• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

معرفی بهترین پاور بانک برای گوشی آیفون در سال 2023

ور پاوربانک یکی از ضروری‌ترین لوازم دیجیتال همراه است که باعث می‌شود همیشه تلفن همراه، هندزفری، ساعت هوشمند و حتی لپ تاپ شما شارژ کافی برای کار کردن را داشته باشد. تقریبا تمامی پاوربانک‌ ها، هم با گوشی‌ها و گجت‌های اندرویدی و هم آیفون سازگاری دارند. البته تنوع مدل ها و برندها در بازار آن‌قدر زیاد است که موقع انتخاب، ممکن است گیج شوید. اگر به دنبال خرید بهترین پاور بانک برای آیفون هستید، خوب است بهترین مدل‌هایی که در بازار هستند و با گوشی های آیفون سازگاری دارند را بشناسید. در ادامه، نگاهی به بهترین و قوی‌ترین پاوربانک‌ های مناسب گوشی آیفون می‌پردازیم. برخی پاوربانک‌های معرفی شده در لیست، پاور بانک مخصوص آیفون هستند و برخی از آن‌ها هم به آیفون و هم گجت‌های اندرویدی می‌خورند.

بهترین پاور بانک برای گوشی آیفون

پاوربانک باسئوس Amblight

بهترین پاور بانک برای آیفون: معرفی مدل های پرفروش 2023

اگر یک پاروبانک خیلی قوی با ظرفیت بالا خواستید، پیشنهاد ما به شما پاروبانک آمبلایت از برند باسئوس است که با ظرفیت ۳۰۰۰۰، و توان خروجی ۶۵ وات، در عرض زمانی خیلی کوتاه آیفون شما را شارژ می‌کند. البته، وزن این پاوربانک ۵۵۰ گرم است و حمل کردن آن می‌تواند کمی خسته کننده و آزاردهنده باشد. باسئوس، وقت زیادی را صرف طراحی و شکل ظاهری این پاوربانک نکرده؛ به جای آن، تلاش کرده تا آن را به بهترین پاروبانک برای گوشی آیفون تبدیل کند.

این شارژر همراه، ۴ پورت خروجی دارد که بتوانید به طور همزمان چند وسیله را شارژ کنید. البته نیاز نیست نگران داغ شدن دستگاه در حین شارژ چندتایی بشوید! چرا که قابلیت Multi-Protection از داغ شدن بیش از حد دستگاه در حین شارژ کردن جلوگیری می‌کند. به جز آن ۴ پورت نیز، ۲ پورت ورودی هم برای شارژ کردن خود پاوربانک قرار گرفته است.

خرید پاوربانک باسئوس Amblight

پاوربانک اپل MagSafe

magsafe battery pack - خرید بهترین پاوربانک همراه برای آیفون

این پاوربانک به‌طور اختصاصی از شرکت اپل درست شده است و اگر برای شما خیلی مهم است که حتما پاور بانک مخصوص آیفون را استفاده کنید، خوب است بدانید که مگ سیف بهترین پاور بانک اپل است.

اگر شما هم از یکی از مدل‌های آیفون ۱۲، ۱۳ یا ۱۴ استفاده می‌کنید، این پاوربانک بهترین پاور بانک برای آیفون 13 و 12 است. ابعاد این پاوربانک، کوچک و جمع‌وجور است و می‌توانید به راحتی با خود حمل کنید. این دستگاه کوچک مگنتی است و به پشت آیفون می‌چسبد و گوشی را در زمانی کوتاه شارژ می‌کند. این شارژر به‌طور اتوماتیک عمل می‌کند و نیاز نیست که خودتان آن را بعد از کار خاموش کنید زیرا بعد از پر شدن گوشی، خودبه‌خود قطع می‌شود.

انواع پاوربانک را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: پاور بانک

پاوربانک انکر PowerCore 10000 PD Redux

خرید پاوربانک برای آیفون ۱۲

ابعاد این پاوربانک چندان بزرگ نیست که فضای زیادی را بگیرد و می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید. قیمت آن نیز نسبت به خیلی از مدل‌های دیگر مناسب‌تر است.

از نظر خیلی از کاربران بهترین پاور بانک وایرلس برای آیفون، از برند انکر است؛ چرا که هم قیمت خوبی دارد هم به راحتی می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید. این پاوربانک تا چندین بار پشت هم گوشی شما را شارژ می‌کند و ساختار محکمی دارد. جنس بدنه نیز به گونه‌ای است که از دست ول نمی‌شود و اگر آن را روی سطح صافی قرار دهید، سر نمی‌خورد. ظرفیت این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

پیشنهاد مطالعه:
تشخیص پاور بانک اصلی از تقلبی

پاور بانک انکر Magnetic Battery A1611

پاوربانک انکر مگنتی

این مدل پاوربانک انکر نیز یکی دیگر از پاوربانک‌ های خوب برای اپل است که طراحی زیبایی دارد و وزن آن تنها ۱۴۰ گرم است. پاور بانک تنکر A1611 ظرفیتی برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و جریان ورودی آن ۲ آمپر، و ولتاژ ورودی‌اش ۵ ولت است.

این پاوربانک یک استند دارد که شما می‌توانید از آن به عنوان تکیه‌گاه گوشی هم استفاده کنید و اصلا نگران نباشید چرا که تا ۹۰۰ گرم وزن گوشی را تحمل می‌کند. این پاوربانک به فناوری مگ سیف برای آیفون ۱۲ به بالا نیز مجهز است.

خرید پاوربانک Magnetic Battery A1611

پیشنهاد مطالعه:
مگ سیف چیست و چه کاربردی دارد

پاوربانک هیسکا LP-440

پاور بانک مخصوص آیفون

یکی دیگر از بهترین نوع پاوربانک برای آیفون، این مدل از برند هیسکا است. این پاوربانک ظرفیت فوق‌العاده‌ی ۴۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دارد و نه تنها با آیفون، که دستگاه‌های اندرویدی را نیز شارژ می‌کند. بدنه‌ی این پاوربانک از پلاستیک ABS است که یکی از بهترین متریال‌ها برای بدنه‌ی پاوربانک به حساب می‌آید. این پاوربانک، ۳ درگاه دارد که یکی از آن‌ها مناسب لایتنینگ است و به شارژ سریع گوشی‌ کمک می‌کند. هر یک از درگاه‌های خروجی، شدت جریانی برابر با ۲.۱ آمپر، و ولتاژ هر کدام ۵ ولت است. برای شارژ شدن کامل خود پاروبانک نیز ۱۶ ساعت زمان لازم است.

خرید پاروبانک Lp-440

پاوربانک انرجایزر UE30000PQ

 بهترین پاور بانک برای آیفون چیست

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ یکی دیگر از شارژرهای همراه با ظرفیت بالا است که می‌توانید تهیه کرده و همراه خود داشته باشید تا بتوانید آیفون خود را شارژ کنید. این دستگاه دارای ۳ نوع پورت ورودی از جمله لایتنینگ است که بتوانید فرآیند شارژ شدن را تسریع کنید. همچنین، نه فقط آیفون، که گوشی‌های اندرویدی را هم می‌توانید با کمک آن شارژ کنید. وزن دستگاه، ۴۵۱ گرم است و ابعاد آن به گونه‌ای است که به راحتی داخل کیف جای می‌گیرد. بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک است و می‌تواند به طور کاملا ایمن، ۴ دستگاه را همزمان شارژ کند. البته، شدت جریان خروجی در هر کدام از پورت‌ها متفاوت است و بیشترین آن ۴.۵ آمپر است.

خرید پاوربانک UE3000PQ

پیشنهاد مطالعه:
بهترین پاور بانک های بازار ایران

پاوربانک مک دودو MC-6041

best powerbank for iphone

اگر یک پاوربانک سبک وزن با ظرفیت متوسط می‌خواهید که بی‌شارژ نمانید و کیفیت خوبی هم داشته باشد، این پاوربانک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این دستگاه، ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی امپرساعتی دارد و دارای دو پورت خروجی برای شارژ است. توان خروجی کلی این دستگاه ۲۲.۵ وات است که از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و از دستگاه شما، در برابر اتصال کوتاه محافظت می‌کند.

خرید پاوربانک MC-6041

جمع بندی

تنوع پاوربانک با ظرفیت های مختلف، در بازار بسیار زیاد است. در این مقاله سعی کردیم تا از برندهای مختلف، بهترین پاوربانک وایرلس برای آیفون را به شما معرفی کنیم. چنانچه پاوربانک‌های دیگری را می‌شناسید که جای آن‌ها در این لیست خالی است، خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک مخصوص آیفون کدام است؟

پاوربانک MagSafe Battery Pack بهترین پاور بانک برای آیفون ۱۲، ۱۳ و ۱۴ است.

آیا پاوربانک MC-6041 برای گوشی های اندرویدی هم استفاده می‌شود؟

بله. این پاوربانک هم برای گوشی‌های آیفون، و هم انواع گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌شود.


ads

مقایسه Macbook air و Pro ساخت 2022 و 2023 را در مطلب بالا از دست ندهید.


تفاوت مک بوک ایر و پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *