• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

معرفی بهترین بازی های استیم

به دنیای هیجان‌انگیز و بی‌انتهای بازی‌های استیم خوش آمدید! جایی که بازی‌های جذاب و متنوع زیادی در انتظار شما هستند و قرار است شما را حسابی سرگرم کنند.فرقی نمی‌کند که طرفدار چه سبک بازی باشید، بازی‌های استیمی تمام سلیقه‌ها را در نظر گرفته و از تنوع بالایی برخوردارند. از اکشن و ماجراجویی گرفته تا استراتژی و نقش‌آفرینی، از پازل و معمایی تا ورزشی و شبیه‌سازی، در استیم می‌توانید دنیایی از بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده را تجربه کنید. پس در معرفی بهترین بازی های استیم، با ما باشید.

برای خرید کامپیوتر با بهترین قیمت روی فروشگاه تکنولایف حساب باز کنید.

استراتژی، ترسناک، و هیجان انگیز؛ سفری به دنیای بازی‌های استیم

اگر به دنبال بهترین تجربه‌های گیمینگ هستید، استیم به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های بازی‌های دیجیتال، انتخاب‌های بی‌نظیری را در اختیارتان قرار می‌دهد. از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و داستان‌های عمیق تا بازی‌های استراتژیک و چندنفره، استیم محلی است که هر گیمر می‌تواند بازی مورد علاقه‌اش را پیدا کند. در ادامه لیستی از بهترین بازی های رایگان استیم و پولی را برای شما فراهم کرده‌ایم:

1. بازی Destiny 2

بازی Destiny 2

بازی استیم Destiny 2 یک بازی آنلاین اکشن و نقش‌آفرینی بسیار جذاب است که توسط استودیو بازی سازی Bungie توسعه یافته و توسط Bungie و Activision منتشر شده است. این بازی در سبک بازی‌های تیراندازی اول شخص (FPS) است و دارای عناصر ماجراجویی زیادی است.

داستان در دنیای علمی – تخیلی از آینده است که بازیکنان نقش نهنگ‌های فضایی با نام “گاردین‌ها” را به عهده دارند. آن‌ها برای محافظت از کره‌ی زمین و مقابله با تهدیدات فضایی و اکتشاف دنیاهای جدید، به جنگ می‌پردازند. بازی شامل ماموریت‌های ماجراجویی و مبارزات هیجان‌انگیز در دنیاهای مختلف است و می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر کند.

بازیکنان در Destiny 2، می‌توانند کاراکتر مورد نظر خود را با استفاده از انواع سلاح‌ها، تجهیزات و توانایی‌های مختلف شخصی‌سازی کنند. ماموریت‌ها و مبارزات هم‌تیمی، از ویژگی‌های اصلی بازی است که امکان همکاری با دوستان را برای رسیدن به اهداف مشترک را در طی بازی برای گیمرها فراهم می‌کند.

2. بازی Lost Ark

بازی Lost Ark

بازی Lost Ark یکی دیگر از بهترین بازی های رایگان استیم نقش‌آفرینی (MMORPG) است که توسط استودیو بازی سازی Smilegate‌ توسعه یافته و توسط شرکت Smilegate‌ RPG برای پلتفرم استیم منتشر شده است. این بازی در سبک فانتزی و ماجراجویی قرار دارد و توانسته با گرافیک بالا، گیم‌پلی روان و متنوع، جزو محبوب‌ترین بازی‌های استیم به حساب بیاید.

Lost Ark داستانی مهیج و پر از ماجراهای جذاب در یک دنیای فانتزی به نام Arkesia را روایت می‌کند؛ در این دنیای هیجان‌انگیز، گیمرها به عنوان قهرمان‌هایی مجهز به قدرت‌های خاص و منحصربه‌فرد، به‌دنبال راهی برای مقابله با نیروهای شیطانی و بازیابی Lost Ark (مجسمه‌ قدرتمند و افسانه‌ای ) هستند.

اگر شما علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین با گرافیک بالا و تجربه‌ گیم‌پلی عمیق هستید، Lost Ark یک گزینه بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

با خرید مانیتور گیمینگ، بازی ها را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

3. بازی Eve Online

بازی Eve Online

بازی EVE Online یک بازی آنلاین نقش‌آفرینی چندنفره (MMORPG) ساخته شده توسط استودیو بازی‌سازی CCP Games و یکی از بهترین بازی های استیم است. این بازی در ژانر فضایی و علمی – تخیلی است و از لحاظ ابعاد، عمق و تعاملات بازیکنان، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های آنلاین جهان محسوب می‌شود.

EVE Online دارای سناریویی متشکل از تعاملات، جنگ‌ها و رقابت‌هایی بین امپراتوری‌های فضایی، کانال‌های کهکشانی و شرکت‌های فضایی است. در دنیای EVE، بازیکنان نقش خلبان‌های فضایی برعهده دارند و می‌توانند به دنبال ماجراجویی، تجارت، کاوش یا حتی تجسس و جنگ با دیگر بازیکنان بروند.

4. بازی Path of Exile

بازی Path of Exile

بازی Path of Exile یک بازی اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) آنلاین است که توسط Grinding Gear Games توسعه یافته و برای پلتفرم استیم هم منتشر شده است. این بازی در سبک فانتزی دارک و هیجان‌انگیز است و با برخورداری از گرافیک بالا، سیستم‌های عمیق و گیم‌پلی متنوع، توانسته جمعیت بزرگی از بازیکنان جهانی را به خود جلب کند.

در Path of Exile، بازیکنان وارد دنیایی تاریک و خطرناک به نام Wraeclast می‌شوند، جایی که بیگانه‌ها، شیاطین و نیروهای تاریک به هر زاویه و کنجی می‌تازند. در این دنیا، بازیکنان با تبارهای مختلف با قابلیت‌های خاص و منحصر به فرد، به دنبال راهی برای بقا و پیروزی می‌گردند.

اگر شما به دنیایی تاریک و هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستید که پر از مبارزات سریع و هیجان‌انگیز و چالش‌های فراوان است، Path of Exile یک گزینه عالی برای شما به‌حساب می‌آید.

بهترین بازی های محبوب‌ترین کنسول جهان را از دست ندهید:
بهترین بازی های ps5

5. بازی Apex Legends

بازی Apex Legends

بازی Apex Legends یک بازی شوتر آنلاین چندنفره (Battle Royale) است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط شرکت Electronic Arts برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص است و با گرافیک بالا، گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز و تعاملات چندنفره، توانسته جزو بهترین بازی های استیم به‌حساب بیاید.

Apex Legends در یک دنیای خیالی روایت می‌شود، جایی که یک مسابقه خطرناک به نام “آرنا” برگزار می‌شود و در این مسابقه، 20 تیم سه نفره وارد نبردی می‌شوند که تنها یک تیم برنده خواهد بود. گیمرها می‌توانند از بین شخصیت‌های مختلف با قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد، شخصیت دلخواه خود را انتخاب کنندو به نبرد بپردازند.

6. بازی The Sims 4

بازی The Sims 4

بازی جذاب The Sims 4، یک بازی شبیه‌سازی بسیار محبوب و جزو بازی های رایگان استیم است که توسط استودیو Maxis توسعه یافته و توسط Electronic Arts (EA) منتشر شده است. این بازی از سری بازی‌های “The Sims” است که به گیمرها امکان می‌دهد شخصیت‌های مجازی خود را ایجاد کرده و زندگی آن‌ها را مدیریت کنند.

شما به عنوان بازیکن در سیمز 4 می‌توانید شخصیت‌های مختلف را با ویژگی‌های شخصیتی، استایل زندگی و ظاهر دلخواه خود ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید خانه بسازید، کار پیدا کنید، روابط را برقرار کرده و زندگی روزمره شخصیت‌های خود را مدیریت کنید.

انواع کنسول بازی را با بهترین قیمت در تکنولایف خریداری کنید.

7. بازی Warframe

بازی Warframe

“Warframe”یکی دیگر از بهترین بازی های رایگان استیم در ژانز اکشن چندنفره (multiplayer) است که توسط Digital Extremes توسعه یافته و برای پلتفرم استیم منتشر شده است. این بازی در سبک شوتر سوم‌شخص (Third-Person Shooter) و با الهام از عناصر علمی – تخیلی و اکشن فضایی طراحی شده است.

داستان Warframe در آینده‌ای دور و در دنیایی به نام سولار سیستم، جریان دارد. در این دنیا، انسان‌ها و نژادهای مختلف از ستارگان دور هم جمع شده‌اند تا یک اتحاد قدرتمند به نام امپراطوری انسانی (Human Empire) را بسازند؛ اما آرزوی قدرت، فساد و مبارزات بین نژادها، امپراطوری را به وسیله‌ جنگ و خشونت، به دو قطب متضاد تقسیم کرده است.

بازی Warframe با روایت ماجراهای تاریک و مخوفی که در این دنیای جنگ و فساد رخ می‌دهد، آغاز می‌شود. انسان‌ها و نژادهای متحد، در تلاشند تا از مخلوقات فضایی شیطانی به نام Grineer و Corpus، که بر سیاره‌ها حکومت می‌کنند و به دنبال تخریب و غارت منابع طبیعی هستند، دفاع کنند. در این میان، Tenno به عنوان یک نژاد مخفی و قدرتمند از انسان‌ها که از گذشته‌ای دور به خواب عمیق سر برده‌اند، بیدار می‌شوند. این جنگجویان برای مبارزه با تهدیدات فضایی، از تکنولوژی بیگانه‌ای به نام Warframes استفاده می‌کنند که توانایی‌ها و قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

8. بازی Baldur’s Gate 3

بازی Baldur's Gate 3

به جرئت می‌توان گفت بازی Baldur’s Gate 3 یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) و یکی از بهترین بازی های استیم است. این بازی توسط استودیو بازی سازی Larian Studios توسعه یافته و در ادامه سری کلاسیک Baldur’s Gate عرضه شده است. Baldur’s Gate 3 بر اساس قوانین و دنیای Dungeons & Dragons (نسخه پنجم) ساخته شده و ترکیبی از گیم‌پلی کلاسیک و مکانیک‌های مدرن ارائه می‌دهد.

Baldur’s Gate 3 در دنیای خیالی Forgotten Realms جریان دارد، دنیایی که بازیکنان وارد ماجراجویی‌های پیچیده و پر از رازها و خطرات می‌شوند. قصه این بازی به عنوان بهترین بازی استیم، با ربوده شدن شخصیت اصلی توسط موجودات Mind Flayer شروع می‌شود. این موجودات مرموز یک انگل به نام tadpole در مغز شخصیت اصلی قرار می‌دهند که این انگل، به تدریج شخصیت اصلی بازی را تبدیل به یکی از آنان می‌کند.

بازیکن در طول بازی باید به دنبال راهی برای رهایی از این انگل باشد، در این مسیر با شخصیت‌های مختلف، اتحادها و دشمنان مواجه می‌شود و سرنوشت دنیا را تغییر می‌دهد.

بازی استیمی Baldur’s Gate 3، دارای گرافیکی بسیار زیبا و جزئیات بالا است. فضاهای درون بازی با دقت و زیبایی طراحی شده‌اند و هر منطقه‌ای از بازی حس و حال و اتمسفر منحصر به فردی دارد. صداگذاری بازی نیز با کیفیت بالا انجام شده است و صداپیشگان حرفه‌ای نقش‌های خود را با دقت و توجه ویژه به جزئیات اجرا کرده‌اند.

9. بازی Diablo IV

بازی Diablo IV

بازی Diablo IV، یکی دیگر از بهترین بازی های استیم، ساخته‌شده توسط استودیو بازی‌سازی Blizzard Entertainment، در ژانر نقش‌آفرینی – اکشن است. این بازی ادامه بازی محبوب Diablo منتشر شده و با گرافیکی خیره‌کننده، گیم‌پلی عمیق و داستانی تاریک و پیچیده، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای طرفداران این سری ارائه می‌دهد.

Diablo IV در دنیای تاریک و خطرناک Sanctuary جریان دارد. داستان بازی پس از رویدادهای Diablo III اتفاق می‌افتد و حول محور بازگشت Lilith، دختر Mephisto و ملکه Succubi، می‌چرخد. بازیکنان در این بازی باید با نیروهای شیطانی و موجودات مختلف مبارزه کرده و جلوی نابودی جهان را بگیرند.

Diablo IV با استفاده از یک موتور گرافیکی جدید، تجربه‌ای جذابی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. تک تک قسمت‌های فضای بازی با جزئیات بالا و طراحی هنری تاریک و جذاب، فضایی واقعی و ترسناک ایجاد می‌کنند. صداگذاری بازی نیز با کیفیت بالا و موسیقی متن حماسی، تجربه‌ هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

اگر قصد خرید هدفون گیمینگ یا دیگر تجهیزات مانند موس گیمینگ را دارید، تنوع بالایی را در تکنولایف پیدا خواهید کرد.

10. بازی Disco Elysium – The Final Cut

بازی Disco Elysium - The Final Cut

Disco Elysium – The Final Cut یک بازی نقش‌آفرینی جذاب و عمیق برای پلتفرم استیم است که توسط استودیوی مستقل ZA/UM توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی به علت سناریو پیچیده، شخصیت‌پردازی دقیق و گیم‌پلی منحصربه‌فرد خود شناخته شده و با نسخه Final Cut، محتوا و ویژگی‌های جدیدی را ارائه کرده است.

داستان Disco Elysium در یک دنیای خیالی به نام Revachol جریان دارد؛ یک شهر خیالی با تاریخی غنی و پیچیده که گیمرها در آن به عنوان یک کارآگاه با مشکلات و چالش‌های متعدد روبرو می‌شوند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که نقش اول بازی پس از یک مستی و فراموشی شدید، در اتاق یک هتل بیدار شده و باید معماهای یک قتل، هویت و گذشته خود را کشف کند.

بازی Disco Elysium برخلاف بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی، تمرکز زیادی روی دیالوگ‌ها و انتخاب‌ها دارد. در این بازی هیچ مبارزه مستقیمی وجود ندارد و تمام تعاملات از طریق دیالوگ و انتخاب‌های اخلاقی و شخصیتی بازیکن پیش می‌رود. گیمرها می‌توانند کاراکتر خود را به کمک 24 مهارت مختلف که به چهار دسته اصلی فکری، روان‌شناختی، فیزیکی و حسی تقسیم می‌شوند، توسعه دهند.

11. بازی Dota 2

بازی Dota 2

بازی Dota 2 یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین بازی های رایگان استیم در سبک Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) است که توسط استودیو بازی سازی Valve Corporation توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی، دنباله‌ای بر نقشه مشهور “Defense of the Ancients” (DotA) از بازی Warcraft III: Reign of Chaos است.

در Dota 2، دو تیم پنج نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند؛ تیم Radiant و تیم Dire. هدف اصلی هر تیم، تخریب Ancient تیم مقابل است که در پایگاه آن‌ها قرار دارد. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ قهرمان (Hero) منحصربه‌فرد است که هر کدام دارای توانایی‌ها و نقش‌های خاصی هستند.

استراتژی و فعالیت تیمی در این بازی رایگان استیم، اهمیت بالایی دارد. تیم‌ها باید با هماهنگی و استفاده بهینه از توانایی‌های قهرمانان، برتری خود را بر حریفان به دست آورند. انتخاب صحیح قهرمانان، مدیریت منابع و اجرای دقیق تاکتیک‌ها، عوامل کلیدی در پیروزی هستند.

12. بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade

بهترین بازی های استیم

بازی جذاب Final Fantasy VII Remake Intergrade، نسخه بهبود یافته و باکیفیت‌تری از بازی محبوب Final Fantasy VII Remake برای پلتفرم استیم است. در این بازی، شما با شخصیت اصلی Cloud Strife و گروهش در جهان فانتزی و گرافیکی زیبا به نام Midgar، یک ماجراجویی جذاب را آغاز می‌کنید.

Final Fantasy VII Remake Intergrade در واقع داستان اصلی Final Fantasy VII را ادامه می‌دهد و شما را به دنیایی پر از اسرار، تکنولوژی پیشرفته و موجودات فانتزی می‌برد. شما به عنوان بازیکن نقش Cloud Strife و گروه او همراه با Avalanche در مبارزه با سازمان قدرتمند Shinra Corporation شرکت می‌کنید و وظیفه نجات جهان از خطرات گوناگون را برعهده دارید.

سیستم مبارزه این بازی از نوع action RPG است و به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تاکتیک‌های مختلف و ترکیب‌های قدرتمند، با دشمنانتان مبارزه کنید. دیگر بازی های اکشن اندرویدی را در این مطلب پیدا خواهید کرد.

13. بازی Fire Pro Wrestling World

بازی Fire Pro Wrestling World

بازی استیم Fire Pro Wrestling World، یک بازی ویدیویی در سبک ورزشی و مبارزه‌ای است که توسط استودیو بازی‌سازی Spike Chunsoft توسعه یافته و منتشر شده است. در این بازی شما به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای در رینگ با حریفان خود مبارزه می‌کنید.

Fire Pro Wrestling World دارای سیستم مبارزه پیچیده است که به شما این اجازه را می‌دهد تا در طول مبارزات، از حرکات و تکنیک‌های مختلف در رینگ استفاده کنید؛ همچنین شما می‌توانید کاراکتر موردنظرتان را با ویژگی‌ها و لباس‌های مختلف، ایجاد کنید و به کشتی بپردازید.

14. بازی Doki Doki Literature Club!

بازی Doki Doki Literature Club!

بازی Doki Doki Literature Club! یک بازی ویژه و جذاب استیم است که توسط ‌”Team Salvato”ساخته شده است. این بازی در واقع یک بازی شبیه‌سازی است که پایان بسیار ترسناک و دارکی دارد.

داستان بازی “Doki Doki Literature Club!” در مورد یک باشگاه ادبی در دبیرستان است که شما به‌عنوان شخصیت اصلی، باید به آن‌ها ملحق شوید. در طول بازی، شما با دخترانی به نام‌های Sayori ،Natsuki ،Yuri و Monika آشنا شده و در فعالیت‌های باشگاه از جمله نوشتن شعر و داستان شرکت می‌کنید، اما با گذشت زمان، بازی به شکل غیرمنتظره‌ای تغییر کرده و شما به عنوان یکی از بازیکنان، واقعیت‌های تاریکی را از پشت صحنه این باشگاه ادبی را کشف می‌کنید. این تجربه‌ غیرمعمول و پیچیده، باعث می‌شود که شما به عمق داستان و شخصیت‌های بازی فرو بروید.

15. بازی A Raven Monologue

بازی A Raven Monologue

“A Raven Monologue” یک بازی ماجراجویی کوتاه و فلسفی استیمی است که توسط استودیو بازی سازی مستقل Mojiken Studio توسعه داده شده است. این بازی به گیمرها این امکان را می‌دهد تا در نقش یک کلاغ سیاه قرار گرفته و در یک دنیای انتزاعی زندگی کنند. بازی دارای گرافیک ساده و زیباست که با استفاده از رنگ‌های تاریک و موسیقی متن مهیج، یک تجربه هنری فراهم می‌کند.

داستان “A Raven Monologue” بدون هیچ مکالمه‌ای پیش می‌رود و به شما فقط اجازه می‌دهد تا از طریق تصاویر و صداهای زمینه، تجربیات و احساسات کلاغ سیاه را درک کنید. بازی از زمانی آغاز می‌شود که کلاغ سیاه، دیداری غیرمعمول با یک زندگی بشری دارد و این دیدار به او موجبات فهم عمیق‌تری از خود و واقعیت می‌دهد.

جمع بندی

به انتهای سفر جذاب و بی‌انتها در دنیای شگفت‌انگیز بازی‌های استیم رسیدیم؛ در این سفر سعی داشتیم تمام بازی های رایگان استیم و نسخه‌های پولی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید؛ خوشحال می‌شویم تجربیات خود را از بازی های استیم با ما در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.چنانچه اهل بازی‌های ویدیویی نیستید، ما بهترین بازی های فکری را هم برای شما معرفی کرده ایم تا در دورهمی‌های خود، نهایت لذت را ببرید.

سوالات متداول

آیا بازی Destiny 2 رایگان است؟

بخشی از بازی Destiny 2 به نام “New Light” به صورت رایگان در دسترس است؛ اما برای دسترسی به بسته‌های الحاقی جدیدتر و محتوای اضافی، بازیکنان باید هزینه‌ای را پرداخت کنند.

Apex Legends چه تفاوتی با سایر بازی‌های بتل رویال دارد؟

Apex Legends با ارائه قهرمانان (Legends) با توانایی‌های منحصر به فرد، گیم‌پلی سریع و پویا و سیستم پینگ برای ارتباط بدون نیاز به صدا، از بازی‌های بتل رویال دیگر یک سر و گردن بالاتر است. هر قهرمان توانایی‌های خاصی دارد که به تنوع و استراتژی‌های مختلف بازی کمک می‌کند.

آیا Dota 2 رایگان است؟

بله، Dota 2 یکی از بهترین بازی های رایگان استیم است و بازیکنان می‌توانند آن را به رایگان از طریق Steam دانلود و بازی کنند.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *