• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین کابل aux

فهرست مطالب

از میان راه‌های متنوعی که در دنیای تکنولوژی برای اتصال سیستم‌های صوتی وجود دارد، اتصال گوشی یا دستگاه‌های دیگر از طریق کابل به سیستم صوتی ماشین یا اسپیکرهای کوچک و بزرگ یکی از آسان‌ترین و رایج‌ترین روش‌های معمول دنیاست. حتما تا به امروز نام کابل AUX را شنیده‌اید. این کابل که مخفف اسم Auxiliary و به معنی کابل کمک دهنده است، در واقع رابط میان گوشی با انواع سیستم‌های صوتی دارای پورت خروج صدا قرار دارد. در دو طرف کابل جک 3.5 میلی‌متری صدا دیده می‌شود. با توجه به اینکه امروزه کابل‌های aux بسیار زیادی با تنوع قیمت بالاتر از مدل‌های معرفی شده در بازار وجود دارد، اگر به دنبال خرید بهترین نوع کابل aux همراه با مناسب‌ترین قیمت روز هستید، می‌توانید با مطالعه مقاله بهترین کابل aux کاملا متناسب با بودجه خود نسبت به خرید بهترین کابل aux برای ماشین یا ارزان‌ترین و گران‌ترین نوع آن از ویترین تکمیل شده فروشگاه معتبر تکنولایف اقدام کنید.

مشاهده موجودی و قیمت انواع کابل ای یو ایکس: کابل aux

راهنمای خرید بهترین کابل aux

مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف این مقاله از تکنولایف در ابتدا آموزش رعایت مواردیست که هنگام خرید یک کابل aux مورد نیاز واقع می‌شود و در ادامه معرفی بهترین مدل‌های معرفی شده در بازار هستند به همین دلیل پس از خواندن این مقاله علاوه بر مولفه‌های تاثیرگذار به لیستی از بهترین نوع کابل aux بازار روز دسترسی پیدا کرده‌اید.

طول کابل aux

تفاوتی نمی‌کند که از کابل آ یو ایکس برای اتصال گوشی به سیستم صوتی ماشین یا تلویزیون به اسپیکر یا موقعیت‌های دیگر استفاده می‌کنید زیرا طول کابل aux تا به امروز دغدغه مشترک تمامی کاربران شمرده شده است. معمولا کوتاهترین کابل aux موجود در بازار 1 متر و بلندترین آن 2 متر دیده شده است. البته امکان دسترسی به اندازه یک متر و 20 سانتی‌متر و 1.5 متر هم در این میان وجود دارد.

جنس کابل aux

در کنار بلندای کابل aux به وضوح جنس آن هم مهم دیده شده است. روکش به‌کاررفته برای کابل AUX نباید به گونه‌ای باشد که در کمترین زمان ممکن پاره شود یا گره بخورد. هم اکنون مدل‌های مختلفی از کابل AUX به دلیل تفاوت جنس کابل وجود دارند. هر کاربر می‌تواند بسته به سلیقه و تشخیص خود یا افرزاد متخصص نسبت به خرید یکی از کابل‌ها اقدام کند.

قبل از خرید کابل شارژ حتما بخوانید: بهترین کابل شارژر

انواع جنس بهترین کابل aux برای ماشین

بهترین کابل aux برای ماشین

  1. کابل AUX معمولی
  2. کابل AUX تخت
  3. کابل AUX فنری

معمول‌ترین، رایج‌ترین و ارزان‌ترین کابل‌های aux کابل‌های معمولی هستند. کاور اکثر آن‌ها از جنس پارچه برزنتی است. به کابل آیو ایکس معمولی کابل گرد هم گفته می‌شود. کاور کابل aux تخت از جنس سیلیکون است. این کابل‌ها اکثرا در برابر گره خوردن مقاوم دیده شده‌اند، به همین دلیل خرید این مدل کمی رایج‌تر دو مدل دیگر است. کابل aux فنری کاملا شبیه به اسم خود مانند فنر است. اگر سیم تلفن‌های قدیمی را به یاد بیاورید، این کابل aux را بهتر درک می‌کنید. درست است که گره خوردگی یکی از مشکل‌های رایج این مدل کابل به حساب می‌آید؛ اما جای کم و زیبایی کابل باعث می‌شود تا همچنان طرفداران خود را داشته باشد.

جنس کانکتور یا همان جک

کیفیت صدایی که از سیستم صوتی پخش می‌شود به جنس کانکتور یا هملن جک کابل aux هم بستگی دارد. طبیعی است که هر چه جنس کانکتور با کیفیت‌تر باشد، به دلیل انتقال بهتر نیروی الکتریکی، صدایی واضح‌تر و بلندتر به گوش کاربر خواهد رسید به همین دلیل یکی از دلایل تفاوت کابل‌های aux تفاوت جنس فیش جک 3.5 میلی‌متری هم محاسبه شده است. طلا و فلز بهترین رساناهای الکتریکی هستند که در صورت دیده شدن در جک 3.5 میلیمتری می‌توانید با اطمینان بیشتری محصول را خریداری کنید.

کیفیت صدا

اگر قصد خرید حضوری دارید، تست کیفیت صدا اولین کاری است که پس از انتخاب مدل کابل aux باید انجام دهید. برای انتخاب بهترین نوع کابل aux را دارید، حتما ویدیوهای بررسی و پخش صدای کالای آنلاین و قدرت پخش موزیک در زمان حضوری را بسنجید.

بهترین کابل های hdmi را بشناسید: بهترین کابل hdmi 4k

معرفی بهترین نوع کابل aux (از گران‌ترین تا ارزان‌ترین)

بهترین نوع کابل aux

حال که متوجه شدید برای خرید کابل aux به چه مواردی باید توجه کنید، ما در تکنولایف تصمیم گرفتیم تا بهترین مدل‌های موجود در بازار را با توجه به قیمت (از بیشترین به کمترین) و طول کابل برای شما دسته بندی کنیم تا راحت‌تر بتوانید نسبت به خرید و انتخاب درست اقدام کنید. هر چه به سمت انتهای مقاله بروید، (صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید) به قیمت‌های پایین‌تر نزدیک‌تر می‌شوید.

کابل AUX یوگرین AV125 مدل 10604

کابل AUX یوگرین AV125 مدل 10604

کابل AUX یوگرین AV125 مدل 10604 با 2 متر طول یکی از باکیفیت‌ترین کابل‌های aux بازار است. کانکتور این کابل برند یگرین از جنس فلز روی دیده شده است و توانایی پشتیبانی از کیفیت صدای Hi-Fi را دارد. در هر دو طرف کابل جک 3.5 میلی‌متری صدا دیده می‌شود. کاور کابل از پارچه برزنتی بافته شده بهره برده است که این یکی از بهترین جنس‌های شناخته شده برای مقاومت در برابر آسیب دیدگی و گره خوردگی است. با توجه به اینکه این کابل از بلندترین طول بازار پیروی می‌کند، علاوه‌بر دیده شدن در سبد خرید کاربران بسیاری می‌تواند در لیست خرید شما هم جای بگیرد. از کابل AUX یوگرین AV125 مدل 10604 برای هر دستگاهی که مجهز به پورت خروجی صدا باشد، می‌توانید استفاده کنید.

قیمت کابل aux مدل 1064

کابل AUX یوگرین AV183 مدل 20782

کابل AUX یوگرین AV183 مدل 20782

برند یوگرین با عرضه کابل AUX یوگرین AV183 مدل 20782 توانست یکی از بهترین و مقاوم‌ترین کابل‌های آیو ایکس 2 متری را به دنیا معرفی کند. این کابل با پشتیبانی از بهترین کیفیت صدا توانایی تحویل بلندترین صداها با وضوح بالا را دارد. جنس کنفی کاور کشیده شده روی کابل به گره خوردن، پاره نشدن و عمر طولانی کابل aux کمک می‌کند به همین دلیل خرید کابل AUX یوگرین AV183 مدل 20782 به همه افراد پیشنهاد داده می‌شود.

قیمت کابل aux مدل 20782

کابل AUX هانیول مدل HC000034/CBL/2M

کابل AUX هانیول مدل HC000034/CBL/2M

اگر به رنگ طلایی علاقه دارید یا خواستار استفاده از کابل aux با کانکتوری از جنس طلا هستید، می‌توانید برای رسانایی صدا بین سیستم‌های صوتی خود از کابل AUX هانیول مدل HC000034/CBL/2M استفاده کنید. هانیول علاوه‌بر یوگرین یکی از برندهای بین‌المللی است که در ساخت بهترین کابل aux برای ماشین تجربه دارد. کابل AUX هانیول مدل HC000034/CBL/2M را می‌توانید برای تمامی دستگاه‌های دارای پورت خروجی صدا مانند ماشین، تبلت، لپ تاپ، گوشی، اسپیکر، تلویزیون و غیره استفاده کنید. پشتیبانی از صدای استریو با بالاترین بیس و لول ممکن از ویژگی‌های سوق دهنده این محصول برای خرید کاربران دیده شده است.

قیمت کابل aux هانیول

کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10735

کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10735

یکی دیگر از کابل‌های aux تولید شده توسط برند یوگرین، کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10735 به بلندای 2 متر است. جنس روکش این کابل آ یو ایکس از نوع پلاستیک و مدل گرد است. با پشتیبانی از صدای Hi-Fi به کاربر کمک می‌‎کند تا از صدای با کیفیتی بهره‌مند شود. جنس کانکتور دو خط کابل AUX مدل 10735 از طلا و ورودی کابل از آلومینیوم است که توانایی رسانش بالایی برخوردارند. خرید کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10735 به افرادی که قصد خرید یک کابل آ یو ایکس دو متری با قیمتی بسیار معمولی را دارند، پیشنهاد داده می‌شود.

قیمت کابل aux مدل 10735

کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10599

کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10599

کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10599 از یک کانکتور دو خط طلایی به شکل صاف و یک کانکتور دو خط طلایی به شکل L و سیمی به طول 2 متر با مدل معمولی یا همان گرد بهره برده است. یوگرین برای طراحی ظاهر و ساخت این کابل AUX از روکشی به جنس PVC استفاده کرده است. کابل مدل 10599 یوگرین از فرمت‌های صوتی مختلفی از جمله استریو و مونو پشتیبانی می‌کند به همین دلیل مورد پسند کاربران بسیاری قرار می‌گیرد. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که با توجه به ارگونومی پورت 3.5 میلی‌متری خروجی صدای سیستم خود ترجیح به خرید کابل AUX با سری L شکل می‌دهید، با پرداخت پولی بسیار مناسب می‌توانید موفق به خرید کابل آ یو ایکسی بسیار مناسب برای تمام سیستم‌ها و دستگاه‌های دارای پورت خروجی صدا شوید.

قیمت کابل aux مدل 10599

کابل AUX یوگرین مدل AV112 50363

کابل AUX یوگرین مدل AV112 50363

برند Ugreen با استفاده از فلز مس و طلا کابل AUX یوگرین مدل AV112 50363 را طراحی کرد و با تکیه بر رسانایی طلا و مقاومت فلز مس در برابر آسیب دیدگی ادعای ساخت یکی از بهترین کابل aux موجود در بازار را برعهده گرفت. قیمت مناسب، کیفیت بالای پخش صدا، برخورداری از کاور کنفی برای مقاومت در برابر پارگی و پوسیدگی و سازگاری با تمام دستگاه‌های دارای پورت خروجی صدا (جک 3.5 میلی‌متری) باعث می‌شود تا کاربران برای خرید کابل AUX یوگرین مدل AV112 50363 هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

قیمت کابل aux مدل 50363

کابل AUX یوگرین AV183 مدل 20497

کابل AUX یوگرین AV183 مدل 20497

گاهی اوقات برای خرید یک کابل aux طول 2 متر باعث گره خوردگی و آسیب دیدگی می‌شود برای همین کاربر تصمیم می‌گیرد تا طول کمتر از 2 متر را انتخاب کند. اگر به دنبال خرید کابل aux از برندی معروف با طول معمول 1.5 هستید، خرید کابل AUX یوگرین AV183 مدل 20497 با روکش بیرونی TPE + نایلون بافته شده، جک از جنس آلیاژ آلومینیوم و پشتیبانی از بالاترین پخش کیفیت صدا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اتصال هر نوع سیستم صوتی محسوب شود.

قیمت کابل aux مدل 20497

کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10734

کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10734

کمپانی یوگرین با استفاده از فلز مس و طلا قسمت کانکتور کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10734 را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به ویتیرین مغازه‌ها اضافه کرده است. استفاده از مس برای ساخت فیش جک 3.5 میلی‌متری و پوشاندن فیش با روکشی از طلا موجب رسانایی الکتریکی، پخش بهتر صدا و انتقال با سرعت بالاتر می‌شود به همین دلیل کابل AUX یوگرین AV119 مدل 10734 در لیست افرادی که مایل به خرید کابل با طول 1.5 متر و قیمت مناسب هستند، این روزها به فراوانی دیده می‌شود.

قیمت کابل aux مدل 10734

سخن آخر

در روزهایی که تکنولوژی حرف اول را می‌زند، کابل aux یکی از کاربردی‌ترین و راحت‌ترین روش‌های اتصال دو سیستم برای پخش صدا دیده شده است. همانند تمامی محصولات دنیا کابل‌های aux نیز دارای مدل‌های متنوعی هستند که طول کابل، جنس فیش، جنس کانکتور جک 3.5 میلی‌متر و جنس کاور کشیده شده روی کابل می‌تواند ساخت مدل‌های مختلف شود. برای انتخاب بهترین نوع کابل aux استانداردهایی وجود دارد که در مقاله بهترین کابل aux به آن‌ها اشاره کردیم. اگر شما هم تا به امروز تجربه‌ای در خرید کابل aux دارید یا به تازگی جهت خرید بهترین کابل aux برای ماشین شروع به جست‌وجو خواندن مطالبی مانند این مقاله کرده‌اید، خوشحال می‌شویم تا اطلاعات خود را با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین نوع کابل aux کدام است؟

در واقع نمی‌توان مدل دقیقی را برای این سوال معرفی کرد. اما کابلی که کانکتوری از جنس طلا و پوششی ضد گره خوردگی و پارگی داشته باشد و با تمامی سیستم‌ها سازگاری داشته باشد، می‌تواند بهترین نوع کابل معرفی شود.


ads

در این مطلب به مقایسه مک بوک ایر M1 با مک بوک ایر M2 میپردازیم. آیا این هزینه بیشتر به صرفه است؟


تفاوت مک بوک ایر M1 و M2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *