• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

مایکروسافت هوش مصنوعی خود را به بازی‌های ویدیویی آورد!

استفاده از هوش مصنوعی امروزه افزایش یافته است و به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز در حال استفاده از این فناوری در برخی بازی‌های Xbox و PC است. در رویداد اخیر سرفیس و هوش مصنوعی این شرکت، هوش مصنوعی Copilot جدید خود را به نمایش گذاشت. این هوش مصنوعی نسخه‌ای جدید و پیچیده از هوش مصنوعی‌هایی مانند OpenAI (ChatGPT) و Google (Gemini) است.

در برنامه X یا همان توییر، Twitter مایکروسافت ویدیویی نمایشی از یک بازیکن با استفاده از Copilot برای یادگیری نحوه ساخت شمشیر در Minecraft منتشر کرد. به گفته Windows Central، این هوش مصنوعی به زبان طبیعی پاسخ می‌دهد (مانند اکثر LLM ها) و نحوه استفاده از منابعی را که در اختیار دارید توضیح می‌دهد و حتی در برخی موارد راهنمایی‌های لازم مانند نحوه ساخت شمشیر را نیز به شما نشان می‌دهد.

Coming Soon: Copilot 🤝 Minecraft pic.twitter.com/yncla0gCG9

— Microsoft Copilot (@MSFTCopilot) May 20, 2024

مایکروسافت تاکید کرد که داده‌های مورد استفاده برای Copilot روی دستگاه باقی می‌مانند و بدون رضایت کاربر در فضای ابری آپلود یا برای آموزش مدل‌های زبان بیشتر استفاده نمی‌شوند. این هوش مصنوعی روی کاغذ و از نظر تئوری به شدت کاربردی به نظر می‌رسد؛ اما باید دید که آیا واقعا به همین قدرت و کیفیت کار می‌کند؟

هوش مصنوعی al copilot

اصطلاح AI “hallucinations” به معنی مدلی است که اطلاعات نادرست می‌سازد یا گزارش‌های غلط ارسال می‌کند و معمولا برای هوش مصنوعی استفاده می‌شود ممکن است این هوش مصنوعی را به سناریویی نا امید کننده تبدیل کند؛ اما در مجموع، این هوش مصنوعی یک کمک اساسی برای افرادی محسوب می‌شود که علاقه‌ای به جست و جو در گوگل درباره معماهای سخت بازی ندارند.

در این رویداد، مایکروسافت از دستگاهی را که «Copilot PCs» می‌نامد، رونمایی کرد و نشان داد که مجهز به فناوری اختصاصی هوش مصنوعی است. با این حال این سیستم‌ها نیاز به پردازنده‌ای قدرتمند به همراه رم بالای 16 گیگابایت دارند تا بتوانند به راحتی از این فناوری استفاده کنند. لپ‌تاپ های ویندوزی با هوش مصنوعی از 18 ژوئن عرضه خواهند شد.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *