• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

منتظر قسمت جدید شگفت انگیزان و در جست‌وجوی نمو باشید!

همه چیز تغییر کرده. یک زمانی پیکسار ادعا می‌کرد که فیلم‌هایش نیاز به ادامه ندارند و تنها داستان‌های اورجینال را کار می‌کرد. در حقیقت، مدیر شرکت پیکسار، آقای جیم موریس، در سال ۲۰۱۶ گفت که بعد از ساخت شگفت انگیزان ۲، دیگر قسمت دوم هیچ فیلمی را نمی‌سازند. همین داستان سر ساخت ماشین‌ها ۲ نیز پیش آمد. همچنین برای داستان اسباب بازی های ۳.

موریس گفته بود:«خیلی از استودیوهای انیمیشن‌سازی بلافاصله پس از ساخت یک انیمیشن، قسمت‌های دوم و سوم آن را هم می‌سازند. اما سیاست کاری ما این نیست و تنها زمانی به ساخت دنباله یا قسمت دوم یک فیلم فکر می‌کنیم، که کارگردان آن ایده خاص و ارزشمندی برای ادامه آن فیلم داشته باشد.»

در حالی‌که به نظر می‌رسد آقای موریس تمام تلاش خود را کرده که به این حرفش وفادار بماند، از تابستان ۲۰۱۶ که این بیانیه را داده تا الان، فیلم‌های داستان اسباب‌بازی‌های ۴ و اسپین آف لایت یر آمده. همین تابستان هم که قرار است قسمت دوم درون بیرون را شاهد باشیم.

پیکسار دنباله فیلم هایش را می سازد!

انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌های ۵ در حال حاضر در دست ساخت است. طبق گزارشاتی که رسیده، مشخص شده که نه تنها قضیه ساخت اسپین‌اف‌ها و دنباله‌ها هنوز هم برقرار است، بلکه پیکسار قصد دارد تعدادی از فیلم‌های کلاسیک خود را نیز ادامه دهد.

طبق این بیانیه، باید احتمال تمامی آثاری که در سال گذشته پرفروش بوده‌اند، برای ساخت دنباله بررسی شود. در کنار آن‌ها فیلم‌های در جست‌وجوی نمو و شگفت‌انگیزان نیز، نامزدهای قوی هستند که برای آن‌ها دنباله‌ای ساخته شود.

هدف جدید این استودیو، این است که هر دو سال، سه فیلم جدید بسازد و در این بین، برای آثار پرطرفدار خود نیز، دنباله یا اسپین آفی را روانه سینماها کند.


ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *