• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

آموزش ساخت اکانت استیم

استیم یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های توزیع نسخه دیجیتالی بازی‌های ویدیویی است و بسیاری از گیمرها از طریق آن اقدام به تهیه بازی‌ها می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت اکانت استیم را به شما آموزش دهیم.

دیگر بازی‌های ویدیویی به اندازه قبل در قالب دیسک‌های فیزیکی به فروش نمی‌رسند و کاربران از طریق پلتفرم‌های مختلف دست به تهیه آن‌ها می‌زنند. استیم نیز یکی از این سکوها به حساب می‌آید و شرکت‌های مختلف از طریق آن به صورت دیجیتالی بازی‌هایشان را به فروش می‌رسانند. اگر دوست دارید بیشتر با این پلتفرم آشنا شده و نحوه ساخت حساب کاربری در آن را یاد بگیرید، در ادامه با ما همراه باشید.

اکانت استیم چیست؟

آموزش ساخت اکانت استیم

اگر اهل بازی‌های ویدیویی باشید، می‌دانید که کاربران پلی استیشن و ایکس باکس از طریق سرویس‌هایی مثل PS Plus و گیم پس دست به تهیه بازی‌های خود می‌زنند. اما کاربران رایانه‌های شخصی از این جهت دست‌شان باز است و می‌توانند برای تهیه بازی به سراغ پلتفرم‌های مختلفی بروند. استیم در حال حاضر با داشتن سهم 75 درصدی از بازار، پرطرفدارترین پلتفرم توزیع دیجیتالی بازی‌ها به حساب می‌آید.

شرکت ولو اولین بار در سال 2003 این سرویس را راه‌اندازی کرد و در ابتدا برای عرضه خودکار آپدیت کاربرد داشت. اما سازندگان در سال 2005 تصمیم گرفته‌اند به دیگر شرکت‌ها نیز اجازه دهند که بازی‌هایشان را از این طریق در دسترس گیمرها قرار دهند.

حالا که تقریبا 2 دهه از زمان راه‌اندازی این سرویس می‌گذرد، بیش از 34 هزار بازی روی آن قرار گرفته و تعداد کاربران فعال‌اش نیز به صورت ماهیانه از مرز 132 میلیون نفر گذشته است. اگر خیلی اهل بازی کردن با کامپیوتر باشید، احتمالا بالاخره گذرتان به استیم خواهد خود. پس حالا که می‌دانید اکانت استیم چیست، بیایید نگاهی به نحوه ساخت آن را بیندازیم.

پیشنهاد مطالعه:
دیسکورد چیست

چگونه اکانت استیم بسازیم؟

نحوه ساخت اکانت استیم اینگونه است که ابتدا باید وارد این سایت شده و روی Join Steam کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت استیم

حالا باید ایمیل خود را وارد کرده و محل سکونت‌تان را انتخاب کنید. اگر قصد ساخت اکانت استیم ریجن ترکیه یا ساخت اکانت استیم آرژانتین را دارید، بهتر است پیش از ورود به سایت از طریق VPN آی پی خود را به یکی از این کشورها تغییر دهید. هرچند باید به خاطر بسپارید که اگر استیم متوجه استفاده شما از برنامه‌های ترد پارتی (Third-Party) شود، احتمالا حساب کاربری‌تان را مسدود خواهد کرد. پس از این کار Captcha را حل کنید و دکمه Continue را بزنید.

آموزش ساخت اکانت استیم

پس از مرحله کپچا، استیم از شما می‌خواهد که ایمیل‌تان را تایید کنید. برای وارد صندوق ورودی ایمیل‌هایتان شوید و به سراغ پیام دریافت شده از استیم بروید. سپس روی گزینه Verify کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت استیم

پس از این مرحله استیم از شما می‌خواهد که یک نام کاربری و کلمه عبور برای حساب کاربری‌تان انتخاب کنید تا فرآیند ساخت اکانت استیم کامل شود. بعد از وارد کردن این موارد گزینه Done را بزنید.

آموزش ساخت اکانت استیم

حالا باید با کلیک روی گزینه Install Steam از قسمت بالا سمت راست صفحه برنامه استیم را دانلود کنید. پس از پایان یافتن فرآیند دانلود، یک exe برای‌تان نمایش داده می‌شود. پس از باز کردن آن منتظر دانلود محتوای مورد نیاز برنامه شده و در ادامه نام کاربری و کلمه عبورتان را وارد کنید.

آموزش ساخت اکانت استیم

این بود نحوه ساخت اکانت استیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره استیم چیست؟ دوست دارید در آینده چه تغییراتی را در آن شاهد باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


ads

بهترین مدل لپ تاپی که در بازار ایران می‌توانید تهیه کنید، کدام است؟


بهترین لپ تاپ های بازار فروردین 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *