• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

با هوش مصنوعی اپل آشنا شوید؛ اپل باز هم گرد و خاک می‌کند!

متن به مرور آپدیت می‌شود …

اپل در مراسم WWDC 2024 از Apple Intelligence رونمایی کرد تا به دنیای هوش مصنوعی مولد ورود کند. حرکت بزرگ و مورد انتظار خود به سمت هوش مصنوعی مولد، رونمایی کرد. اپل تضمین کرده که این ویژگی با تمرکز بر ایمنی و البته تجربه‌های کاملاً شخصی‌سازی‌شده در دسترس قرار گیرد.

جالب است که این سیستم باید ابتدا کامل شما را درک کند و در جریان روال روزانه مانند روابط، ارتباطات شما و بیشتر از این‌ها قرار بگیرد. در واقع هوش مصنوعی اپل فراتر از هوش مصنوعی بوده و قرار است برای هر شخصی بسته به سبک زندگی و ویژگی‌های فردی عمل کند.

هوش مصنوعی اپل بر مبنای داده‌ها و تجربیات شخصی شما استوار است و تلاش می‌کند تا دقیقا مانند یک دستیار شخصی کاملا هوشمند عمل کند. برای سرعت و البته امنیت بیشتر، بسیاری از پردازش‌های لازم به روی خود گوشی یا لپ تاپ اپل انجام می‌شود و نیازی به ارسال به سرور دیده نمی‌شود.

هوش مصنوعی اپل یا همان Apple Intelligence همچنین شامل آپدیتی بنیادین و بسیار بزرگ برای سیری است و این دستیار صوتی را به بالاترین سطح از هوشمندی می‌رساند. طی تغییرات اتفاق افتاده، سیری دیگر فقط یک رابط صوتی نیست و فراتر از آن عمل می‌کند.

بازنویسی متن‌ها توسط هوش مصنوعی اپل

بازنویسی متن‌ها توسط هوش مصنوعی اپل

هوش مصنوعی اپل می‌تواند در بیشتر برنامه‌های خود اپل و حتی برنامه‌های شخص ثالث به صورت یکپارچه عمل کند. برای نمونه در بسیاری از برنامه‌ها شما می‌توانید از ویژگی Rewrite کمک بگیرید، ویژگی که می‌تواند یک متن را بر اساس نیاز شما بازنویسی کند، آن هم به صورت دوستانه یا رسمی.

جالب است که شما حتی می‌توانید از هوش مصنوعی اپل کمک بگیرید و بخشی از یک متن را به شعر تبدیل کنید. همچنین Apple Intelligence می‌تواند اعلان‌ها را تشخیص داده و بر اساس اولویت آن‌ها را به شما نشان دهد یا این که در بخش خلاصه ایمیل‌ها، مهم‌ترین جزئیات را پیش روی شما قرار دهد.

هوش مصنوعی اپل همچنین به شما اجازه می‌دهد تا اموجی‌های کاملا شخصی سازی شده بسازید. این ویژگی Genmoji نام دارد و شما می‌توانید چند اموجی و حتی توضیحات را با هم ترکیب کنید و به خلق اموجی‌های جدید بپردازید. هوش مصنوعی فوق العاده اپل باعث می‌شود تا حتی بتوانید در برنامه نوت بر اساس نیاز خود تصویر خلق کنید یا طرح‌های خود را به واقعیت پیوند بزنید.

کمک گرفتن سیری از ChatGPT

کمک گرفتن سیری از ChatGPT

هوش مصنوعی مولد باعث می‌شود تا شما در گالری نیز بتوانید اسلاید شوهایی بسیار هوشمندانه و جذاب خلق کنید و حتی موسیقی کاملا متناسب را به روی آن‌ها قرار دهید. شاید باور نکنید ولی شما در گالری می‌توانید عکس‌های خود را از طریق متن جستجو کنید. مثلا با نوشتن این که ‘’عکس کودک در حال بازی با عروسک’’ به تصاویر مورد نظر کودک خود برسید.

جایی این قابلیت‌ها باورنکردنی می‌شود که شما می‌توانید از طریق متن ویدئوی مورد نظر را نیز پیدا کنید. این موارد بسیار زیاد هستند و لیست جذابیت‌های هوش مصنوعی اپل ادامه پیدا می‌کند. برای نمونه بر اساس محتوای ایمیلی که دریافت کرده‌اید و البته برنامه روزانه‌ای که دارید، هوش مصنوعی می‌تواند جواب‌های آماده را به شما پیشنهاد دهد. Apple Intelligence به صورت رایگان به آخرین نسخه‌های سیستم‌عامل‌های اپل یعنی iOS و iPadOS 18، macOS Sequoia و visionOS 2 اضافه می‌شود.

همان‌طور که قبل از مراسم نیز انتظار می‌رفت، اپل همچنین اعلام کرد که سیری می‌تواند از ChatGPT نیز کمک بگیرید. این ویژگی مبتنی بر GPT 4.0 از تولید تصویر و متن OpenAi استفاده می‌کند. در واقع کاربران بدون نیاز به ساخت حساب ChatGPT یا پرداخت هزینه می‌توانند از این قابلیت‌های بی‌نظیر OpenAI برخوردار شوند.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *