• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین سشوارهای خانگی و حرفه ای موجود در بازار ایران

فهرست مطالب

انتخاب سشوار خوب همیشه برای خانم‌ها یک چالش است. بنابراین در این مقاله سعی داریم به شما بهترین برندها و همینطور از نظر مدل، بهترین سشوارهای خانگی و حرفه ای موجود در بازار ایران را معرفی کنیم تا با اطمینان بیشتری خرید کنید. اما قبل از هرچیزی بیاید بررسی کنیم یک سشوار خوب چه ویژگی‌هایی دارد.

برای خرید سشوار می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

معرفی بهترین برند سشوار خانگی

اگر قصد خریدن سشوار جدیدی را برای خانه یا سالن زیبایی دارید، باید با برندهای باکیفیت موجود در بازار آشنا شوید. بدین ترتیب، خرید خوبی خواهید داشت و از عملکرد سشوار خود راضی خواهید بود. در ادامه، با تعدادی از بهترین مارک های سشوار خانگی و حرفه ای آشنا می‌شویم.

رمینگتون

سشوار برند رمینگتون

برند آمریکایی رمینگتون یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه‌ی تولید محصولات مراقبتی مانند سشوار، اپیلاتور و ماشین اصلاح است. رمینگتون سشوارهایی هم مناسب استفاده‌ی غیرحرفه‌ای یعنی استفاده‌ی روزمره در منزل، و هم حرفه‌ای جهت استفاده در سالن‌های زیبایی تولید کرده است. این سشوارها، دارای توان مصرفی متفاوت با توجه به کارکرد، و همینطور سسرعت‌های گوناگون هستند. شکل سشوارها و دسته‌ی آن‌ها ارگونومینک است و موقع استفاده‌ی طولانی مدت، برای مثال براشینگ موهای بلند و پرپشت، دست را اذیت نمی‌کند.

بابلیس

بهترین مارک سشوار خانگی

بابلیس یکی از معروف‌ترین برندهایی است که دستگاه‌های حالت دهنده مو تولید می‌کند. این برند تنوع محصولات بالایی دارد و انواع سشوار چرخشی، سشوار حرفه‌ای و سشوار خانگی را تولید می‌کند. محصولات بابلیس همگی ویژگی‌های برجسته‌ای دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تنظیمات متعدد دما و سرعت، موتورهای قدرتمند و فناوری‌های حذف موخوره اشاره کرد. سشوارهای بابلیس هر نوع نیازی را پوشش می‌دهند و قبل از خرید بهتر است که نوع مو، نیازهایتان و بودجه را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. در صورتی که به دنبال بهترین سشوار خانگی هستید بد نیست سری به برند بابلیس بزنید.

فیلیپس

خرید سشوار فیلیپس

فیلیپس برندی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در کشور هلند قرار دارد و در تولید لوازم خانگی برقی از جمله سشوار و دیگر محصولات مراقبتی، یکی از برندهای معتبر بازار است. بنابراین اگر قصد خرید سشوار مارک خوب را دارید، فیلیپس یکی از برندهایی است که خوب است در نظر داشته باشید. سشوارهای فیلیپس در توان‌های مصرفی مختلف و شکل‌های ظاهری گوناگون در بازار موجود هستند تا نیازها و سلایق مختلف را پوشش دهند. سشوارهای فیلیپس دارای چندین سری مختلف هستند که با توجه به نوع مو می‌توانید انتخاب کنید. المنت سشوارها نیز، از متریال مرغوبی از جمله سرامیک تورمالین ساخته می‌شوند که در برابر داغ شدن مقاومت بالایی داشته و در اثر استفاده زیاد خراب نشوند.

میگل

خرید سشوار میگل

برند ایرانی میگل، یکی دیگر از بهترین مارک سشوار حرفه ای و غیرحرفه ای است که می‌توانید انتخاب کنید. سشوار میگل طراحی ظاهری جذابی دارد و محصول چشم نوازی است. میگل به سشوارهای خود سیم‌های بلندی اختصاص داده تا راحتی استفاده را بیشتر کند و در مواقعی که پریز برق به آینه نزدیک نبود نیز بتوانید تا بیش از یک متر از پریز فاصله بگیرید. سشوار میگل دارای استانداردهای جهانی لازم همچون سشوارهای برندهای خارجی است و موها را در زمانی کوتاه، با کمترین آسیب به خوبی خشک می‌کنند.

پرومکس

خرید سشوار پرومکس

یکی از نام‌آشناترین برندها در زمینه تولید حالت دهنده‌های مو، پرومکس است. پرومکس در ابتدا کار خود را با نام مکس شروع کرد اما رفته رفته به پرومکس تغییر نام داد. سشوارهای پرومکس، دارای کیفیت بسیار بالا و ماندگاری زیاد هستند و اگر به دنبال خرید سشوارهای حرفه‌ای باشید، احتمالا یکی از برندهایی که دیگران به شما زیاد توصیه می‌کنند برند پرومکس است. سشوارهای جدید این برند، دارای تکنولوژی‌های جدیدی هستند که آن‌ها را برای موهای کراتین شده مناسب می‌کند. همچنین با داشتن اشعه مادون قرمز، موهای شما با کمترین آسیب صاف می‌شوند.

براون

سشوار براون

براون یک برند آلمانی است که در تولید لوازم حالت دهنده مو و مراقبتی از جمله سشوار، ماشین اصلاح و ایپلاتور محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید کرده است. کیفیت ساخت خوب و موتورهای قدرتمند از ویژگی‌های بارز سشوارهای Braun هستند. به واسطه موتور قوی سشوارهای براون ، زمان کمتری نیز صرف خشک کردن و حالت دادن به موها می‌شود. بنابراین برای کسانی که موهای پرپشتی دارند و هر سری باید زمان و انرژی زیادی را برای خشک کردن موها اختصاص دهند، سشوارهای برند براون انتخاب خوبی هستند.

پارس خزر

سشوار پارس خزر معرفی بهترین برند سشوار ایرانی

پارس خزر یک برند معتبر ایرانی است که محصولات برقی مختلف آن تقریبا در خانه‌های همه‌ی ما یافت می‌شود. این برند در زمینه تولید سشوار هنوز تنوع زیادی ایجاد نکرده اما با تولید محصولی مسافرتی، نیاز کاربرانی که مدام در سفر هستند و می‌خواهند موهای خود را خشک کنند یا حالت دهند رفع می‌کند. سشوار مسافرتی پارس خزر، مناسب کسانی است که نیاز به دستگاهی با حرارت و توان بالا ندارند و می‌خواهند در مواقع ضروری موهای خود را خشک کنند. همچنین برای موهای کم پشت یا استفاده‌ی کودکان، این قبیل سشوارها گزینه‌های مناسبی هستند.

بیشتر بخوانید:
راهنمای خرید سشوار

معرفی بهترین سشوار خانگی و حرفه ای

حال که با برندهای سشوار آشنا شدید، خوب است با بهترین سشوار موجود در بازار ایران نیز آشنا شوید تا در صورت لزوم خرید سشوار، بدانید بهتر است سراغ کدام مدل‌ها بروید.

سشوار مک استایلر مدل MAC-6900

سشوار مک استایلر

بهترین برند سشوار را می‌توان متعلق به مک استایلر دانست. سشوار مک استایلر مدل MAC-6900 توانی برابر با 2500 وات دارد و این توان بیانگر قدرت بالای سشوار است. هرچقدر قدرت موتور بالاتر باشد دستگاه در حالت دادن به موها بهتر عمل می‌کند. موتور این محصول از نوع ac است و صدای بسیار کمی تولید می‌کند. تعداد سری‌های در نظر گرفته شده برای این سشوار 3 عدد است و می‌توانید از آن‌ها برای حالت دهی‌های متنوع مو استفاده کنید. جلوگیری از الکتریسیته ساکن، فیلتر جدا شدنی پشت دستگاه و فشار قدرتمند باد از دیگر قابلیت‌های جالب توجه این محصول هستند. طول سیم آن نیز به 2.6 متر می‌رسد و می‌توانید هنگام استفاده آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

قیمت سشوار مک استایلر مدل MAC-6900

سشوار رمينگتون مدل AC9140

سشوار رمينگتون مدل AC9140

سشوار رمینگتون مدل AC9140 یکی از مدل‌های حرفه‌ای و پرقدرت از این برند محبوب است که معمولا از آن برای مصارف در آرایشگاه‌ها و خانگی، استفاده می‌شود. سشوار رمینگتون AC9140 با موتور AC قدرتمند با توان 2400 وات عرضه می‌شود. این موتور نسبت به موتورهای DC طول عمر بیشتری دارد و برای استفاده مداوم در محیط‌های حرفه‌ای مناسب است.

این مدل با تولید یون‌های منفی به خشک کردن سریع موها و کاهش وز شدن آن‌ها کمک زیادی می‌کند. این ویژگی همچنین به درخشندگی و نرم‌تر شدن موها کمک کرده و موهای شما را سالم‌تر نگه می‌دارد.

سشوار رمینگتون، دارای سه درجه حرارت و دو درجه سرعت است که به کاربر امکان می‌دهد حرارت و سرعت باد را به دلخواه خود تنظیم کند. این ویژگی برای انواع مختلف موها (نازک، متوسط، ضخیم) مناسب است.

قیمت سشوار رمينگتون مدل AC9140

سشوار مک استایلر مدل MC-6651

سشوار مک استایلر مدل MC-6651

سشوار مک استایلر مدل MC-6651 یکی از سشوارهای گردان پرطرفدار و حرفه‌ای در بازار است که به دلیل طراحی ارگونومیک و قابلیت‌های کاربردی، برای استفاده در آرایشگاه‌ها و همچنین مصارف خانگی به کار می‌رود.

این مدل سشوار گردان، با توان 1200 وات و موتور قدرتمند AC طراحی شده است. موتورهای AC، معمولا به دلیل طول عمر و قدرت بیشتر، برای مصارف طولانی مدت و مداوم مناسب هستند. ناگفته نماند که این مدل دارای سری متمرکز کننده برای حالت‌دهی دقیق به موها است که به کاربر اجازه می‌دهد موها را به بهترین شکل ممکن حالت دهد.

خرید سشوار مک استایلر مدل MC-6651

سشوار مک استایلر مدل MC-6685A

سشوار مک استایلر مدل MC-6685A

به طور قطع سوال (سشوار خوب چی بخرم) می‌تواند جواب‌های متعددی داشته باشد، اما پیشنهاد ما اینجاست سشوار مک استایلر مدل MC-6685A است؛ این سشوار با تمرکز بر کارایی، دوام و مراقبت از موها، توانسته است محبوبیت بالایی در میان کاربران خانگی و آرایشگاه‌ها کسب کند.

این مدل سشوار مک استایلر، با توان 2500 وات و مجهز به موتور قدرتمند AC است و دوام و قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته این سشوار، تکنولوژی یون‌ساز است که با تولید یون‌های منفی، الکتریسیته ساکن را کاهش می‌دهد. این سشوار با سری متمرکز کننده همراه است که به کاربر امکان می‌دهد به دقت بیشتری روی قسمت‌های خاصی از مو متمرکز شوند.

خرید سشوار مک استایلر مدل MC-6685A

سشوار وینسنت مدل HD7326

سشوار وینسنت مدل HD7326

سشوار وینسنت مدل HD7326 یکی از گزینه‌های محبوب در بین افرادی است که به دنبال یک دستگاه حرفه‌ای و کارآمد برای خشک کردن و حالت‌دهی مو هستند.

سشوار وینسنت مدل HD7326 دارای طراحی ارگونومیک است که استفاده طولانی مدت از آن را راحت می‌کند. بدنه این دستگاه، از متریال مقاوم و باکیفیت ساخته شده که نه تنها دوام بالایی دارد بلکه در برابر ضربات نیز مقاوم است. علاوه بر این، دسته‌ سشور به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی در دست جای می‌گیرد و لغزش کمتری نسبت به سایر سشوارها دارد.

این مدل از سشوار با توان 2600 وات عرضه می‌شود که قدرت کافی برای خشک کردن سریع و حالت‌دهی به موها را فراهم می‌کند و جزو سشوارهای حرفه‌ای به حساب می‌آید. همچنین، وجود موتور AC در این سشوار، آن را برای استفاده حرفه‌ای و طولانی مدت در سالن‌های آرایشی مناسب کرده است.

خرید سشوار وینسنت مدل HD7326

سشوار هیسکا مدل H5252

سشوار هیسکا مدل H5252

سشوار هیسکا مدل H5252 یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی از برند هیسکا است که با طراحی مدرن و ارگونومیک خود، تجربه کاربری راحت و لذت‌بخشی را به کاربران نیمه حرفه‌ای ارائه می‌دهد. بدنه‌ این سشوار از مواد مقاوم و باکیفیت ساخته شده که در برابر ضربه‌ها و حرارت‌های بالا مقاومت خوبی دارد. طراحی دسته‌ سشوار به گونه‌ای است که حتی در استفاده‌های طولانی مدت، به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد.

سشوار H5252 هیسکا با توان 2100وات عرضه می‌شود که قدرت نسبتا بالایی برای خشک کردن سریع و کارآمد موها فراهم می‌کند. موتور این دستگاه از نوع AC است و طول عمر بالایی برای استفاده خانگی دارد.سشوار هیسکا مدل H5252 دارای دو سطح سرعت و سه حالت تنظیم حرارت است. این ویژگی امکان تنظیم سشوار بر اساس نوع و نیازهای مو را فراهم می‌کند؛ چه برای خشک کردن سریع و چه برای حالت‌دهی ملایم.

خرید سشوار هیسکا مدل H5252

سشوار فیلیپس مدل BHD340

سشوار فیلیپس مدل BHD340

اگر به دنبال خرید یک سشوار برای خشک کردن یا حالت دادن به موها در خانه هستید سشوار فیلیپس مدل BHD340 عملکرد راضی‌کننده‌ای دارد. این سشوار، با وزن ۷۸۰ گرم و توان مصرفی 2100 وات، نسبت به یک سشوار خانگی واقعا عملکرد خوبی دارد. این محصول دارای المنتی از جنس سرامیک است که نسبت به حرارت مقاومت خیلی بالایی دارد و موتور آن نیز از نوع موتور DC است که از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می‌کند. قابلیت تنظیم دما در حالت‌های مختلف و خروجی هوای سرد از ویژگی‌هایی هستند که فیلیپس برای این سشوار در نظر گرفته است.

خرید سشوار فیلیپس مدل BHD340

بیشتر بخوانید:
کدام لوازم های آرایشی نیاز به نگهداری در یخچال دارند

سشوار دایسون مدل Airwrap HS05 Complete

سشوار دایسون مدل Airwrap HS05 Complete

سشوار دایسون مدل Airwrap HS05 Complete یکی از محصولات پیشرفته و بی‌نظیر در زمینه حالت‌دهی به مو است. این محصول به واسطه طراحی ارگونومیک و سبک وزن، استفاده آسان و طولانی‌مدت را برای کاربران ممکن می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته طراحی این مدل، تعویض راحت سری‌های مختلف است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و بدون زحمت بین حالت‌دهی‌های مختلف تغییر دهند.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت سشوار دایسون Airwrap HS05 فناوری‌های پیشرفته‌ای است که برای حفظ سلامت موها و کاهش آسیب‌های ناشی از حرارت طراحی شده است. از فناوری‌های به کار رفته در این محصول می‌توان به فناوری کواندا (Coanda Effect)، کنترل هوشمند دما، فناوری یونی و غیره اشاره کرد. ناگفته نماند که دایسون Airwrap HS05 با چندین سری و لوازم جانبی متنوع عرضه می‌شود که این دستگاه را به یک ابزار چندکاره تبدیل می‌کند.

سشوار دایسون مدل Airwrap HS05 با توان مصرفی 1300 وات و قدرت بالا، عملکرد بی‌نظیری در حالت‌دهی به موها ارائه می‌دهد. اگرچه توان آن نسبت به سشوارهای معمولی کمتر است، اما با فناوری‌های پیشرفته‌ای که دارد، می‌تواند نتایجی بسیار بهتر و با آسیب کمتر به موها ارائه دهد. به علاوه، طراحی چندکاره این دستگاه باعث شده که بتوان از آن برای خشک کردن، فر کردن، صاف کردن و حجم دادن به موها استفاده کرد، بدون نیاز به ابزارهای متعدد.

خرید سشوار دایسون مدل Airwrap HS05 Complete

سشوار شیائومی مدل Compact Hair Dryer H101

سشوار شیائومی مدل Compact Hair Dryer H101

سشوار شیائومی مدل Compact Hair Dryer H101، یک سشوار سبک با تنها 433 گرم وزن است که از توان 1600 وات استفاده می‌کند. این سشوار با دو سرعت مختلف کار می‌کند و باد سشوار را می‌توانید روی حالت داغ یا گرم تنظیم کنید؛ همچنین با داشتن فناوری تولید یون، از مو خوره گرفتن موها و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

خرید سشوار شیائومی مدل Compact Hair Dryer H101

نکاتی قبل از خرید اتو مو باید بدانید:
راهنمای خرید اتو مو

سشوار مسافرتی پارس خزر 861p

سشوار مسافرتی پارس خزر

این سشوار به علت داشتن دسته‌ تاشو برای مواقعی که می‌خواهید به سفر بروید و دنبال یک سشوار مناسب هستید، انتخاب مناسبی است. وزن سشوار تنها ۳۴۰ گرم است و با توان مصرفی ۱۱۰۰ وات، عملکرد قابل قبولی برای خشک کردن موها دارد. یک سوییچ سه حالته نیز روی بدنه برای تنظیم سرعت و حرارت قرار دارد.

خرید سشوار مسافرتی 861p

شاید نیاز داشته باشید:
گوشی خیس شده را چگونه خشک کنیم

جمع‌بندی

چه موهای شما بلند باشد چه کوتاه، چه مدام سشوار بزنید چه فقط در مواقع خاص، داشتن یک سشوار خوب در خانه ضروری است؛ بنابراین در این مقاله به معرفی سشوار خوب برای مصرف خانگی و حرفه‌ای و همینطور بررسی بهترین مارک های سشوار پرداختیم. در صورتی که قصد خرید سشوار دارید با مطالعه مقال فوق می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین مارک سشوار خارجی چیست؟

برندهای رمینگتون، فیلیپس، براون، و پرومکس چندتا از بهترین مارک‌های سشوار هستند که سشوارهای حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و خانگی متنوعی تولید کرده‌اند.

سشوار حرفه‌ای مناسب چه کسانی است؟

این نوع سشوار بیشتر در سالن‌های زیبایی و به دست آرایشگران حرفه‌ای استفاده می‌شود.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *