• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

بازی PUBG (پابجی) یکی از محبوب‌ترین آثار گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود. احتمالا بسیاری از شما حتی اگر گیمر حرفه‌ای نباشید، نام آن را شنیده‌اید. این بازی به سرعت توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد و بسیاری از تجربه آن لذت می‌برند. در نتیجه تهیه تلفن هوشمندی که توانایی اجرای آن را داشته باشد، دغدغه‌ی خیلی از افراد است. از همین رو ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله بهترین گوشی برای پابجی را به شما معرفی کنیم.

برای خرید گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

بهترین گوشی برای بازی پابجی

بازی PUBG Mobile یکی از عناوین نسبتا سنگین به حساب می‌آید و به لطف گرافیک خوبی که دارد به سخت افزار مناسبی برای اجرا شدن نیازمند است. به غیر از این که بازی پابجی باید بدون لگ اجرا شود، فریم‌ریت نیز در اجرای این بازی و تجربه بهتر آن نقش به‌سزایی دارد و به‌ همین دلیل هم تمامی این موارد را در تهیه لیست زیر در نظر گرفته‌ایم. لیست از گوشی‌های گران قیمت آغاز شده و سپس به بهترین گوشی برای پابجی ارزان می‌رسد و همچنین تنها به مدل‌هایی اشاره کرده‌ایم که در بازار ایران برای خرید در دسترس هستند.

گلکسی S24 اولترا

گلکسی S24 اولترا

گلکسی S24 اولترا نه‌تنها بهترین گوشی سامسونگ برای پابجی است، بلکه بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های جهان برای بازی کردن به حساب می‌آید. این پرچمدار که کامل‌ترین گوشی تاریخ سامسونگ است از صفحه نمایشی ۶٫۸ اینچی با رزولوشن QHD از نوع سوپر امولد استفاده می‌کند و به لطف نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حاشیه‌های بسیار باریک، HDR10+ و بازتاب کمتر نور تجربه‌ای منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. بد نیست بدانید که گلکسی S24 اولترا از نظر بسیاری از منابع معتبر در جهان دارای بهترین نمایشگر در بین گوشی‌های هوشمند است.

به غیر از بخش نمایشگر که تقریبا بدون رقیب است، در بخش سخت افزار نیز شاهد تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هستیم که قوی‌ترین تراشه در دنیای اندروید به حساب می‌آید و می‌توانید هر بازی را در نهایت کیفیت و با فریم ریت عالی اجرا کند. بازی PUBG به روی این گوشی در بالاترین سطح گرافیک و با فریم‌ریت حداکثری ۹۰ به اجرا در می‌آيد. جالب است بدانید که این کهکشانی به کمک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و عملکرد بهینه نرم افزاری و سخت افزاری، شارژدهی بسیار خوبی نیز دارد که نکته مثبتی برای بازی کردن است.

قیمت گلکسی S24 اولترا نسخه 256 گیگابایت با رم 12

شیائومی 14

شیائومی 14

شیائومی ۱۴ جدیدترین پرچمدار سازنده چینی و طبق انتظار بهترین گوشی شیائومی برای پابجی است. این پرچمدار مانند S24 اولترا از چیپست ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد و مانند رقیب کره‌ای می‌تواند بازی PUBG را در نهایت گرافیک با بالاترین fps که برای این عنوان برابر با ۹۰ است اجرا کند. شیائومی ۱۴ گوشی کامپکتی است ولی با این وجود به سبب داشتن باتری ۴۶۱۰ میلی آمپر ساعتی و البته عملکرد بهینه، می‌تواند مدت زیادی را شارژدهی کند.

این گوشی دارای نمایشگری ۶٫۳۶ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۶۷۰ در ۱۲۰۰ است و تراکم پیکسلی ۴۶۰ را در مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش حدود ۸۹ درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، HDR10+، دالبی ویژن و گستره رنگی ۶۸ میلیاردی پشتیبانی می‌‌کند. این نمایشگر کیفیت بسیار خوبی دارد و باعث می‌شود تا لذت بازی کردن دو چندان شود.

قیمت شیائومی 14 نسخه 512 گیگابایت با رم 12

شیائومی 13 تی پرو

شیائومی 13 تی پرو

یکی از بهترین گوشی ها برای پابجی که عملکردی حداکثری را با قیمتی کمتر از مدل‌های بالا در دسترس قرار می‌دهد همین شیائومی ۱۳ تی پرو است، گوشی جذاب از سازنده چینی که در تمامی بخش‌ها، به‌خصوص نمایشگر و سخت افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و خود را در حد یک گوشی پرچمدار معرفی می‌کند. شیائومی برای این محصول تراشه ۴ نانومتری دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس را در نظر گرفته که می‌تواند شبیه به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عمل کند.

این گوشی قادر است تا بازی پابجی را با گرافیک و فریم‌ریت حداکثری اجرا کند و عملکردی پایدار را در اختیار شما قرار دهد. جذابیت این گوشی به همینجا ختم نمی‌شود و در بخش نمایشگر نیز شاهد گوشی کامل هستیم. پنل این محصول اندازه ۶٫۶۷ اینچی دارد و از نوع امولد است. این صفحه نمایش از رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ بهره می‌برد تا در هر اینچ ۴۴۶ پیکسل جای بگیرد. به این موارد پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، گستره رنگی ۶۸ میلیاردی، دالبی ویژن و روشنایی خوب را نیز اضافه کنید.

شیائومی 13 تی پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و شارژدهی مناسبی هم دارد ولی این بخش جذاب قضیه نیست. شما درون جعبه یک آداپتور ۱۲۰ واتی دارید که می‌تواند این محصول را تنها در ۲۰ دقیقه فول شارژ کند.

قیمت شیائومی 13 تی پرو نسخه 512 گیگابایت با رم 12

بیشتر بخوانید:
بهترین بازی های اعتیادآور موبایل

پوکو F5 پرو

پوکو F5 پرو

پوکو بهترین گوشی‌های خود را در دو مدل پوکو F5 و پوکو F5 پرو راهی بازار کرد. پوکو F5 پرو از نمایشگری ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن QHD+ استفاده می‌کند و تراکم پیکسلی ۵۲۶ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش امولد دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، دالبی ویژن و HDR10+ است و گستره رنگی ۶۸ میلیاردی را پوشش می‌دهد. وضوح و کیفیت این پنل عالی است و باعث می‌شود بازی کردن لذت بیشتری داشته باشد.

پوکو اف ۵ پرو نه‌تنها جزو بهترین گوشی برای پابجی 60 fps است، بلکه به سبب استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ می‌تواند این بازی را با گرافیک حداکثری و فریم‌ریت ۹۰ به اجرا دربیاورد. در دل این گوشی یک باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی قرار داده شده که از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت می‌توانیم ادعا کنیم که پوکو F5 Pro بهترین گوشی برای پابجی موبایل در بازه قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون است.

قیمت پوکو F5 پرو نسخه 512 گیگابایت با رم 12

گلکسی S23 FE

گلکسی S23 FE

اگر ترجیح می‌دهید به‌جای پوکو اف ۵ پرو، گوشی از شرکت سامسونگ داشته باشید، بهترین انتخاب پیش روی شما گلکسی S23 FE خواهد بود. این گوشی در برخی از بخش‌ها از نماینده پوکو ضعیف‌تر است و به‌خصوص در زمینه باتری عملکرد چندان قوی ندارد، آن هم زمانی که حرف از اجرای بازی‌ها باشد، ولی در کل می‌توان به روی آن برای بازی کردن حساب باز کرد. این کهکشانی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که نسبت به نسل قبلی بهتر شده ولی همچنان هم ضعیف‌تر از رقبا عمل می‌کند.

در بخش نمایشگر گلکسی S23 FE شاهد پنلی ۶٫۴ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ هستیم که تراکم ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش ار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند و ایرادی که می‌توان به آن وارد کرد به حاشیه‌های زیاد اطراف پنل برمی‌گردد، اتفاقی که باعث شده نسبت نمایشگر به بدنه به ۸۳ درصد کاهش پیدا کند، در صورتی که برخی از مدل‌های ارزان‌تر حاشیه‌های بسیار باریک‌تری دارند.

گلکسی S23 FE در نسخه موجود در ایران به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ خود سامسونگ مجهز شده که چیپست قوی‌ است ولی طبیعتا مقداری ضعیف‌تر از رقیب آمریکایی یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عمل می‌کند. این کهکشانی می‌تواند بازی PUBG را با گرافیک حداکثری و فریم‌ریت حدود ۷۰ تا ۸۰ به اجرا دربیاورد و نمی‌تواند فریم‌ریت حداکثری ۹۰ fps را در دسترس قرار دهد.

قیمت گلکسی S23 FE نسخه 256 گیگابایت با رم 8

گلکسی A55

گلکسی A55

گلکسی A55 بهترین گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ است که می‌توانیم آن را جزو گوشی برای پابجی به حساب بیاوریم. این دستگاه با چیپستی ۴ نانومتری به نام اگزینوس ۱۴۸۰ در دسترس قرار گرفته و می‌تواند از پس بازی PUBG با گرافیک بالا (نه حداکثری) و فریم‌ریت حدود ۵۰ تا ۶۰ fps بربیاید. این گوشی به لطف باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شارژدهی بسیار خوبی دارد و مدت زمان زیادی می‌تواند همراه شما باشد، قبل از این که به شارژ مجدد نیاز پیدا کنید.

کره‌ای‌ها برای این کهکشانی از نمایشگری سوپر امولد ۶٫۶ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ استفاده کرده‌اند، پنلی که حالا حدود ۸۶ درصد از فضای روبرویی را در اختیار گرفته و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. به طور کلی اگر یک گوشی تقریبا کامل می‌خواهید که در زمینه اجرای بازی پابجی نیز توانایی داشته باشد بد نیست نگاهی به این میان‌رده شرکت سامسونگ داشته باشید.

قیمت گلکسی A55 نسخه 256 گیگابایت با رم 8

پوکو X6 پرو

پوکو X6 پرو

ارزان‌ترین گوشی پابجی که می‌تواند این بازی را با نهایت گرافیک و فریم‌ریت به اجرا دربیاورد همین پوکو ایکس ۶ پرو است. تصور کنید گوشی با قیمت ۱۵ تا ۲۰ میلیون خریداری می‌کنید در صورتی که ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 و سریع و ۱۲ گیگابایت رم دارد و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا آن به حدی قوی آن است که می‌تواند در بالاترین سطح از پس PUBG بربیاید. به این ویژگی بسیار جذاب باید باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژدهی خوب را نیز اضافه کنیم.

جذابیت این گوشی برای بازی کردن همینجا تمام نمی‌شود و این میان‌رده از پنلی ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ استفاده می‌کند. این صفحه نمایش حدود ۹۰ درصد بخش روبرویی را در اختیار گرفته و از HDR10+، دالبی ویژن، نرخ نوسازی ۱۲۰ و گستره رنگی ۶۸ میلیاردی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر واقعا باکیفیت است و باعث می‌شود تا بازی کردن یا تماشای محتوا به کاری لذت‌بخش تبدیل شود.

قیمت پوکو X6 پرو نسخه 512 گیگابایت با رم 12

سوالات متداول

بهترین گوشی ارزان برای پابجی کدام است؟ اگر می‌خواهید کمترین بودجه را صرف کنید ولی با این وجود بتوانید بازی پابجی را در نهایت کیفیت و فریم‌ریت به اجرا دربیاورید، بهترین گزینه برای شما پوکو ایکس ۶ پرو است.

گوشی اقتصادی توان اجرای بازی پابجی را دارد؟ به طور کلی بله ولی قطعا باید این بازی را در حالت گرافیکی پایین قرار دهید و انتظار فریم‌ریت بالایی هم نداشته باشید.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *