• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

گوشی A06 زیر ذره بین دنیای تکنولوژی! صفر تا صد اخبار

فهرست مطالب

با اینکه تا رونمایی از گوشی A06 سامسونگ زمان قابل توجهی باقی مانده است، اما خبرهایی به نسبت قابل اعتماد از این گوشی سامسونگ به گوش می‌رسد که می‌توانیم تا حد زیادی روی آن‌ها حساب باز کنیم.

مشخصات گلکسی A06 سامسونگ

هنوز به طور قطعی و واضح هیچکس موفق به آنباکس این کهکشانی از سامسونگ نشده است، اما مشخصاتی که در ادامه مطالع می‌کنید، تا حد زیادی انتظار می‌رود که درست و قابل اتکا باشند و محصول با همین دسته از تعاریف در بازار دنیا عرضه شود.

ابعاد گوشی A06

مشخصات گلکسی A06 سامسونگ

گوشی آ صفر شش گوشی اقتصادی جدیدی است که از لحاظ طراحی به احتمال خیلی بالا شبیه به نسل‌‎های قبلی سامسونگ است و اینطور که به نظر می‌رسد، ابعادی برابر با 167.3 در 77.9 در 8.0 میلی‌متر دارد.

طراحی و صفحه نمایش سامسونگ A06

تا جایی که اخبار ما را یاری می‌کنند، خبری از صفحه نمایش خمیده در طراحی نمایشگر سامسونگ A06 نیست. در ارتباط با طراحی دوربین جلو هم با توجه به رندرهایی که به دست ما رسیده، دوربین جلو یا همان دوربین سلفی درون ناچ قطره‌‍ای قرار دارد. پنل پشتی هم به دوربین دوگانه مجهز شده است. صفحه نمایش این گوشی احتمالا 6.7 اینچ باشد و از رزولوشن HD+ پشتیبانی می‌کند.

تراشه گوشی آ 06 سامسونگ

از گوشی ارزان قیمت گلکسی آ06 سامسونگ نمی‌توان انتظار تراشه‌ای پرچمدار داشته باشیم، اما تا به اینجا چنیدن بار اسم تراشه Helio G85 به عنوان پردازنده گوشی A 06 سامسونگ تکرار شده است.

حسگر اثر انگشت گلکسی آ06

تا جایی که اطلاع داریم، باید منتظر حسگر اثر انگشت گلکسی آ06 روی دکمه پاور باشیم.

جک 3.5 میلی متری صدا

با توجه به اقتصادی بودن گلکسی آ 06 پس جک 3.5 میلی‌متری صدا هم حذف نخواهد شد.

رم و حافظه داخلی A06

به احتمال فراوان شاهد گلکسی A06 با رم 6 گیگابایت خواهیم بود، البته که از نسخه‌های دیگر هنوز خبر موثقی به دست نیاورده‌ایم.

باتری و شارژر

گوشی گلکسی A06 سامسونگ قرار است به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود. در ارتباط با شارژر هم توانی 15 واتی را از سامسونگ برای این اقتصادی انتظار خواهیم داشت.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *