• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

راهنمای خرید اپیلاتور

موقع خرید اپیلاتور، فاکتورهای مختلفی هست که باید در نظر داشته باشید تا نتیجه‌ی خرید رضایت‌بخش باشد. در راهنمای خرید اپیلاتور، به شما می‌گوییم که موقع انتخاب یک اپیلاتور، باید چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید. اگر خرید یک اپیلیدی در برنامه‌ی شما هم هست، این مقاله به شما کمک می‌کند تا به سوال اپیلیدی خوب چی بخریم؟ پاسخ دهید.

قیمت انواع اپیلاتور در تکنولایف: خرید اپیلیدی

انتخاب اپیلیدی مناسب

تنوع انواع و برندهای اپیلیدی، آن‌قدر زیاد است که گاهی کاربر برای انتخاب اپیلیدی مناسب خود دچار مشکل می‌شود. در چنین مواقعی، به یک راهنمای خرید اپیلاتور احتیاج هست تا به شما بگوید کدام ویژگی‌ها را باید موقع انتخاب اپیلیدی در نظر گرفت. برای مثال، اگر موهای شما ضخیم است باید چه مدلی از اپیلاتور را انتخاب کنید؟ آیا اپیلاتور مورد نظر شما قرار است برای اصلاح صورت هم به کار برود؟ سری اپیلاتور باید چه شکل باشد؟ دانستن پاسخ تمامی این پرسش‌ها، به شما در انتخاب یک اپیلیدی مناسب با نیاز شما کمک می‌کند. در ادامه، با مواردی که باید موقع خرید در نظر داشته باشید، آشنا می‌شوید.

نواحی مورد نظر برای استفاده

اپیلیدی‌های اولیه که ساخته شدند، تنها یک سری داشتند و کاربر تمامی نواحی بدن را باید با همان سری اصلاح می‌کرد. به مرور زمان و با پیشرفته شدن اپیلیدی‌ها، به آن‌ها سری‌های جدیدی افزوده شده که اجازه می‌دهد کاربران برای بخش‌های مختلف بدن، از سری‌های مختلفی استفاده کنند. برای مثال، اگر اصلاح صورت خود را می‌خواهید با اپیلیدی انجام دهید، باید سراغ مدل‌هایی از اپیلیدی بروید که دارای سری‌های کوچک مخصوص صورت نیز هستند.

خشک یا تر

با این که اپیلیدی روی پوست خشک عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، استفاده از مدل‌های خیس آن در زیر آب گرم، باعث کاهش درد اصلاح می‌شود و آب همچون مسکن، از درد ناخوشایند اصلاح جلوگیری می‌کند. این مسئله، به علت آزاد شدن هورمون اندروفین است که باعث کاهش درد می‌شود. به همین خاطر، امروزه اپیلاتورهای خیس بسیار محبوب‌تر از انواع خشک آن هستند. البته، بعضی اپیلیدی‌ها هم هستند که هم در حالت خشک قابل استفاده‌اند و هم حالت خیس. با این حال، انتخاب نوع اپیلاتور به سلیقه‌ی شخصی شما برمی‌گردد. می‌توانید اپیلاتور مخصوص پوست خشک، اپیلاتور مخصوص استفاده زیر آب، یا اپیلاتوری را انتخاب کنید که به شما اجازه‌ی استفاده در هر دو حالت را می‌دهد.

تعداد موچین‌ها

یک اپیلیدی خوب چه ویژگی هایی دارد

تعداد موچین‌های اپیلیدی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که موقع خرید باید به آن‌ها توجه کنید؛ چرا که این مورد، می‌تواند نشانگر کیفیت عمکرد اپیلیدی روی پوست شما نیز باشد. هرچه موچین‌ها یا موگیرها بیشتر باشند، سرعت اصلاح بالاتر می‌رود و کار سریعتر انجام می‌شود.همچنین، شما درد کمتری می‌کشید چرا که یکباره چند مو از روی پوست برداشته می‌شود. بنابراین، موقع انتخاب اپیلیدی به تعداد موچین‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مارک اپیلیدی

میزان درد

از آن‌جا که آستانه‌ی درد آدم‌ها مفاوت است، برای برخی از افراد احتمالا مهم باشد که حین اصلاح با اپیلیدی چقدر قرار است درد بکشند. اصلاح کردن به صورتی که موها از ریشه خارج شوند، به هر روشی که باشد تا حدی درد دارد. درد اپیلاسیون با اپیلیدی نیز اجتناب ناپذیر است. با این حال، برخی از اپیلیدی‌های جدید دارای امکاناتی هستند که شما موقع اصلاح کمتر درد بکشید و تحمل این پروسه‌ی طاقت فرسا راحت‌تر شود. سری برخی از اپیلیدی‌های جدید، دارای ماساژور است و در حینی که اصلاح می‌کنید پوست شما ماساژ هم داده می‌شود. این ویژگی باعث کاهش چشمگیر درد می‌شود.

تنظیمات سرعت

اپیلیدی‌ها غالبا دارای ۲ سرعت مختلف هستند؛ چرا که اصلاح بخش‌های مختلف بدن باید با سرعت‌های مختلفی انجام شود. افرادی که در استفاده از اپیلیدی تازه کار هستند، معمولا می‌ترسند که سرعت بالا را در ابتدای کار انتخاب کنند و سراغ سرعت پایین می‌روند. در صورتی‌که، حتی اگر تازه کار هم باشید بهتر است برای بخش‌هایی مانند دست‌ها و پاها از سرعت بالا، و بخش‌هایی چون زیر بغل و صورت که پوست حساس‌تر است، سرعت پایین را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم، بیشتر اپیلیدی‌ها حالت دو سرعته را دارند اما برخی از آن‌ها، دارای یک سرعت هستند یا این که به صورت خودکار سرعت آن‌ها تنظیم می‌شود. بنابراین موقع انتخاب یک اپیلاتور، به تنظیمات سرعت آن توجه کنید.

سیم‌دار یا بی‌سیم

اپیلیدی خشک یا تر

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، اپیلیدی‌ها به صورت خشک و تر وجود دارند. قطعا اپیلیدی تر را نمی‌توانید با سیم استفاده کنید. بنابراین این مدل اپیلیدی‌ها با باتری کار می‌کنند و به کمک شارژر، پس از استفاده شارژ می‌شوند. معمولا در ازای یک ساعت استفاده، باید دستگاه مجددا شارژ شود.اپیلاتورهای سیم دار نیز اپیلیدی هایی هستند که باید فقط در خشکی استفاده شوند. این اپیلیدی‌ها منبع انرژی دائمی دارند و می‌توانید برای هر مقدار زمانی که بخواهید استفاده‌شان کنید. موقع انتخاب اپیلیدی، باید ببینید که منبع انرژی آن چیست و ترجیح شما دستگاه سیم‌دار است یا مدل شارژی.

میزان سروصدا

اپیلاتورها دستگاه‌های پرسروصدایی هستند. میزان سروصدای دستگاه، وقتی قرار است ۲۰ الی ۳۰ دقیقه مداوم از آن‌ها استفاده کنید، واقعا می‌تواند آزاردهنده باشد. همچنین، اگر کسی اطراف شما باشد، با وجود سروصدای این دستگاه نمی‌تواند روی کارهای خود تمرکز کند و اذیت خواهد شد. برندهای معروف و معتبری چون براون، در تولید اپیلیدی‌های سری جدید خود، به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته‌اند تا کاربر بتواند در آرامش کار خود را انجام دهد. بنابراین، موقع انتخاب اپیلیدی خود، فراموش نکنید که میزان صدای دستگاه را بررسی کنید.

چراغ داخلی

تا به حال برای شما هم پیش آمده که بعد از اتمام کار اپیلاسیون، متوجه شوید بخشی از پوست خود را جا انداخته بودید و نتیجه‌ی اصلاح طوری که می‌خواستید پیش نرفته است؟ وجود یک چراغ داخل اپیلیدی که دید شما را موقع اصلاح بهتر کند، یکی از ویژگی‌هایی است که در خیلی از اپیلیدی‌های جدید وجود دارد و به اصلاح بهتر منجر می‌شود. اپیلیدی‌های جدید، دارای فناوری تازه‌ای هستند که از یک نور قرمز استفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند تا اصلاح خوبی داشته باشید.

اقلام همراه

سری های مختلف اپیلاتور

اپیلیدی‌های پیشرفته، دارای اقلامی هم همراه خود هستند که اصلاح خوبی را برای شما رقم می‌زنند. از این اقلام همراه، می‌توانیم به سری ماساژ، سری‌های اصلاح بخش‌های مختلف بدن و یک براش برای تمیز کردن دستگاه پس از استفاده اشاره کنیم. سری‌های مختلف، باعث می‌شوند که بتوانید هر بخشی از بدن را با سری مخصوص و متناسب اصلاح کنید. سری ماساژور نیز به افزایش گردش خون در پوست و کاهش درد شما کمک می‌کند. وجود یک براش نیز باعث می‌شود پس از اصلاح به‌خوبی بتوانید موچین دستگاه و دیگر بخش‌هایش را تمیز کنید.

جمع‌بندی

همانطور که در راهنمای خرید اپیلاتور متوجه شدید، فاکتورهای مختلفی هستند که موقع خرید باید حتما آن‌ها را در نظر داشته باشید. در نظر داشتن تمامی این موارد، باعث خریدی رضایت‌بخش می‌شود و به‌طور کلی، تجربه‌ی اصلاح خوبی را برای شما رقم می‌زند. چنانچه شما نیز فاکتورهای دیگری را در نظر دارید که باید در راهنمای خرید اپیلیدی قرار داشته باشد، خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

آیا اپیلاتور خیس بهتر از اپیلاتور خشک است؟

از آن‌جا که آب باعث کاهش درد می‌شود، موقع استفاده از اپیلاتور خیس در زیر آب احساس درد کمتری خواهید کرد.

مهمترین عامل در راهنمای خرید اپیلاتور چیست؟

قیمت دستگاه، برند و نوع خشک یا تر بودن اپیلیدی، مهمترین فاکتورهایی هستند که باید موقع انتخاب و خرید به آن‌هاتوجه داشته باشید.

تعداد موگیرهای اپیلیدی چه اهمیتی در انتخاب اپیلیدی دارد؟

هرچه تعداد موگیرها یا موچین‌ها بیشتر باشد، کاربر درد کمتری احساس می‌کند و کار اپیلاسیون سریعتر انجام می‌شود.


ads

در این مطلب به مقایسه مک بوک ایر M1 با مک بوک ایر M2 میپردازیم. آیا این هزینه بیشتر به صرفه است؟


تفاوت مک بوک ایر M1 و M2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *