• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

نحوه اتصال ساعت هوشمند g tab به گوشی و تنظیمات آن

فهرست مطالب

1

ساعت‌های هوشمند حالا بسیار بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می‌گیرند و برندهای جدید هم تلاش می‌کنند تا سهمی از این بازار داشته باشند. یکی از برندهای موجود در ایران G tab است که ساعت‌های هوشمند قابل قبولی با قیمت مناسب تولید و روانه بازار می‌کند. در ادامه این مطلب در تکنولایف ابتدا اتصال ساعت جی تب به گوشی را به شما آموزش می‌دهیم و در ادامه هم به سراغ تنظیمات این ساعت می‌رویم.

انواع غذاساز را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند g tab

چگونه ساعت g tab را به گوشی وصل کنیم؟

ساعت‌های هوشمند برای اتصال به گوشی از یک برنامه استفاده می‌کنند و این اپلیکیشن برای ساعت جی تب Da fit نام دارد. در ابتدای کار چه گوشی اندرویدی دارید و چه ایفون این برنامه را دانلود و نصب کنید.

اتصال ساعت جی تب به گوشی

  • وارد برنامه Da fit شوید. در همان ابتدا از شما خواسته می‌شود تا قد، وزن، سن و جنسیت خود را وارد کنید؛
  • اگر برنامه نیاز به دسترسی به بلوتوث، لوکیشن، نوتیفیکیشن‌ها و بخش‌های دیگر خواست این مجوزها را تأیید کنید؛
  • ساعت را روشن کنید؛
  • زمانی که ساعت روشن شد، از بالای صفحه به پایین سوایپ کنید تا کنترل سنتر باز شود؛
  • به روی علامتی که در تصویر زیر مشخص است کلیک کنید؛

  • به برنامه Da fit مراجعه کنید و گزینه Add Device را بزنید؛
  • به روی نام ساعت کلیک کنید؛
  • تمام! ساعت به گوشی متصل شد.

تنظیمات برنامه Da fit

در برنامه Da fit که هستید زمانی که ساعت جی تب را با موفقیت متصل کردید گزینه‌هایی پیش روی شما قرار می‌گیرد که در این بخش قصد داریم هر یک را توضیح دهیم.

Watch faces

یکی از بهترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند این است که شما می‌توانید ظاهر آن را تغییر دهید تا تکراری نشود. شما از طریق تغییر واچ فیس عملا می‌توانید ظاهر ساعت خود را تغییر دهید و مثلا هنگام مهمانی یک واچ فیس رسمی و کلاسیک استفاده کنید و هنگام ورزش به سراغ واچ فیس‌های ورزشی بروید.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا 4 واچ فیس را انتخاب کنید و در صورت نیاز از طریق خود ساعت بین آن‌ها جابجا شوید. Dial 4 واچ فیس قابل شخصی‌ سازی است و این یعنی شما می‌توانید تصویر خودتان یا فرزاندتان را به عنوان واچ فیس به روی ساعت قرار دهید. برای این کار کافیست به روی دکمه Edit مقابل Dial 4 کلیک کنید.

نحوه اتصال ساعت g tab به گوشی

در این مرحله برای شما گزینه‌های جدید نمایش داده می‌شود و از طریق گزینه select picture می‌توانید تصویر مورد نظر را از گالری انتخاب کنید. رنگ‌های موجود به روی صفحه برای این است که رنگ‌بندی نوشته‌های زمان و گام شمار و تاریخ را انتخاب کنید. از طریق time position می‌توانید مشخص کنید که ساعت پایین صفحه نمایش داده شود یا بالای صفحه.

گزینه Above time به شما امکان می‌دهد تا انتخاب کنید بالای زمان چه چیزی قرار بگیرد. شما می‌توانید هیچ گزینه‌ای را انتخاب نکنید و یا مثلا ضربان قلب را در این بخش قرار دهید. همین امکان برای قسمت زیر زمان نیز با گزینه Below time وجود دارد. همه شخصی سازی‌های لازم را که انجام دادید از بالا سمت راست Save را بزنید تا تصویر به ساعت منتقل شود (این کار کمی طول می‌کشد).

اگر تصمیم گرفتید تا این تصویر شخصی سازی شده را پاک کنید و مجدد یکی دیگر درست کنید restore default را بزنید و از ابتدا همین فرآیند را پشت سر بگذارید. برای دسترسی به واچ فیس‌های آماده می‌توانید از پایین صفحه Watch faces به روی Discover more dial کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت هوشمند ارزان

Notifications

از طریق این گزینه می‌توانید مشخص کنید که چه برنامه‌هایی به روی ساعت اعلان ارسال کنند. مثلا اگر گزینه اینستاگرام را خاموش کنید دیگر اعلان‌های این برنامه به روی ساعت شما نمایش داده نمی‌شود.

Alarms

از طریق این گزینه با گوشی می‌توانید آلارم تنظیم کنید تا سر ساعت مشخص ساعت شروع به ویبره رفتن کند.

Shutter

این گزینه را که انتخاب کنید گوشی وارد دوربین می‌شود و به روی ساعت نیز علامت دوربین بالا می‌آید. از طریق این گزینه شما می‌توانید مثلا گوشی خود را به روی سه پایه تنظیم کنید و از طریق ساعت دکمه ثبت عکس را بزنید.

Favorite Contacts

این گزینه همان‌طور که از اسمش مشخص است برای اضافه کردن مخاطبین پر استفاده کاربرد دارد.

Other

از طریق بخش other به گزینه‌های بسیار زیادی دسترسی خواهید داشت. اولین گزینه این بخش find device است که باعث می‌شود ساعت با ایجاد صدا یا ویبره مکان خود را به شما نشان دهد. گزینه Time format برای این است که انتخاب کنید فرمت 24 ساعته زمان را ترجیح می‌دهید یا فرمت 12 ساعت و نمایش AM و PM در کنار ساعت.

گزینه Do not Disturb همان گزینه DND موجود در گوشی‌ها است و روشن کردن آن باعث می‌شود تا دیگر اعلان دریافت نکنید. گزینه Reminders to move در صورت ساکن بودن به مدت طولانی به شما اعلان ارسال می‌کند که کمی تحرک داشته باشید. گزینه Continuous heart rate detection برای این است که به صورت دائمی وضعیت ضربان قلب شما را تحت نظر داشته باشد.

گزینه Control phone music برای کنترل موسیقی گوشی از طریق ساعت است و گزینه Battery saving همان‌طور که مشخص است برای ذخیره باتری بیشتر کاربرد دارد. گزینه Language برای تأیین زبان ساعت است و خوشبختانه در لیست فارسی هم دیده می‌شود که اتفاق مثبتی به حساب می‌آید.

گزینه Auto Lock برای قفل خودکار ساعت پس از چند ثانیه استفاده نکردن است و گزینه Reset هم برای ریست کردن ساعت کاربرد دارد.

Upgrade

از طریق این گزینه می‌توانید جدیدترین آپدیت‌ها برای ساعت را دریافت و به روی ساعت نصب کنید تا ساعت هوشمند جی تب شما به روز باشد و قابلیت‌های جدید را دریافت کند.

تنظیمات ساعت هوشمند g tab

اگر از طریق منوی پایین به صفحات دیگر مراجعه کنید صفحه اول برای نمایش دیتاهای اصلی از جمله ضربان قلب، گام‌های طی شده و نمایش میزان خواب و موارد این‌چنینی کاربرد دارد. صفحه آخر نیز برای تغییر پروفایل کاربری و تأیین هدف روزانه و موارد شبیه به این است.

کار با خود ساعت جی تب

در بالا به تنظیمات ساعت هوشمند g tab در گوشی اشاره کردیم اما شما از طریق خود ساعت نیز می‌توانید به گزینه‌های متفاوتی دسترسی داشته باشید. برای مثال با کشیدن دست از بالا به پایین به کنترل سنتر دسترسی خواهید داشت و می‌توانید مثلا حالت ذخیره نیرو را خاموش و روشن کنید و یا نور صفحه را تغییر دهید. از طریق این بخش می‌توانید به گزینه اتصال گوشی، تنظیمات و بسیاری از موارد دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

زمانی که در صفحه اصلی ساعت دست خود را از پایین به سمت بالا بکشید بخش اعلان‌ها نمایش داده می‌شود و با کشیدن دست از چپ به راست به قابلیت‌های مختلف ساعت دسترسی خواهید داشت.

جمع بندی

در این مطلب به نحوه اتصال ساعت g tab به گوشی اشاره کردیم و در ادامه به تنظیمات مختلف برنامه Da fit پرداختیم.

سوالات متداول

چجوری ساعت جی تب رو به گوشی وصل کنیم؟ برای این کار باید از برنامه Da Fit استفاده کنید و همچنین گزینه اتصال به گوشی را به روی ساعت روشن کنید. این گزینه را در متن نمایش دادیم.

ساعت جی تب از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟ بله در بخش تنظیمات زبان این ساعت زبان فارسی دیده می‌شود و شما می‌توانید به راحتی آن را انتخاب کنید.

ساعت جی تب به ایفون وصل می‌شود؟ بله شما می‌توانید برنامه Da fit‌ را به روی اندروید و ios نصب کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد.


ads

به یک گوشی قلم دار نیاز دارید؟ اینجا بهترین گزینه های قلم دار بازار را معرفی کردیم.


بهترین گوشی قلم دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *