• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

قویترین برنامه ریکاوری عکس و فیلم برای اندروید و iOS

گوشی هوشمند جزو جدا نشدنی روزمره زندگی اکثر افراد شده است؛ بنابراین اطلاعات و موارد مهم زیادی هستند که در این دستگاه هوشمند ذخیره می‌کنیم و ممکن است به آن‌ها در هر لحظه نیاز نیز داشته باشیم. در نتیجه آسیب رسیدن به این اطلاعات یا پاک شدن آن‌ها می‌تواند موضوع آزاردهنده‌ای باشد. در صورتی که اخیرا اطلاعات گوشی خود را به هر نحوی از دست داده‌اید در این مقاله از وبلاگ تکنولایف با معرفی قویترین برنامه ریکاوری به شما کمک می‌کنیم تا اطلاعات از دست رفته را مجددا به دست آورید.

انواع گوشی اندروید و iOS را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید انواع گوشی موبایل

برنامه ریکاوری عکس و فیلم

برنامه‌های متنوع زیادی وجود دارند که با نصب و استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات از دست رفته گوشیتان را به دست آورید. تمامی برنامه‌ها قابلیت‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانند راه حلی برای این مشکل باشند. همچنین، توصیه می‌کنیم به مطلب دیگری که در مورد ریکاوری اطلاعات گوشی و مدت زمان انجام این کار نوشته‌ایم، سر بزنید.

برنامه Dr.fone

اپلیکیشن برای برنامه ریکاوری عکس و فیلم
این برنامه یکی از محبوب‌ترین و قویترین برنامه ریکاوری عکس محسوب می‌شود. از این برنامه می‌توانید برای بازگرداندن اطلاعات در گوشی‌های اندرویدی و iOS استفاده کنید. اپلیکیشن Dr.Fone می‌تواند حجم زیادی از اطلاعات مانند عکس، ویدئو، پیام، مخاطبین و غیره را بازیابی کند. امنیت آن بسیار بالا است و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.یکی از قابلیت‌های جالب توجه Dr.fone این است که می‌تواند به راحتی پیام‌های واتس آپ را با یک کلیک بازگردانی کند و به برگشتن اطلاعات و پیام‌های صوتی شما کمک کند.

دانلود این برنامه از گوگل پلی

دانلود این برنامه از اپ استور

به فکر کسب درآمد در خانه هستید؟
معرفی بهترین برنامه ها برای کسب درآمد

بهترین برنامه ریکاوری عکس TenorShare UltData

برنامه tensorshare ultradata
یکی دیگر از بهترین برنامه ریکاوری اندروید بدون روت اپلیکیشن TensorShare UltraData است. این برنامه مخصوص گوشی‌های مبتنی بر اندروید است و از مزایای آن عدم نیاز به روت کردن دستگاه است. این برنامه نیز محدودیت خاصی ندارد و با استفاده از آن می‌توانید انواع فایل و اسناد از جمله پیام‌های مهم پاک شده واتس را بازگردانی کنید. در صورت نیاز به استفاده از تمامی امکانات باید پرداخت درون برنامه‌ای کنید تا به قابلیت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید.

دانلود این برنامه از گوگل پلی

برنامه ریکاوری عکس EaseUS

برنامه easeus
در صورتی که به دنبال دانلود برنامه ریکاوری رایگان برای اندروید هستید پیشنهاد ما به شما نصب EaseUS است. این نرم افزار می‌تواند در چند مرحله ساده تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را برگرداند؛ همچنین می‌تواند تمامی پیام‌های پاک شده تلگرام و واتساپ را برای شما بازگردانی کند. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی برای کار کردن با آن وجود ندارد. از ویژگی‌های جالب توجه این برنامه نیز می‌توان به نمایش محتوا قبل از شروع بازگردانی اشاره کرد.

دانلود این برنامه از گوگل پلی

دانلود این برنامه از اپ استور

برنامه ریکاوری PhoneRescue

برنامه PhoneRescue برای ریکاوری
در ادامه معرفی برنامه ریکاوری فیلم یکی دیگر از بهترین‌ها قرار گرفته است. برنامه PhoneRescue با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد و محدودیتی در این مورد نخواهید داشت. این نرم افزار نیز نیازی به روت کردن دستگاه ندارد و می‌تواند بدون محدودیت حجم زیادی از فیلم، عکس، فایل و غیره را بازیابی کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید حتی در صورت عدم دسترسی به رمز گوشی نیز قفل آن را باز کرده و به اطلاعات داخل گوشی دسترسی پیدا کنید.

این مطلب به کارتان می‌آید:
اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند

برنامه بازگردانی اطلاعات FoneLab

برنامه fonelab برای ریکاوری فایل
برنامه معرفی شده صرف نظر از اینکه چه مدت زمانی از پاک شدن اطلاعات می‌گذرد یا به چه صورت پاک شده است می‌تواند به راحتی تمامی اطلاعات از دست رفته شما را برگرداند. شما می‌توانید با استفاده از FoneLab حتی تاریخچه پیام‌ها و تماس‌ها را نیز بازگردانی کنید. البته برای برگرداندن پیام تاریخ پاک شدن آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و در صورتی که زمان زیادی از این موضوع گذشته باشد ممکن است نتوانید آن‌ها را بازیابی کنید. در هر صورت این برنامه امکانات جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد و هزینه‌ای از این بابت پرداخت نخواهید کرد.

دانلود این برنامه از سایت اصلی

برنامه Video Recovery


این برنامه قویترین برنامه ریکاوری فیلم محسوب می‌شود و تنها برای برگرداندن فیلم‌های از دست رفته کاربرد دارد. در صورتی که تنها نیاز دارید که فیلم‌های از دست رفته خود را بازیابی کنید می‌توانید از Video Recovery کمک بگیرید. به راحتی می‌توانید ویدئو را با هر فرمتی که نیاز داشتید بدون نیاز به روت کردن دستگاه برگردانید. تنها موردی که درباره این برنامه قابل ذکر است پیچیدگی در کار کردن با آن است. برخی مراحل پیچیده‌ای دارد که ممکن است برای برخی افراد خسته کننده باشد.

دانلود این برنامه از گوگل پلی

اگر گیمر هستید می توانید انواع گوشی گیمینگ را از تکنولایف بخرید

برنامه نرم‌افزار ریکاوری عکس FindMyPhoto

برنامه photo recovery app

در صورتی که اطلاعات گوشی اندرویدی خود را از دست داده‌اید جای نگرانی وجود ندارد با استفاده از برنامه FindMyphoto می‌توانید به تمامی اطلاعات از دست رفته دسترسی پیدا کنید. رابط کاربری ساده آن کار کردن با برنامه را راحت می‌کند. اسکنر قدرتمند این دستگاه قادر خواهد بود تا تمامی عکس‌های از دست رفته را برگرداند و فایلی را از قلم نیندازد.

دانلود این برنامه از گوگل پلی

جمع بندی

در صورتی که نیاز به برگرداندن اطلاعات در گوشی اندرویدی و آیفون دارید مقاله فوق لیست جامعی از برنامه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد که شما در برگرداندن اطلاعات دستگاه همراهی می‌کنند. با استفاده از این لیست می‌توانید بهترین برنامه‌ای را که سازگاری با گوشیتان دارد پیدا کنید.


ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی هواوی p60 pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *