برای کودکان چیست؟

هر وسیله‌ای می‌تواند هم نکات و هم نکات منفی داشته باشد و بخش زیادی از این موضوع به نوع استفاده کودک شما از تبلت و نحوه نظارت شما برمی‌گردد. فواید تبلت برای کودکان این است که به آن‌ها کمک می‌کند تا سریع‌تر بتوانند خواندن و نوشتن را یاد بگیرند و همچنین با انجام بازی‌های فکری ذهن آن‌ها سریع‌تر و زودتر شکوفا شود.

از طرف دیگر اگر کودک برای مدت زمان زیاد با تبلت بازی کند و از تبلت استفاده کند این موضوع می‌تواند باعث آسیب به چشمان کودک شود و همچنین ذهن کودک را بیش از اندازه درگیر کند. به همین دلیل زمانی که تبلت برای بچه ها خریداری می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما نظارت کاملی به روی محتوا و میزان استفاده کودک از تبلت داشته باشید.

جایگزین تبلت برای کودکان

به طور کلی جایگزین خاصی برای تبلت وجود ندارد و تنها گوشی می‌تواند جایگزین این وسیله شود. گوشی هوشمند البته به دلیل داشتن اندازه کوچک‌تر نمایشگر چندان برای کودکان مناسب نیست و تبلت انتخاب بهتری به حساب می‌آید. شاید بتوانیم تبلت کودک ای تاچ یا تبلت کودک هواوی یا هر برند دیگری را جایگزینی برای تبلت‌های این لیست بدانیم اما همان طور که گفته شد خرید این محصولات را پیشنهاد نمی‌کنیم و به دلایل مختلف خرید تبلت عادی منطقی‌تر از تبلت مخصوص کودکان برای کودک شما است.

بهترین تبلت برای طراحان کدام است؟
تبلت طراحی

سوالات متداول

بهترین مارک تبلت برای کودکان کدام است؟ این سوال تا حد بسیار زیادی به بودجه شما بستگی دارد. اگر بودجه محدودی دارید بهترین انتخاب‌های شما گلکسی تب A7 لایت و میت پد T10 هستند اما اگر می‌خواهید حدود 15 میلیون یا بیشتر هزینه کنید اول باید بین اندروید و iPadOS تصمیم گیری کنید و سپس به سراغ یکی از مدل‌های گفته شده بروید.

تبلت اندرویدی بخریم یا به سراغ ایپدهای اپل برویم؟ به طور کلی برنامه‌ها در سیستم عامل اپل بسیار بهتر با نمایشگرهای بزرگ ایپدها سازگار هستند و یکی از نقاط ضعف اندروید را می‌توانیم نمایش ضعیف برنامه‌ها در نمایشگرهای بزرگ بدانیم. در واقع ایپدها به نسبت تبلت‌های اندرویدی عملکرد کلی بهتری دارند اما تصمیم نهایی قطعا با شما خواهد بود و باید بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

قوی‌ترین تبلت این لیست از نظر قدرت سخت افزاری کدام است؟ به طور حتم ایپد مینی 2021 قوی‌ترین تبلت این لیست است. قدرت تراشه A15 بسیار زیاد است و باعث می‌شود شما با خیال آسوده بتواند تا چند سال از عملکرد عالی این ایپد در بالاترین سطح استفاده کنید.

از کجا خرید اینترنتی تبلت کودک را انجام دهیم؟ شما می‌توانید تبلت مورد نظر خود را با بهترین قیمت و تضمین اصالت از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خریداری کنید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.


ads

بهترین تلویزیون های ساخت و اسمبل ایران کدامند؟ اگر می‌خواهید بهترین را از بین این برندها داشته باشید، با ما همراه شوید.


بهترین تلویزیون ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *