• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

گوشی اچ تی سی U23 پرو معرفی شد

فهرست مطالب

شرکت HTC رسما گوشی U23 Pro را معرفی کرد. گوشی HTC U23 Pro به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی FullHD+ از نوع OLED مجهز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی با یک لایه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و روی آن هم یک ناچ حفره‌ای برای دوربین جلو با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار نگرفته و این حسگر با دکمه پاور ترکیب شده و روی لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است.

جدیدترین گوشی های بازار موبایل ایران در فروشگاه تکنولایف: قیمت روز موبایل

دوربین گوشی HTC U23 Pro

گوشی HTC U23 Pro مشکی

در پشت گوشی HTC U23 Pro دوربین‌های دایره شکلی را مشاهده می‌کنید که داخل جزیره‌ای قرار گرفته‌اند که فلش هم در آن دیده می‌شود. این گوشی چهار دوربین پشت دارد. دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که OIS هم دارد. دوربین اولتراواید هم از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم روی این گوشی دیده می‌شود.

مشخصات سخت‌افزاری HTC U23 Pro

ظاهر گوشی HTC U23 Pro مشکی

گوشی اچ تی سی یو ۲۳ پرو به تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل ۱ مجهز شده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود که هر کدام آن‌ها ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

خرید گوشی پرچمدار

ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی اچ تی سی یو ۲۳ پرو

گوشی HTC U23 Pro با اندروید ۱۳ راهی بازار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های نرم افزاری این گوشی می‌توانیم به اپلیکیشن VIVERSE اشاره کنیم که با هدست واقعیت مجازی VIVE XR Elite سازگاری دارد. البته که این هدست به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

سایر مشخصات؛ ضد آب و پشتیبانی از شبکه 5G

گوشی HTC U23 Pro سفید

گوشی HTC U23 Pro از گواهی IP67 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. این گوشی باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و با شارژ سریع ۳۰ وات شارژ می‌شود و از شارژ بی‌سیم ۱۵ وات هم استفاده می‌کند. این گوشی از شارژ معکوس هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی HTC U23 Pro از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و Wi-Fi 6 دارد و از NFC و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا استفاده می‌کند.

قیمت گوشی HTC U23 Pro

گوشی جدید HTC در دو رنگ مشکی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۵۵۰ دلار اعلام شده است. این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۵۸۵ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دیگر اخبار مرتبط با HTC:
گوشی HTC Wildfire E2 Play معرفی شد


ads

می‌خواهید لپ تاپ اپل خود را بفروشید یا به تنظیمات کارخانه برگردانید؟ مطلب زیر را بخوانید:


ریست فکتوری مک بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *