• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

مقایسه تلویزیون اسنوا با دوو؛ کدام برند ارزش خرید دارد؟

فهرست مطالب

1

هنگام خرید تلوزیون احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که در مورد ویژگی‌ها و مشخصات تلویزیونی که می‌خواهید خریداری کنید شروع تحقیق و جست‌و‌جو می‌کنید و به دنبال بهترین برند ممکن با حداکثر کارایی و زیبایی می‌گردید که در عین حال با بودجه مورد نظر شما هم هم‌خوانی داشته باشد. در بازار حال حاضر تلویزیون ایران تنوع زیاد است؛ چرا که برندهای داخلی بیشتر و جدی‌تر از قبل در حال فعالیت هستند. در بین برندهای مختلف و مدل‌های گوناگون این روزها نام اسنوا و دوو به چشم می‌آید و ما در ادامه این مطلب در تکنولایف قصد داریم این دو برند را با هم مقایسه کنیم.

مشاهده لیست قیمت تلویزیون های تکنولایف: خرید تلویزیون ارزان

آشنایی با اسنوا

اسنوا یکی از زیرمجموعه‌های گروه انتخاب است که در سال 84 تأسیس شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کلمه اسنوا مخفف عبارت ‘’ ارکان ساختار نوین ایرانیان’’ است و این شرکت در حال حاضر بیش از 5000 نیروی کار و همچنین 1200 شعبه در سراسر کشور دارد. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که این سازنده داخلی تا چه حد موفق عمل کرده است. اسنوا در زمینه لوازم خانگی مختلف فعالیت دارد، از یخچال گرفته تا اجاق گاز و ماشین لباس‌ شویی. یکی از اصلی‌ترین دسته‌بندی‌های اسنوا تلویزیون‌های آن هستند.

تلویزیون اسنوا

تلویزیون‌های اسنوا تنوع بسیار خوب و جذابی دارند و شما می‌توانید بسته به بودجه مدل‌های مختلفی را خریداری کنید، از تلویزیون 32 اینچی HD گرفته تا تلویزیون 4K با اندازه 75 اینچی و همچنین تلویزیون QLED. این که اسنوا تلویزیون‌های QLED (فناوری جدیدی است که سامسونگ هم در تلویزیون‌های گران‌قیمت خود از آن استفاده می‌کند) تولید می‌کند به خوبی نشان می‌دهد که این شرکت با فناوری روز دنیا پیش می‌رود و مهندسین این شرکت توانایی بالایی در تولید تلویزیون‌های خوب دارند.

ویژگی‌های تلوزیون اسنوا

  • تنوع گسترده محصولات
  • قیمت مناسب در مقایسه با برندهای خارجی
  • قیمت مناسب حتی در مقایسه با برندهای داخلی
  • ساخت تلویزیون‌های QLED
  • تولید تلویزیون 75 اینچی
  • استفاده از فناوری‌های به‌روز
  • دستیار صوتی فارسی
  • قابلیت‌های تلویزیون هوشمند
  • برخورداری از ریموت کنترل هوشمند در بسیاری از مدل‌ها

تلویزیون اسنوا یا ایکس ویژن؟ کدامیک را بخریم؟

تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن

آشنایی با دوو

شرکت دوو در شهر سئول کره جنوبی در سال 1967 آغاز به کار کرد که مدیر آن روزهای این شرکت آقای وو چونگ بود. Dae در زبان کره‌ای به معنای بسیار خوب یا عالی است و در ادغام با نام مدیر شرکت Woo، برند دوو به‌وجود آمد. این شرکت در زمینه لوازم خانگی مختلف فعالیت دارد و تلویزیون نیز یکی از اصلی‌ترین محصولات ساخت این شرکت است. تلوزیون‌های دوو در ابعاد استاندارد و کیفیتی جهانی و تنوع مدل زیاد برای هر خریدار و هر سلیقه‌ای محصولی برای ارائه دارد. کیفیت تصویر و صدا در تلوزیون‌های دوو معمولاً در حد خیلی خوب و عالی است و طبیعی‌ترین تصویر و صدا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آشنایی با دوو

شرکت دوو به ذات کره‌ای است اما تلویزیون‌های دوو موجود در ایران را نمی‌توان به طور کامل ساخت کره دانست. به دلیل تحریم‌ها تولید‌کنندگان ایرانی قطعات این تلویزیون را وارد کرده و در نهایت قطعات را در کنار هم قرار می‌دهند (مونتاژ) تا یک تلویزیون ایجاد شود. پس تلویزیون‌های دوو موجود در بازار کشور به نوعی ترکیب کره‌ای و ایرانی هستند. یکی از جذاب‌ترین اتفاقات در تلویزیون‌های دوو این است که این محصولات با پنل OLED هم ساخته می‌شوند. تلویزیون‌های OLED عمق رنگ مشکی بی‌نهایتی دارند و رنگ‌ها را با کنتراست بالاتر و بسیار جذاب‌تر به نمایش درمی‌آورند.

رایج ترین مشکلات تلویزیون و نحوه برطرف کردن آن ها:
حل مشکلات تلویزیون

ویژگی‌های تلوزیون دوو

  • تأخیر پایین
  • تلویزیون 75 اینچی
  • فعال در ساخت تلویزیون‌های OLED
  • استفاده از اسپیکرهای هارمن کاردن (نه در همه مدل‌ها)
  • هوشمند بودن تلویزیون‌ها (در اکثر مدل‌ها)
  • حافظه داخلی و حافظه رم مناسب

تلویزیون دوو بخریم یا اسنوا؟

به طور کلی قبل از این که بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که تلویزیون‌های دوو بهتر است یا اسنوا باید بگوییم که بهتر است قبل از اقدام به خرید خودتان به صورت حضوری به مغازه‌ها و شعبه‌های رسمی مراجعه کنید و کیفیت این محصولات را ببینید؛ چرا که فارغ از اعداد و ارقام بخش زیادی از کیفیت تصویر سلیقه‌ای است و هر کاربر ممکن است رنگ‌بندی متفاوتی را بپسندد.

در کل اما تلویزیون‌های هر دو برند کیفیت بسیار خوبی دارند ولی اگر می‌خواهید با بودجه بالا خرید کنید به سراغ دوو بروید و یکی از تلویزیون‌های OLED این سازنده را خریداری کنید. این تلویزیون‌ها کیفیت بسیار عالی دارند و رنگ مشکی را با عمقی بی‌نهایت مقابل دیدگان شما قرار می‌دهند. روشنایی این تلویزیون‌ها بیشتر است و تأخیر بسیار کمتری هم دارند و این یعنی تلویزیون‌های OLED دوو برای گیمرها هم می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

oled vs led

اگر بودجه متوسطی برای خرید دارید بهتر است به جای مقایسه دو برند دو مدل از تلویزیون را با هم مقایسه کنید. در کل اگر می‌خواهید تلویزیون 4K از نوع LED با قیمت بسیار مناسب و امکانات بالا خریداری کنید ما برند اسنوا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر بودجه کمی دارید و به دنبال مثلا یک تلویزیون FHD با اندازه 43 اینچی هستید هم مجدد به شما برند اسنوا را پیشنهاد می‌کنیم.

در نظر داشته باشید که تلویزیون‌های QLED اسنوا نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و با کمی هزینه بیشتر نسبت به تلویزیون LED 4K می‌توانید یک تلویزیون QLED 4K خریداری کنید.

مقایسه دیگر تلویزیون‌ها:

تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا دوو

جمع بندی

در این مطلب ابتدا دو برند اسنوا و دوو را به شما معرفی کردیم و در ادامه توضیح دادیم که کدام برند بهتر است و ارزش خرید بالاتری دارد. در انتهای مطلب نیز مجدد پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید یک بار به صورت حضوری کیفیت تلویزیون‌های دو برند را با هم مقایسه کنید.

تلویزیون جی پلاس بهتره یا ایکس ویژن:
مقایسه تلویزیون جی پلاس با ایکس ویژن

سؤالات متداول

بهترین مدل تلویزیون اسنوا کدام است؟

تلویزیون 75 اینچی اسنوا مدل SSD-75SK15100U کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارد.

تلویزیون اسنوا بهتره یا دوو؟

اگر گیمر هستید و بهترین کیفیت ممکن را می‌خواهید و محدودیت بودجه هم ندارید به سراغ تلویزیون‌های OLED دوو بروید و در غیر این صورت بهتر است برند اسنوا را به دلیل قیمت کمتر انتخاب کنید.

آیا تلویزیون‌های ایرانی گارانتی معتبر دارند؟

تلویزیون‌های ایرانی دارای کیفیت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مناسب و معتبر هستند. شرکت‌های سام، گلدیران و انتخاب سرویس گرانتی مناسبی برای انواع بهترین تلویزیون ایرانی ارائه می‌دهند.

خرید لپ تاپ


ads

با 25 میلیون تومان چه لپ تاپی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد؟ همراه تکنولایف باشید😉


بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *