• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

همین حالا تریلر بازی جدید Hellblade 2 را ببینید

همانطور که به خاطر دارید، اولین قسمت بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در سال 2017 برای گیمرهای ایکس باکس منتشر شد و قبل‌تر از هم برای پلی استیشن منتشر شده بود. قسمت دوم بازی که روایتگر ادامه داستان ماجراجویی‌های شخصیت اصلی یعنی Senua است با نام Hellblade 2 شناخته می‌شود. امروز تریلر Hellblade 2 در مراسم ایکس باکس شو کیس (Xbox Showcase) منتشر شد.

برای خرید ایکس باکس با بهترین قیمت به فروشگاه ما سر بزنید: قیمت xbox

تریلر Hellblade 2

اولین و مهم‌ترین بخشی که در طراحی این بازی موفق به کسب نمره 100 از 100 می‌شود، صدا گذاری فوق العاده تاثیرگذار بازی است. به هیچ عنوان ظلم گوش دادن به بازی بدون هدفون را به خودتان وارد نکنید، این حق شماست تا با تک تک سلول‌هایتان درگیر زیبایی Hellblade 2 شوید. نصف بیشتر جذابیت این بازی هیجان‌انگیز به بازی کردن با هدفون است. روح و روان خود را با صدای بازی درگیر کنید تا از تک تک ثانیه‌ها بیشتر از سایر گیمرها لذت ببرید.

بعد از پخش تریلر اولین صدایی که به گوش می‌رسد، نجوای کوتاهی از دختر شجاع داستان است که در پی پیدا کردن مسیر درست در غاری تاریک و نمور در حال خیزش روی زمینی نم‌ناک است. صدا و نجوای غریبی که Senua را مخاطب قرار می‌دهد باعث حرکت و تغییر طبیعی سنگ‌های غار به شکل‌های دیگر می‌شود که در دقیقه ابتدایی تریلر خبر از سخت بودن کار Senua می‌دهد. شک نکنید که ترکیب گرافیک سنگ‌های هیولا نمای غار، حرکت کاراکتر Senua و صداهای در حال پخش باعث میخکوب شدن شما پشت مانیتور می‌شود.

پشت سر سنیوآ حرکت کنید و جلو بروید تا بیش از پیش درگیر فضای توهم انگیز غار شوید. تک تک سنگ‌های غار با Senua صحبت می‌کنند و این آغاز ماجراجویی این کاراکتر است. در همین زمان متوجه می‌شوید که سنگ‌های اعجاب‌انگیز کف غار انعکاس صورت سنیوآ را به خودش نشان می‌دهند و ری‌اکشن او مشخص کننده ادامه مسیر است.

حال لازم است تا همانند Senua به دستور صداهای پراکنده غار دست روی زمین پر از آب سخنگو بگذارید تا آب به طورکلی خشک شود. در همین لحظه سنیوآ احساس می‌کند که مسیر درست را پیدا کرده است به همین دلیل برای اثبات پذیرش این چالش انعکاس سخنگو را می‌شکند تا دروازه جدید به روی او باز شود.

نکته کوچک اما مهمی که در ارتباط با این بازی وجود دارد، عدم انتشار تاریخ دقیق ورود بازی به مجموعه بازی‌های گیم پس است، اما اتفاقی که خوشحال کننده است، دیده شدن نام بازی در لیست انتشارهای قطعی در زمان کمتر از یک سال میلادی است. بازی Hellblade 2 ممکن است در سال 2024 منتشر شود.


ads

نقد و بررسی تخصصی ایرپاد 3 اپل از نگاه کارشناسان تکنولایف را از دست ندهید.


بررسی ایرپاد 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *