• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

آموزش فعال سازی فضای دوم گوشی سامسونگ به روش ساده

فهرست مطالب

اگر گوشی سامسونگ شما به دلیل شرایطی که دارید، بیش از حد معمول در اختیار دیگران قرار می‌گیرد و همواره استرس فاش شدن اطلاعاتی را دارید که نمی‌خواهید کسی جز خودتان به آن دسترسی پیدا کند، پس بهتر است قبل از اینکه به فکر جمع کردن پول و پرداخت هزینه برای خرید گوشی جدید باشید، به فکر فضای دوم گوشی سامسونگ باشید. اگر در جریان نیستید که ساخت فضای دوم در گوشی سامسونگ به چه صورتی است و به دنبال راه‌های آموزش ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ هستید، تا آخر این مقاله از تکنولایف همراه ما باشید، چرا که در پایان قرار است گوشی سامسونگی با امنیت و فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید.

فضای دوم گوشی سامسونگ چیست؟

فضای دوم در گوشی سامسونگ

فضای دوم سامسونگ به یک ویژگی مرتبط با فضای ذخیره‌سازی داده‌ها اطلاق می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت امن و جداگانه از فضای اصلی دستگاه، داده‌های خود را ذخیره کنند. این ویژگی به طور خاص در برخی از گوشی‌های سامسونگ ارائه شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا داده‌های حساس و مهم خود را در فضای دوم انتقال داده و محافظت کنند. اگر تصور می‌کنید که تنها گوشی‌هایی از خانواده و قیمت گوشی s24 اولترا به این قابلیت مجهز شده‌اند، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

به طور معمول، فضای دوم به صورت جداگانه قابل قفل کردن است و برای دسترسی به آن نیاز به یک کد عبور، الگو، یا اثر انگشت دارید. این فضای امن برای ذخیره اطلاعات حساس مانند تصاویر، ویدئوها، فایل‌های صوتی، پیام‌ها و مستندات استفاده می‌شود. به این ترتیب، کاربران می‌توانند از این ویژگی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی و حساس خود استفاده کنند.

با استفاده از فضای دوم، کاربران می‌توانند در حالی که از اطلاعات حساس خود محافظت کرده و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می‌کنند؛ دستگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، . این ویژگی به خصوص برای کاربرانی که دارای اطلاعات حساس و مهم در گوشی خود هستند، بسیار مفید است و به آن‌ها امکان مدیریت بهتر اطلاعات خود را می‌دهد.

دوربین گوشی برای شما اولویت دارد؟
بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

چگونه فضای دوم گوشی سامسونگ را فعال کنیم؟

برای اینکه از آموزش ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ بهره‌مند شوید، این قسمت از مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید. در حقیقت ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ به مدل گوشی شما بستگی دارد، چرا که سامسونگ برای یک سری از گوشی‌های خودش مانند اس ۲۳ اولترا تنظیماتی به اسم Second Space در Secure Folder قرار داده، اما برای برخی دیگر قرار نداده است. شما می‌توانید این تنظیمات را تست کنید. اگر گوشی شما به این قسمت از تنظیمات مجهز نشده باشد؛ هیچ ایرادی ندارد، زیرا اپلیکیشن مربوطه داخل گوگل پلی قرار دارد و می‌توانید آن را دانلود کنید.

چطوری فضای دوم گوشی سامسونگ را فعال کنیم؟ بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

ساخت فضای دوم گوشی سامسونگ

برای فعال کردن فضای دوم در گوشی‌های سامسونگ بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، می‌توانید از قابلیت‌های امنیتی سیستم عامل اندروید بهره ببرید. این قابلیت در برخی از نسخه‌های سامسونگ Experience UI با نام Secure Folder یا فضای امن موجود است.

برای ساخت فضای دوم در گوشی سامسونگ بدون نیاز به دانلود یا نصب برنامه اضافه‌ای باید مطابق مراحل زیر پیش بروید.

1. وارد تنظیمات (Settings) گوشی شوید.

2. به بخش Security and privacy بروید.

3. در بخش امنیت و حریم خصوصی، انتخابی به نام Secure Folder یا فضای امن وجود دارد. وارد این بخش شوید.

تفاوتی نمی‌کند که از کدام گوشی سامسونگ استفاده می‌کنید، چه کاربر بهترین گوشی سامسونگ باشید، چه گوشی اقتصادی؛ چه به اندازه قیمت s24 plus هزینه کرده باشید و چه نکرده باشید؛ شما باید در این مرحله سامسونگ اکانت فعال داشته باشید.

از این مرحله به بعد رسیدن به فضای دوم گوشی سامسونگ a13، a14، a54، a52 وa31 کاملا شبیه به همدیگر است.

اگر هنگام فعال سازی فضای دوم گوشی سامسونگ a54 یا فضای دوم گوشی سامسونگ a14 با ارور فعال نبودن حساب کاربری سامسونگ مواجه شدید، باید ایمیل استفاده شده، پسورد داده شده به گوشی و مدت زمان فعال بودن حساب کاربری را چک کنید.

4. حال از شما خواسته می‌شود تا با حساب سامسونگ خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید. این حساب برای مدیریت فضای دوم استفاده می‌شود.

5. پس از ورود به فضای امن، شما می‌توانید برای اضافه کردن برنامه‌ها و فایل‌ها به این فضا اقدام کنید. همچنین می‌توانید از امکانات مربوط به مدیریت امنیتی، مانند قفل الگو یا پین استفاده کنید.

انواع لوازم جانبی موبایل را می توانید از تکنولایف بخرید

دانلود فضای دوم گوشی سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ شما از فضای دوم یا Secure Folder پشتیبانی نمی‌کند یا این ویژگی در آن فعال نیست، می‌توانید از برنامه‌های موجود در فروشگاه Google Play یا Galaxy Store استفاده کنید که امکانات مشابهی را ارائه می‌دهند. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند یک فضای دوم روی گوشی ایجاد کنید و اطلاعات حساس خود را در آنجا ذخیره کنید.

برخی از برنامه‌های مشابه فضای دوم سامسونگ عبارتند از:

1. نرم افزار فضای دوم گوشی Parallel Space – Multi Accounts: این برنامه به شما اجازه می‌دهد که بیش از یک حساب کاربری برای برنامه‌ها روی گوشی‌تان ایجاد کنید و از همزمانی آنها استفاده کنید.

2. برنامه فضای دوم App Cloner: با استفاده از این برنامه می‌توانید نسخه‌های کپی شده از برنامه‌هایی که می‌خواهید را داشته باشید تا بتوانید آنها را با حساب‌های متفاوتی مدیریت کنید.

3. اپلیکیشن فضای دوم گوشی Island: این برنامه به شما اجازه می‌دهد برنامه‌ها و اطلاعات را در فضای کاربری جداگانه ایجاد کنید و از این جداسازی استفاده کنید.

ارور دانلود برنامه فضای دوم گوشی سامسونگ چه می گوید؟

یکی از اپلیکیشن‌هایی که در یکی دو سال اخیر برای استفاده از فضای دوم گوشی سامسونگ برای گوشی‌های سامسونگی پیشنهاد شده است، برنامه Second space Launcher است. این برنامه در گوگل پلی قرار دارد و دانلود آن اصلا کار سختی نیست؛ اما اتفاقی که جدیدا رخ داده این است که اگر گوشی شما به تازگی اندروید 14 و Onue UI.6 را دریافت کرده باشد؛ به احتمال خیلی قوی هنگام سرچ داخل گوگل پلی متوجه خواهید شد که ارور جدیدی دریافت می‌کنید که در آن error گفته شده که این اپلیکیشن برای ورژن قبلی اندروید ساخته شده و با این نسخه جدید همپوشانی ندارد و نمی‌تواند روی اندروید 14 اجرا شود.

دانلود برنامه فضای دوم سامسونگ

برنامه روی گوشی با اندروید 14 نصب نمی‌شود. به ارور گوگل پلی توجه کنید

اگر با این ارور مواجه شدید اصلا ناراحت نباشید؛ چون دقیقا این ارور به این منظور است که گوشی سامسونگ شما به فضای دوم مجهز شده و نیازی به نصب برنامه نیست. برنامه Secure Folder را در گوشی جست‌وجو کرده و بعد از قرار دادن رمز به استفاده از آن مشغول شوید.

سخن آخر

در این مقاله به طور کامل به راه‌های دست یابی به فضای دوم گوشی سامسونگ پرداختیم به همین دلیل در صورتیکه قدم به قدم با ما پیش آمده باشید؛ هم اکنون در حال تست و استفاده از فضای دوم سامسونگ هستید. اگر شما هم تجربه‌ای در استفاده از فضای دوم در گوشی های سامسونگ دارید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

فضای دوم در گوشی سامسونگ چیست؟

فضای دوم گوشی سامسونگ یک ویژگی در برخی از گوشی‌های سامسونگ است که به کاربر اجازه می‌دهد دو نسخه از یک برنامه را با شناسه ها و تنظیمات مجزا اجرا کند. به این ترتیب، می‌توانید به عنوان دو کاربر مجزا با یک برنامه فعالیت کنید.

چگونه می‌توان فضای دوم در گوشی سامسونگ را فعال کرد؟

برای فعال کردن فضای دوم، وارد تنظیمات گوشی سامسونگ خود شوید و به بخش (Second Space) بروید. در اینجا شما می‌توانید برنامه‌هایی را که می‌خواهید در فضای دوم اجرا شوند انتخاب کنید و تنظیمات مربوط به آنها را مدیریت کنید.

چه کسانی می‌توانند از فضای دوم سامسونگ استفاده کنند؟

محدودیتی برای کاربران سامسونگ در خصوص استفاده از فضای دوم وجود ندارد.

آیا تمام برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها در فضای دوم قابل اجرا هستند؟

بله، تقریباً همه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بر روی گوشی شما نصب شده‌اند، قابلیت اجرا در فضای دوم را دارند.


ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی هواوی p60 pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *