• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین برندهای ایرانی و خارجی جارو شارژی

فهرست مطالب

محبوبیت جاروهای شارژی روزبه‌روز بیشتر می‌شود و افراد بیشتری می‌خواهند که این مدل جاروها را در خانه‌ی خود داشته باشند. چنانچه شما هم قصد خرید جاروی شارژی داشته باشید، حتما دنبال بهترین برند جارو شارژی ایرانی یا خارجی می‌گردید که در آینده و پس از چندین بار استفاده شما را از خرید پشیمان نکند. اما بهترین برند جارو شارژی کدام است؟ جاروی چه برندی بیشترین میزان شارژ را نگه می‌دارد و رضایت بالایی در میان کاربران پیدا کرده است؟ برای این‌که با برندهای مختلف سازنده جارو شارژی آشنا شوید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

انواع جارو شارژی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت جاروشارژی

انواع جارو شارژی

جاروهای شارژی در انواع دستی و ایستاده وجود دارند که هر کدام، در موقعیت‌های مختلفی به کمک کاربر می‌آیند.

جاروهای دسته‌بلند، به‌طور اختصاصی برای تمیز کردن کف به‌کار می‌آیند و با بدون این‌که احتیاج باشد خم شوید، می‌توانید کف زمین را برق بیندازید. این مدل جارو، برای افرادی که با مشکلات کمر، گردن و زانو دست‌به‌گریبان هستند و نمی‌توانند راحت خم شوند، وسیله‌ای ایده‌آل تلقی می‌شود.

از سوی دیگر، جاروهای شارژی دستی، ابعاد کوچکی دارد و می‌توانید آن را در دست گرفته و آشغال‌های ریز اطراف مبل، روی زمین و قسمت‌هایی که جاروبرقی نمی‌تواند تمیز کند را نظافت کنید. همچنین، می‌توانید جارو شارژی دستی را داخل ماشین خود ببرید و کفپوش و صندلی‌ها را برق بیندازید.

فرق جارو شارژی و جاروبرقی چیست؟

بهترین برند جارو شارژی دسته بلند چیست

جارو برقی و جارو شارژی هر دو فضا را تمیز می‌کنند اما این دو وسیله به‌هیچ‌وجه جای یکدیگر را نمی‌گیرند و در بهترین حالت مکمل هم به‌حساب می‌آیند.

جاروبرقی با کمک برق مستقیم کار می‌کند و ابعادی به مراتب بزرگتر از جاروهای شارژی دارد. قدرت مکش جاروبرقی بالاست و فضا را در زمانی کوتاه تمیز می‌کند. از آن طرف، جارو شارژی‌ها در ازای چندین ساعت شارژ شدن، می‌توانند بین ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت کار دهند. جاروهای شارژی برای فضاهایی که به پریز برق دسترسی ندارید و نمی‌توانید جاروبرقی را دنبال خود بکشید، مانند فضای داخل ماشین ، وسیله‌ای کار راه‌انداز است.

در مطلب جارو شارژی بخریم یا جاروبرقی بیشتر به این تفاوت پرداخته ایم.

مزایای استفاده از جارو شارژی

مزایای جاروشارژی

فرض کنید دور میز صبحانه نشسته‌اید و می‌خواهید کمی شکر در چای خود بریزید، اما دستتان به شکردان می‌ریزد و کل ظرف روی میز چپه می‌شود. یا تصور کنید مدت زیادی است داخل ماشین خود را تمیز نکرده‌اید و لازم است دستی به سر و روی آن بکشید. فرض کنید می‌خواهید خانه تکانی کنید و لازم است بالای قفسه‌ها و کمدها را حسابی تمیز کنید.

برای نظافت تمامی این قسمت ها که گفتیم، استفاده از جاروبرقی دشوار و بعضاً نشدنی است. جاروهای شارژی کوچک، در چنین مواقعی بسیار وسایل کارآمدی هستند و در زمانی کوتاه، فضای کوچک مدنظرتان را تمیز می‌کنند.

جارو شارژی برند فیلیپس

سال‌هاست که لوازم خانگی برند هلندی فیلیپس در خانه‌های ما استفاده می‌شوند و به‌واسطه‌ی کیفیت بالای قطعات و کارآیی خوب، این برند آن‌قدر اعتبار به‌دست آورده که خیلی از افراد بدون تحقیق قبلی محصولات فیلیپس را خریداری می‌کنند. فیلیپس، در سال ۱۸۹۱ تاسیس شد و تا مدت‌ها فقط در زمینه تولید لامپ فعالیت می‌کرد؛ اما از سال ۱۹۲۵ بود که این کمپانی، به تولید رادیو، سپس تلویزیون و پس از آن دیگر محصولات خانگی روی آورد. رفته رفته، فیلیپس در ایران هم تبدیل به برندی شناخته شده شد و در خانه‌ی همه‌ی ما، حداقل یکی از ساخته‌های برند فیلیپس به چشم می‌خورد. بهترین برند جارو شارژی خارجی در بازار نیز، از نظر خیلی از کاربران ساخته‌ی برند فیلیپس است.

جارو شارژی برند فیلیپس

جاروهای شارژی دسته بلند فیلیپس، از باتری‌های لیتیوم یونی بهره می‌برد که در طی ۵ ساعت شارژ می‌شوند و حدودا ۵۵ دقیقه کار می‌دهند. این جاروهای دسته بلند، همانطور که زودتر هم گفتیم برای تمیز کردن کف سطوح عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

مخزن آب جاروی فیلیپس، نیم لیتر گنجایش دارد و در آن می‌توانید از آب خالی، یا برای تمیزی بیشتر از ترکیب آب و شوینده استفاده کنید.

خیلی از جاروهای ایستاده برند فیلیپس، به‌منظور کارایی بیشتر، قابلیت تا شدن و تبدیل به جاروی دستی را هم دارند؛ بنابراین، با کمک آن‌ها می‌توانید زیر تخت و میز، یا آشغال‌های ریز روی سطوح مختلف را می‌توانید جمع‌آوری کنید. همچنین، بهره‌وری این دستگاه‌ها از فیلترهای مختلف، به مضر نبودن آن برای افراد حساس به گردوغبار و افزایش استفاده از آن‌ها منجر می‌شود.

جارو شارژی برند پارس خزر

پارس خزر را شاید بتوان نامی‌ترین برند ایرانی دانست که کار خود را در اواسط دهه‌ی ۴۰ به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از یک شرکت ژاپنی در ایران با نام پارس توشیبا آغاز کرد و پس از آن به‌عنوان برندی مستقل، تحت نام پارس خزر کار خود را پیش گرفت. در ساخت لوازم خانگی این برند ایرانی، استاندارد جهانی رعایت شده و همین موجب شده تا محصولات این برند بتوانند پابه‌پای محصولات خارجی رقابت کنند.

جاروشارژی های برند پارس خزر

تا به امروز، پارس خزر ۳ جاروی شارژی دستی تولید کرده است. جاروهای ساخت این برند، دارای سری قابل تعویض و فیلترهای قابل شستشو هستند. مکش جاروها، برای جمع کردن آشغال‌های ریز اطراف مبل و روی سطوح مختلف قابل قبول است و با برخورداری از نازل مخصوص جمع کردن آب، می‌تواند چای و مایعات ریخته شده روی زمین را هم جمع کنید، اما به‌طور کل نباید از آن‌ها انتظار مکش خیلی قدرتمند در حد مکش جاروبرقی را داشته باشید و بهتر است آن‌ها را صرفا جاروهایی بدانید که تکمیل‌کننده کار جاروبرقی هستند و بهتر است در جاها و موقعیت‌هایی که جاروبرقی کار نمی‌دهد از این جاروها استفاده کنید. پارس خزر را شاید بتوانیم بهترین برند جارو شارژی ایرانی بدانیم.

انواع محصولات پارس خزر را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید محصولات پارس خزر

جارو شارژی مارک بلک اند دکر

بلک اند دکر (Black + Decker) یک برند آمریکایی‌ است که کار خود را از سال ۱۹۱۰ با سرمایه ۱۰۰۰ دلاری آغاز کرد. کار این شرکت، تولید ابزارآلات برقی و لوازم نظافتی و تجهیزات کشاورزی و صنعتی بود که خیلی زود توانست جایگاه خود را در بازار تثبیت کند و به یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده لوازم نظافتی و صنعتی تبدیل شود. یکی از محصولات این برند که این روزها مشتریان زیادی هم دارد، جارو شارژی است.

black and decker cordless vacuum

برند بلک اند دکر در طی سال‌ها جارو شارژی‌های زیادی با توان و اشکال مختلف تولید کرده که مدل‌های جدیدتر آن، از باتری قوی‌تری برخوردار هستند و به کاربر اجازه‌ی استفاده طولانی‌تری (حدود ۳۰ دقیقه) می‌دهند. البته، بهتر است موقع خرید، از میزان زمانی که مدل منتخب شما شارژ نگه می‌دارد و زمان شارژ شدنش را باید جویا شوید.

جاروهای مارک بلک اند دکر قابلیت تنظیم درجه موتور را دارند و شما می‌توانید توان موتور و میزان مکش آن را کنترل کنید. جاروهای این برند، با داشتن چندین سری مختلف به کاربر اجازه می‌دهند که بتواند جهت مکش مایعات، جمع کردن مو و نخ از روی سطوح و گرفتن گرد و غبار و ذرات ریز پراکنده اقدام کند. همچنین، جارو در شکل‌های مختلف و در حالت دستی و ایستاده وجود دارند تا کاربران با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود، حق انتخاب گسترده‌تری داشته باشند. تمامی این ویژگی‌ها که در ساخت این جاروها به‌کار رفته، از نظر خیلی از کاربران بهترین برند جارو شارژی در بازار کرده است.

جمع بندی

در یک زندگی شلوغ، همه‌ی کارها باید سریع انجام شوند. تمیز کردن اطرافمان هم یکی از همین کارهاست. زمانی که دستمان به ظرفی می‌خورد و محتویات آن بیرون می‌ریزد، بیرون آوردن و روشن کردن جاروبرقی کار راحتی نیست؛ ضمن این‌که در بعضی قسمت‌ها امکان استفاده از جاروبرقی وجود ندارد.

در چنین مواقعی، یک جاروی شارژی کار شما را راه می‌اندازد و محدوده‌ی مورد نظر را در عرض زمانی کوتاه تمیز می‌کند. در این مقاله، نگاهی انداختیم به برندهای مختلف که جارو شارژی تولید کرده‌اند. همچنین، جاروهای این برندها را که در دسته‌ی بهترین برندهای تولید لوازم خانگی ایرانی و خارجی هستند را بررسی کردیم تا چنانچه قصد خرید دارید، بتوانید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید.

سوالات متداول

بهترین برند جارو شارژی خودرو کدام است؟

یکی از جاهایی که اهمیت جارو شارژی مشخص می‌شود، موقع تمیز کردن صندلی‌ها، کف‌پوش و درزهای مختلف ماشین است. جارو شارژی‌های دستی برند بلک اند دکر با قدرت موتور بالا و مکش قوی را می‌توانیم در دسته بهترین برند جارو شارژی دستی قرار دهیم که برای نظافت داخل خودرو هم ایده‌آل هستند.

فرق جارو شارژی و جارو برقی چیست؟

جارو برقی از موتور قوی‌تری برخوردار است و از آن‌جا که با برق کار می‌کند مدت زمانی نامحدود می‌توانید با آن کار کنید. جارو شارژی از موتور ضعیف‌تری استفاده می‌کند و مکش آن بسیار کمتر از جاروبرقی است اما قابلیت مکش مایعات را هم دارد و برای مواقعی که دسترسی به برق ندارید، می‌تواند فضای مدنظر را تمیز کند.


ads

اکانت ظرفیتی چیست و اکانت های ظرفیتی PS5 چگونه کار می‌کند؟


اکانت ظرفیتی PS5 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *