• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

فهرست مطالب

دنیای گوشی‌های میانرده جایی است که شرکت‌هایی مانند شیائومی و سامسونگ رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا با تولید محصولاتی با ارزش خرید بالاتر از رقیب خود پیشی بگیرند. در ادامه این مطلب به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 7 میلیون تومان خواهیم پرداخت پس اگر قصد خرید گوشی میانرده و خوش قیمت را دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید. در نظر داشته باشید که گوشی‌های موجود در این لیست قیمتی بین 5 تا 7 میلیون تومان دارند و ممکن است به دلیل تغییرات قیمت برخی از مدل‌ها حتی مقداری بالاتر از 7 میلیون باشند. اگر به دنبال خرید عمده گوشی موبایل هستید، این گوشی‌ها را در نظر داشته باشید.

لیست قیمت امروز گوشی های موبایل را در فروشگاه اینترنتی تکنولایف ببنید: قیمت روز گوشی

پوکو M5s نسخه 256/8 گیگابایت

یکی از گوشی‌های سال 2022 پوکو که طرفداران زیادی هم دارد، Poco M5s است. این محصول قیمت مناسبی دارد و از سخت‌افزار خوبی بهره می‌برد. گوشی پوکو M5s از صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی AMOLED استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار شده و چهار دوربین پشت دارد.

پوکو M5s

دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید دیده می‌شود. دو دوربین ۲مگاپیکسلی هم برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق روی این گوشی قرار گرفته است. با این گوشی می‌توانید ویدئوهای 4K با نرخ نوسازی ۳۰ فریم برثانیه ضبط کنید. روی Poco M5s از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی Poco M5s می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی پوکو M5s
تراشه Helio G95
پردازنده گرافیکی Mali-G76
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13
حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت
امکان افزاریش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

قیمت گوشی Poco m5s مدل 256 گیگابایت با رم 8

پوکو C65 نسخه 256/8 گیگابایت

گوشی بسیار جدید پوکو C65 ظاهر جذابی دارد و اصلا شبیه به گوشی‌های اقتصادی و ارزان قیمت به نظر نمی‌رسد و حس و حال بی‌کیفیت بودن را به شما انتقال نمی‌دهد. برای این دستگاه نمایشگری 6.74 اینچی با رزولوشن HD+ در نظر گرفته شده و در نتیجه در هر اینچ شاهد 260 پیکسل هستیم. این صفحه نماش با نسبت حدود 84 درصدی بخش روبرویی را به خود اختصاص داده و از نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این پنل به عدد 600 نیت می‌رسد که برای این بازه قیمتی و همچنین پنلی IPS عددی کاملا مناسب و خوب به حساب می‌آید.

پوکو C65

قلب تپنده پوکو C65 تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G85 است. قدرت این چیپست به نسبت این بازه قیمتی مناسب است و نماینده پوکو توان بالاتری در مقایسه با بسیاری از رقبای هم‌قیمت دارد. دوربین اصلی این گوشی سنسوری 50 مگاپیکسلی دارد و دوربین ماکرو و عمق میدان 2 و 0.08 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. گوشی اقتصادی جدید پوکو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات پوکو C65
تراشه Helio G85
پردازنده گرافیکی Mali-G52
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی
دوربین عمق میدان 0.08 مگاپیکسلی
سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14
حافظه داخلی 256 گیگابایت
رم 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

خرید پوکو C65 نسخه 256 گیگابایت با رم 8

خرید تبلت

آنر X6a نسخه 128/4 گیگابایت

با وجود این که آنر X6a در دسته‌بندی گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد اما طراحی زیبا و جذابی دارد و لبه‌ها و قاب تخت آن جلوه مدرن و ویژه‌ای به آن بخشیده است. این گوشی از یک نمایشگر پایه‌ای از نوع TFT با رزولوشون 1600 در 720 استفاده می‌کند و در نتیجه این اتفاق تراکم پیکسلی 270 را در اختیار قرار می‌دهد. کیفیت این صفحه نمایش عالی نیست ولی بد هم نیست و می‌تواند راضی‌کننده باشد، هرچند نباید آن را با پنل‌های امولد و پنل‌هایی با رزولوشن بالاتر مقایسه کنید. خوشبختانه شاهد نرخ نوسازی 90 هرتزی هم هستیم تا محتوا به شکل روان‌تری نمایش داده شود.

آنر X6a

در بخش سخت افزار با تراشه‌ای 12 نانومتری از مدیاتک به نام هلیو G36 مواجه هستیم که توان عالی ندارد ولی برای انجام کارهای ساده مناسب است. این گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین اصلا گزینه مناسبی نیست و به این نکته توجه داشته باشید. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماکرو و عمق میدان 2 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند و باتری 5200 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تأمین انرژی را برعهده دارد.

مشخصات گوشی آنر X6a
تراشه هلیو G36
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۳
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی آنر X6a مدل 128 گیگابایت با رم 4

آنر X7a نسخه 128/6 گیگابایت

شرکت هواوی پس از تحریم‌ها به دلیل نداشتن سرویس‌های گوگل با مشکلات فراوانی مواجه شد اما از طرفی شرکت آنر چنین مشکلی ندارد و گوشی‌های این برند همگی دارای سرویس‌های گوگل هستند. این اتفاق باعث شد تا رفته رفته گوشی‌های آنر جایگزین گوشی‌های هواوی در بازار کشور شوند. آنر X7a یک گوشی خوش‌قیمت از این سازنده چینی است که یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد. به لطف این ظرفیت بالای باتری این دستگاه می‌تواند مدت بسیار طولانی شارژدهی کند.

آنر X7a

آنر X7a دارای نمایشگر بزرگ و 6.75 اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن 1600 در 720 است و نرخ نوسازی 60 هرتز هم دارد. کیفیت این صفحه نمایش کاملا معمولی است و قطعا نمی‌تواند با گوشی‌های ابتدای لیست رقابت کند. قلب تپنده این محصول مدیاتک هلیو G37 است و مجموعه دوربین‌های آن را لنز عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 50، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی این مدل نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد. اندروید 12 و شارژ سریع 22.5 وات از دیگر ویژگی‌های آنر X7a به حساب می‌آیند.

مشخصات آنر X7a
تراشه هلیو G37
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل
دوربین عمق میدان ۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۲
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۲۲٫۵ وات

قیمت آنر X7a نسخه 128 گیگابایت با رم 6

قیمت آنر X7a نسخه 128 گیگابایت با رم 4

گلکسی A05 نسخه 128/6 گیگابایت

گلکسی A05 در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی سری جدید سامسونگ به‌حساب می‌آید و با این وجود مشخصات مناسبی دارد و می‌تواند برای اکثر کاربران انتخابی جذاب باشد. این کهکشانی از صفحه نمایشی 6.7 اینچی با رزولوشن پایه‌ای HD+ استفاده می‌کند و تراکم 262 پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. کاملا معقول است که ارزان‌ترین گوشی کره‌ای‌ها چنین نمایشگری داشته باشد و کاربران برای تجربه بهتر باید هزینه بیشتری را هم پرداخت کنند.

گلکسی A05

اندازه بزرگ نمایشگر این گوشی سبب می‌شود تا شما بتوانید به‌راحتی در آن مطالعه کنید و محتوایی چون فیلم و سریال را ببینید. از نظر کیفیت صفحه نمایش وضعیت عالی ندارد ولی بد هم نیست و به‌نسب بازه قیمتی می‌تواند شما را راضی کند. در بخش سخت افزار کره‌ای‌ها از تراشه 12 نانومتری هلیو G85 کمک گرفته‌اند که گزینه خوبی برای گلکسی A05 به‌حساب می‌آید و به شما کمک می‌کند تا بدون مشکل بتوانید کارهای روزمره را انجام دهید.

دوربین اصلی گلکسی A05 سنسوری 50 مگاپیکسلی دارد و از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین با دوربین سنجش عمق میدان 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و در نهایت یک سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی این بخش را کامل می‌کند. اقتصادی جدید سامسونگ یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی A05 سامسونگ
تراشه Helio G85
پردازنده گرافیکی Mali-G52
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

خرید گلکسی A05 نسخه 128 گیگابایت با رم 6

خرید گلکسی A05 نسخه 128 گیگابایت با رم 4

راهنمای خرید: بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان

ریلمی C51 نسخه 128/4 گیگابایت

در میان گوشی‌های جذابی که می‌توانید تا 7 میلیون تومان پیدا کنید، گوشی ریلمی C51 می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیزی باشد. این گوشی به تراشه Unisoc Tiger T612 مجهز شده که از پس پردازش فعالیت‌های روزانه بر می‌آید. از دیگر ویژگی‌های گوشی ریملی C51 می‌توانیم به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم اشاره کنیم. البته که می‌توانید با کارت حافظه میزان حافظه داخلی گوشی را افزایش دهید.

ریلمی C51

گوشی ریملی C51 از دو دوربین پشت بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین ۰.۸ مگاپیکسلی عمق میدان نیز آن را همراهی می‌کند. صفحه نمایش این مدل اندازه ۶.۷۴ اینچی دارد و از فناوری IPS نیز استفاده می‌کند. نرخ نوسازی این پنل ۹۰ هرتز بوده و رزولوشن آن برابر با HD+ است. این محصول یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۳۳ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی ریلمی C51
تراشه Unisoc Tiger T612
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی 50 مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق 0.8 مگاپیکسل
سیستم عامل Realme UI T بر پایه اندروید 13
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت

خرید ریلمی C51 نسخه 128 گیگابایت با رم 4

خرید گوشی 5G

ویکو T50 نسخه 128/6 گیگابایت

نمایشگر گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی معمولا حاشیه‌های زیادی دارد و همین باعث می‌شود از لذت تماشای محتوا کاسته شود. یکی از اتفاقات بسیار جذابی که در این مدل رخ داده حاشیه‌های بسیار کم اطراف پنل است به طوری که صفحه نمایش این محصول موفق شده بیش از 89 درصد از فضای روبرویی را در اختیار بگیرد، عددی که بیشتر به دنیای پرچمداران تعلق دارد و یک مزیت بسیار بزرگ برای ویکو T50 به حساب می‌آید.

ویکو T50

این نمایشگر IPS LCD اندازه 6.6 اینچی دارد و از رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند تا بتوانیم کیفیت آن را نیز مطلوب بدانیم. قلب تپنده این مدل تراشه 12 نانومتری هلیو G85 است و می‌تواند به خوبی از پس کارهای روزمره بربیاید. انرژی مورد نیاز این چیپست توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و جالب‌تر این که شارژ سریع 40 واتی به شما کمک می‌کند تا باتری را با سرعت بسیار بالایی شارژ کنید.

دوربین اصلی این مدل سنسوری 64 مگاپیکسلی دارد و فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی دیگر دوربین‌های این گوشی اقتصادی به حساب می‌آیند. حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و اندروید 11 از دیگر ویژگی‌های ویکو T50 هستند.

مشخصات گوشی ویکو T50
تراشه هلیو G85
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی 64 مگاپیکسل
دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 11
حافظه داخلی 128 گیگابایت
رم 6 گیگابایت
باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 40 واتی

خرید ویکو T50 مدل 128 گیگابایت با رم 6

پوکو C40 نسخه 64/4 گیگابایت

پوکو C40 طراحی خود را از دیگر گوشی‌های پوکو وام گرفته است و فریم مستطیلی و مشکی رنگ بالای قاب پشتی نمایانگر همین موضوع است. این گوشی 204 گرمی در روبرو از یک نمایشگر 6.71 اینچی با رزولوشن 1650 در 720 از نوع IPS LCD بهره می‌برد و تراکم 268 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. سازنده چینی برای تأمین قدرت این محصول از شرکت جدید JLQ و تراشه 11 نانومتری آن به نام JR510 کمک گرفته است. توان این تراشه تقریبا مانند هلیو G37 مدیاتک است و این یعنی در انجام کارهای روزمره می‌توانید سرعت قابل قبولی را انتظار داشته باشید ولی برای انجام کارهای سنگین‌تر باید به سراغ مدل‌های قوی‌تری بروید.

پوکو C40

برعکس فریم مشکی رنگ قاب پشتی که خبر از تعداد زیادی دوربین می‌دهد در واقعیت این C40 تنها دو دوربین دارد، یکی اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و دیگری عمق میدان با سنسور 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی در بالای نمایشگر هم از سنسوری 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. خوشبختانه در بخش باتری شاهد 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هستیم که باعث می‌شود این گوشی بتواند مدت زمان زیادی را دوام بیاورد. شارژ سریع 18 واتی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و MIUI 13 بر پایه اندروید 11 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

مشخصات پوکو C40
تراشه JLQ JR510
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC1
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین 13 مگاپیکسل واید

2 مگاپیکسل عمق میدان

سیستم عامل اندروید 11
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 18 وات

خرید پوکو C40 نسخه 64 گیگابایت با رم 4

خرید پاوربانک

نوکیا G21 نسخه 128/6 گیگابایت

نوکیا پس از سپری کردن داستان‌های ویندوز فون و دیگر اتفاقات بالاخره به نقطه‌ای رسید که به سراغ گوگل و اندروید خام رفت و حالا بیشتر گوشی‌های میانرده و اقتصادی تولید می‌کند. این گوشی یکی از محصولات خوش قیمت نوکیا است که وزنی 190 گرمی و ضخامتی 8.5 میلی متری دارد و در ساخت آن تماما از پلاستیک استفاده شده است.

این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD+ و تراکم پیکسلی 270 استفاده می‌کند. این پنل که توانسته حدود 82 درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص دهد از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. نوکیا G21 قدرت خود را از تراشه 12 نانومتری Unisoc T606 می‌گیرد. این تراشه برای انجام کارهای روزمره قدرت مناسبی دارد و حتی می‌توانید بازی‌های سنگین را نیز با گرافیک متوسط یا پایین با آن اجرا کنید.

نوکیا G21

این محصول برای این که بتواند با رقبای قدرتمندی مانند شیائومی و سامسونگ رقابت کند برای دوربین اصلی سنسوری 50 مگاپیکسلی در نظر گرفته است و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان این دوربین اصلی را همراهی می‌کنند و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز نوکیا G21 با یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و فناوری شارژ سریع 18 واتی کمک می‌کند تا این گوشی در مدت زمان سریع‌تری شارژ شود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور و همچنین اندروید خام نسخه 11 اشاره کرد.

مشخصات گوشی نوکیا G21
تراشه Unisoc T606
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1
تعداد سیم‌کارت دو سیم‌کارت / نانو / همزمان فعال
کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل واید

2 مگاپیکسل ماکرو

2 مگاپیکسل عمق میدان

سیستم عامل اندروید 11
حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
رم 4 و 6 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 5050 میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی نوکیا G21 مدل 128 گیگابایت با رم 6

ردمی 12C نسخه 64/3 گیگابایت

این گوشی در ابتدای سال 2023 وارد بازار شده و حالا یک سال از عمر آن می‌گذرد و نسل بعدی آن نیز در بازار دیده می‌شود. سازنده چینی برای این محصول نمایشگری 6.71 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD+ در نظر گرفته که وضوح و کیفیت مناسب و قابل قبولی با توجه به بازه قیمتی دارد. این پنل توانسته حدود 83 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد.

ردمی 12C

ردمی 12C در بخش سخت افزاری از تراشه 12 نانومتری هلیو G85 استفاده می‌کند و عملکرد خوبی هم دارد. یعنی در فضای رابط کاربری و در اجرای برنامه‌ها و انجام کارهای روزمره با هیچ کندی یا مشکلی مواجه نخواهید شد و به خوبی می‌توانید به روی این گوشی حساب باز کنید. مجموعه دوربین‌های این گوشی را لنز اصلی و عمق میدان با سنسورهای 50 و 0.08 مگاپیکسلی و سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. ناگفته نماند که این گوشی یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت دارد.

مشخصات ردمی 12c
تراشه Helio G85
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل اصلی
0.08 مگاپیکسل عمق میدان
سیستم عامل MIUI 13
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 3 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 10 وات

خرید ردمی 12C با 64 گیگابایت حافظه و رم 3

نحوه رجیستری گوشی چگونه است؟
رجیستری گوشی سامسونگ

آنر X5 پلاس نسخه 64/4 گیگابایت

گوشی آنر X5 پلاس یکی از محصولات اقتصادی برند آنر است که با قیمت مناسب و ویژگی‌های جذاب خود، انتخابی خوب برای کاربران با بودجه محدود به حساب می‌آید. این گوشی طراحی زیبا و مدرنی دارد و از صفحه نمایش 6.56 اینچی TFT LCD با رزولوشن HD+ بهره می‌برد و از نرخ نوسازی 90 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند. آنر X5 پلاس به لطف برخورداری از پردازنده مدیاتک هلیو G36، عملکردی مناسب برای کارهای روزمره و بازی‌های سبک دارد. همچنین، این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید حافظه آن را افزایش دهید.

آنر X5 پلاس

دوربین دوگانه پشتی این گوشی شامل یک لنز واید با سنسور 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج با سنسور 2 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در بخش روبرویی دیده می‌شود. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی آنر X5 پلاس عمر باتری طولانی را برای کاربران فراهم می‌کند و به راحتی تا یک روز کامل استفاده مداوم را دوام می‌آورد. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری MagicOS 7.1 در دسترس قرار می‌گیرد.

مشخصات آنر X5 پلاس
تراشه Mediatek Helio G36
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل واید

2 مگاپیکسل عمق میدان

سیستم عامل MagicOS 7.1 بر پایه اندروید 13
حافظه داخلی 64 گیگابایت
رم 4 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 10 وات

خرید آنر X5 پلاس نسخه 64 گیگابایت با رم 4

سؤالات متداول

کدام گوشی تا 7 میلیون برای بازی مناسب است؟ گوشی‌های موجود در این لیست را خیلی نمی‌توان گیمینگ و مناسب بازی به حساب آورد.

کدام گوشی تا 7 میلیون برای عکاسی مناسب است؟ عملکرد دوربین‌ گوشی‌های لیست بسیار نزدیک به هم است ولی در کل مدلی مانند A05 وضعیت خوبی از این نظر دارد.

کدام گوشی تا 7 میلیون بهترین صفحه‌نمایش را دارد؟ بهترین صفحه نمایش در بین گوشی‌های ۷ میلیونی به پوکو M5s با پنل FHD از نوع OLED تعلق می‌گیرد. دیگر گوشی‌ها اکثرا از پنل HD و IPS استفاده می‌کنند که به مراتب در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

کدام گوشی تا 7 میلیون از نظر شارژدهی مناسب است؟ اکثر گوشی‌های موجود در لیست از نظر شارژدهی شبیه به هم هستند و با داشتن استفاده معمول می‌توانند بین 1 تا 1.5 روز دوام بیاورند. در بین محصولات اما مدل‌های دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعت مانند آنر X7a بهتر عمل می‌کنند.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *