• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین مارک جاروبرقی

فهرست مطالب

1

وجود یک جاروبرقی در هر خانه‌ای ضروری است و می‌توان آن را یکی از وسایل پراستفاده‌ی هر منزل دانست. اگر شما هم زیاد از جاروبرقی استفاده می‌کنید، حتما موقع خرید این وسیله، دنبال این هستید که بهترین مارک جاروبرقی موجود در بازار را بشناسید و خریدی داشته باشید که بعدا از آن پشیمان نشوید. از آن‌جا که در میان این‌همه تنوع قیمت، برند و قدرت جاروهای مختلف، انتخاب بهترین برند جاروبرقی کار ساده‌ای نیست، ما تعدادی از برندها که جاروبرقی‌های آن‌ها کیفیت بالایی دارند را بررسی می‌کنیم تا بهتر بدانید که باید دنبال چه چیزی بگردید.

انواع جاروبرقی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید جاروبرقی

جاروبرقی ال جی

برند ال جی یکی از خوشنام‌ترین برندهای خارجی میان ایرانی‌ها است. لوازم خانگی مختلف این برند از جمله تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و جاروبرقی ال جی در خانه‌های همه‌ی ما وجود دارد. جاروبرقی‌های ال جی، از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. ال جی روز‌به‌روز سعی می‌کند تا ویژگی‌هایی که برای کاربران مهم است را به محصولات خود اضافه کند. برای همین، جاروهای بی‌صدا، جاروهای بی‌پاکت و ویژگی‌های دیگر از این قبیل، در مدل‌های مختلف جاروبرقی‌های ال جی به چشم می‌خورد.

ال جی سلایق مختلف را در نظر گرفته و تلاش کرده تا ظاهر جاروها نه فقط تخم‌مرغی معمول که از جاروبرقی انتظار داریم، که شمایل مختلفی داشته باشند. از ویژگی‌های جذابی که ال جی در جاروهای جدید خود به‌کار گرفته، می‌توانیم به سیستم فیلتراسیون قوی آن که تقریبا تمام ذرات را جذب می‌کند، به کم‌صدا و بی‌صدا بودن آن‌ها و همینطور بی‌کیسه بودن آن‌ها اشاره کنیم. جاروهای ال جی به‌راحتی تا سال‌های سال کار می‌کنند و اصلا نیاز نیست نگران خراب شدن آن‌ها بشوید.

جاروبرقی سیزلر

شاید نام سیزلر کم به گوشتان خورده باشد اما باید بدانید که این برند ترکی یکی از برندهای خوب بازار در حال حاضر است که محصولاتش از قدرت بالایی برخوردارند. سیزلر بیشتر جاروهای سطلی تولید کرده و قدرت مکش بالا و صدای نه چندان زیاد، از نقاط قوت جاروبرقی‌های برند سیزلر هستند.

جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی های پارس خزر

از آن‌جا که قیمت محصولات خارجی گران است، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند تا سراغ برندهای خوب داخلی بروند. اگر قصد انتخاب جاروبرقی ایرانی داشته باشید، با برندهای معتبر و پرافتخاری آشنا خواهید شد که محصولات خود را براساس استانداردهای جهانی تولید می‌کنند. به‌علت خوش‌قیمت بودن محصولات ایرانی، این روزها خیلی از کاربران ترجیح می‌دهند که سراغ کالای ایرانی بروند. یکی از این برندهای خوش‌نام نیز، برند قدیمی و معتبر پارس خزر است.

میزان رضایت از جاروبرقی پارس خزر آن‌قدر زیاد است که شاید بتوانیم آن را بهترین مارک جاروبرقی ایرانی بدانیم. پارس خزر همواره در بالا بردن کیفیت محصولات خود کوشیده و جاروبرقی‌های آن نیز موفق شده‌اند که نظر مشتریان را حسابی جلب کنند. تنوع جاروبرقی‌های پارس خزر از نظر قیمت، نوع فیلتر، شکل ظاهری و وزن و ابعاد آن‌قدر تنوع دارد که کاربران به‌راحتی بتوانند مدلی که مدنظر دارند را پیدا کنند. همچنین، پارس خزر تلاش کرده تا در مدل‌های جدید، مانند مدل Turbo 2500، صدا را پایین بیاورد تا از آلودگی صوتی و مزاحمت جلوگیری شود. در جاروبرقی‌های پارس خزر از لوله‌های تلسکوپی استفاده شده تا بتوانید ارتفاع آن را با توجه به قد خود راحت کم و زیاد کنید. همچنین سری‌های مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده تا به‌راحتی بتوانید همه‌ی درزها و قسمت‌هایی که تمیز کردنشان دشوار است را هم مرتب کنید.

پیشنهاد مطالعه:
پرفروش ترین جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی سامسونگ

برند سامسونگ از آن برندهایی است که هیچ نیازی به تعریف ندارد؛ چرا که جزء بهترین برندها درتولید لوازم خانگی محسوب می‌شود. این برند کره‌ای، سال‌ها است که به تولید لوازم خانگی باکیفیت و استاندارد مشغول است و از گذشته تا به امروز خیلی از محصولات آن در خانه‌های ما پیدا می‌شود.

جاروهای این برند، در اشکال ظاهری و رنگ‌های مختلف، توان مصرفی گوناگون، و در انواع کیسه‌ای و بدون کیسه تولید می‌شوند. سامسونگ با به کار گیری سیستم CycloneForce تمرکز زیادی روی قدرت مکش جاروبرقی‌های خود گذاشته و سری‌های دستگاه، به‌راحتی موهای چسبیده به سطوح، پرزها و انواع ذرات را جمع می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی ویداس

مورد دیگر در میان بهترین برند جاروبرقی ایرانی، ویداس است. ویداس که به تولید لوازم خانگی باکیفیت و بادوام شناخته شده است، یک برند ایرانی است که محصولاتش از قیمت بسیار خوبی نسبت به برندهای خارجی برخوردار هستند. ویداس هم جاروبرقی‌های سطلی و هم معمولی تولید کرده است. برخی مدل‌های جاروبرقی این برند قابلیت مکش آب را هم دارند و به‌راحتی می‌توانید مایعات ریخته شده بر سطح را به کمک آن جمع‌آوری کنید. همچنین، فیلترهای بهداشتی استفاده شده در جاروبرقی‌های ویداس از پخش شدن ذرات در محیط پیشگیری می‌کنند تا مشکلات آلرژیک برای کاربران ایجاد نشود و فضا عاری از آلودگی باشد.

جاروبرقی فیلیپس

بهترین برند جاروبرقی خارجی

برند هلندی فیلیپس را می‌توانیم بهترین برند جاروبرقی خارجی معرفی کنیم؛ چرا که آن‌قدر جاروبرقی‌ها باکیفیت و خوش‌ساخت هستند که محال است عملکرد آن‌ها کاربر را ناراضی کند.

فیلیپس در این چند سال اخیر تمرکز زیادی را روی کاهش صدای جاروبرقی های خود گذاشته و حسابی هم موفق بوده است. خرطومی جاروها به‌ گونه‌ای است که جریان هوا و آشغال به‌خوبی در آن گردش کند و چیزی گیر نکند. سری جارو عملکرد بسیار خوبی در جمع کردن مو، نخ و ذراتی دارد که در گوشه‌وکنارها گیر می‌کند و می‌چسبد. چرخ‌های جاروبرقی‌های فیلیپس نیز بسیار روان هستند و در موقعیت خوبی قرار گرفته‌اند تا جاروها به‌راحتی روی سطوح مختلف بچرخند و حرکت کنند.

جمع‌بندی

انتخاب یک جاروبرقی در میان این همه تنوع قیمت، مارک و جنس، کاری ساده نیست اما با شناخت برندها و ویژگی‌های جارو برقی‌های آن‌ها، خیلی راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید و مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. در این مقاله نگاهی انداختیم به تعدادی از بهترین برندهای جارو برقی ایرانی و خارجی تا با مشخصه‌های آن‌ها آشنا شوید و بتوانید خرید آگاهانه‌ای داشته باشید. در نظر داشته باشید که این برندها تنها تعدادی از برندهای مطرحی هستند که برای مردم شناخته شده‌اند و به‌طور قطع، مارک‌های دیگری را خواهید یافت که ممکن است از نظر شما بهتر باشند.

سوالات متداول

بهترین مارک جاروبرقی ایرانی کدام است؟

پارس خزر، ویداس، اسنوا و امرسان تعدادی از برندهای خوب ایرانی هستند که محصولات خود را با توجه به استاندارد جهانی ساخته‌اند و امکاناتی نظیر کم بودن صدا و قوی بودن مکش، در آن‌ها وجود دارد.

برای انتخاب جاروبرقی به چه مواردی توجه کنیم؟

موقع انتخاب یک جاروبرقی، باید به مواردی چون توان مصرفی دستگاه، قدرت مکش، قیمت، برند و همینطور نوع جارو توجه کنید. همچنین ویژگی‌هایی چون بی‌صدا بودن دستگاه و تعداد سری‌ها، مواردی هستند که خوب است هنگام انتخاب جارو در نظر داشته باشید.


ads

انیمیشن های جدید 2022-2023 که نباید از دست بدهید.


انیمیشن جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *