• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک

اگر فکر کرده‌اید که بازی‌ها قابل اجرا روی مک نیستند، سخت در اشتباهید! ما با معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک، شما را با دنیای بازی‌های گوناگونی که روی سیستم مک اجرا می‌شوند آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید تا شما را به دنیای بازی‌ها ببریم. امیدواریم که در انتهای این لیست با بازی‌های جدیدی آشنا شده باشید.

انواع دسته بازی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید دسته بازی

لیست برترین بازی برای مک بوک

۱. بازی Sid Meier’s Civilization VI

بازی برای مک

اگر دنبال یک بازی‌ هستید که ساعت‌ها شما را در خود غرق کند، چیزی بهتر از بازی Sid Meier’s Civilization VI پیدا نمی‌کنید. این بازی، جدیدترین سری از مجموعه‌ بازی‌های Civilization به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. از آن سال تا الان سازندگان بازی آپدیت‌هایی هم برای این بازی منتشر کرده‌اند که بازی جذاب‌تر از قبل شده است. در این بازی، شما با فرمانده‌ها و سردمداران تاریخی سروکله می‌زنید. همچنین DCL یا پک‌های مکملی برای بازی در نظر گرفته شده که با دانلود آن‌ها میتوانید در بازی تغییرات آب‌وهوایی ایجاد کنید یا یک سری تغییرات دیگر که بازی را خوشایند می‌کند به آن بیفزایید.

این گیم آن‌قدر رضایت‌بخش و اعتیادآور است که ساعت‌ها شما را درگیر می‌کند و هر سری به خودتان می‌گویید فقط یک دور دیگر بازی خواهید کرد، اما باز هم ادامه می‌دهید. خودتان تصورش را بکنید؛ در این بازی می‌توانید یک بمب اتمی روی سر گاندی بیندازید.

۲. بازی جذاب Stardew Valley

stardew vally بازی - بهترین بازی برای مک بوک

بازی‌های کمی هستند که مثل سیمز آرام‌بخش‌اند؛ اما با آمدن Stardew Valley، استاندارد جدیدی برای این قبیل بازی‌ها تعریف شد. با این که بستر بازی مانند دیگر بازی‌های مزرعه‌ای است که پیش از آن آمد، اما این بازی تقریبا به همه‌چیز عمق داد: مفاهیمی چون زراعت، دام‌پروری، نبرد، دوستی، اکتشاف و خیلی چیزهای دیگر.

این بازی از معدود گیم‌هایی است که هم نظر گیمرهای حرفه‌ای را جلب کرده و هم گیمرهای تازه‌کار دوستش دارند. در این بازی هیچ استرسی وجود ندارد و با آرامش پیش می‌روید. چنانچه دنبال یک بازی آرام‌ و غیرجنگی برای مک بودید، مطمئن باشید که این گزینه راضی‌تان می‌کند و یکی از بهترین بازی‌ های مک بوک است.

پیشنهاد مطالعه:
بازی های دونفره

۳. بهترین بازی برای مک: Hades

بررسی کامل بازی hades برای مک بوک

زمانی که hades برای macOS، windows و Nintendo عرضه شد،‌ مشخص شد که نه فقط یکی از بهترین بازی برای مک بوک، که یکی از بهترین‌ها در این چند سال اخیر خواهد شد. بازی‌ای که توسط استودیوی Supergiant games ساخته شده است.

در این بازی شما به دنیای زیر زمین می‌روید. در این بازی می‌بینیم که پسر هیدیس می‌خواهد از دنیای مردگان خارج شود و به کوه المپ برود، اما پدرش سرسختانه مخالفت می‌کند و سعی دارد جلوی او را بگیرد. در این بازی شما بارها کشته می‌شوید و به نقطه ابتدایی برمی‌گردید اما این اصلا نباید شما را دلسرد کند؛ چرا که کشفیات جدیدی به دست می‌آورید و کاراکترهای جدیدی را در بازی می‌بینید.

چنانچه طرفدار بازی‌ها و داستان‌های اساطیری باشید، ما این بازی را شدیدا بهتان توصیه می‌کنیم.

۴. بازی The Sims 4

sims 4 for macOS

از رونمایی اولین سری بازی سیمز تا به امروز، این بازی شاهد تغییرات بسیاری بوده که همگی به جذابتر شدن آن کمک کرده‌اند. سیمز اگرچه به نظر خیلی از گیمرها هیجان و جذابیتی ندارد، اما خیلی‌ها وفادارانه سال‌هاست که این بازی را انجام می‌دهند و برای کسانی‌که دلشان بازی‌های جنگی یا استرس‌زا نمی‌خواهد انتخاب ایده‌آلی است.

اگر جزئیات برای شما مهم هستند، خوب است بدانید در سری از بازی سیمز، شما شاهد زیاد شدن جزئیات ظاهری کارکترها و ویژگی‌ها و احساسات متنوع آن‌ها می‌شوید. دستورهای بیشتری می‌توانید به آن‌ها بدهید و می‌توانید با کارکتری که ساخته‌اید از خانه خارج شوید و سفر کنید.

پیشنهاد مطالعه:
بازی های پی اس فایو

۵. بازی هیجان‌انگیز Thimbleweed Park

بازی رایگان برای مک

اگر طرفدار بازی‌های کلاسیکی چون LucasArts هستید، این بازی را هم امتحان کنید. این بازی به دست Ron Gilbert و Gary Winnick طراحی شده که پیش‌تر، بازی کلاسیک Maniac Mansion را ساختند. در این بازی، شما باید حواستان به ۵ شخصیت دیوانه باشد که می‌خواهند از تاریک‌ترین اسرار شهر پرده‌برداری کنند. حال و هوای بازی شما را به یاد سریال رازآلود Twin Peaks می‌اندازد. این بازی با این‌که شمایلی کلاسیک دارد، اما با وجود صداگذاری حرفه‌ای و جزئیاتی که در طی بازی می‌بینید، متوجه می‌شوید که چقدر مدرن است.

۶. بازی مشهور Fortnite برای مک

fortnite game

مگر می‌شود تا به حال اسمی از بازی مشهور fortnite نشنیده باشید؟‌ این بازی آنقدر محبوب و پرطرفدار از آب درآمد که حتی کسانی که اهل گیم نیستند هم اسم آن را شنیده‌اند. اما چه چیزی اینقدر فورت‌نایت را محبوب کرده؟ شاید علتش آن باشد که این بازی که در دسته‌ Battle Royal جا می‌گیرد و یک‌جور فضای مجازی بامزه به سبک‌وسیاق کارتونی دارد که نظیر آن را فقط در فیلم‌های کریستوفر نولان می‌بینید. بی‌خیال متاورس شوید؛ دنیای این بازی همان‌چیزیست که گیمرها دنبالش هستند.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که کاراکترها با گلایدر از اتوبوسی پرنده پایین می‌پرند. در ادامه، شما باید تلاش کنید تا کاراکترتان زنده بماند و دیگر شخصیت‌ها او را نکشند. این بازی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و همانطور که خیلی از دیگران هم موافق هستند، میخواهیم آن را محبوب‌ترین و بهترین بازی برای مک بوک، کنسول و ویندوز و اندروید و ios معرفی کنیم. همچنین، لازم است بدانید که این گیم که چندسال پیش رونمایی شد، موفق شد تا در لیست ۵۰ بازی برتر دنیا رتبه‌ي ۳۲ را مال خود کند.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین بازی فوتبال

۷. بازی Graveyard Keeper برای مک

graveyard keeper - معرفی بهترین بازی‌ها برای مک بوک

اگر دلتان بازی‌ای مثل sims یا stardew valley می‌خواهد، پیشنهاد دیگر ما به شما بازی نگهبان گورستان است. در این جا، به‌جای آن‌که به خانه‌ و زندگی‌تان برسید یا کشاورزی کیند، باید اجساد را بسوزانید، به خاک بسپارید یا در تابوت بگذارید. ضمنا، شخصیت شما بعد از یک سانحه رانندگی در زمان جابه‌جا شده و به قرون وسطی رفته و حال تنها راهی که برای بازگشت به خانه وجود دارد، این است که بهترین نگهبان ممکن باشید. البته این تنها مسئولیت شما نیست! شما باید مراسم‌های کلیسا را اجرا کنید، با مردم روستا معاشرت کنید و اکتشافات جدیدی انجام دهید.

شاید فضای بازی خیلی دارک و ترسناک به‌نظر برسد، اما این بازی هم همان حال‌وهوای سیمز را برایتان تداعی می‌کند. همچنین، برعکس پایان باز سیمز، این بازی پایان‌پذیر است.

خرید MacBook از تکنولایف: مک بوک

۸. بازی هیجان انگیز Minecraft

بازی ماین کرفت بهترین بازی برای مک بوک

مگر می‌شود کسی نام بازی ماینکرفت را نشنیده باشد؟ اصلا نیاز نیست حتما گیمر باشید تا نام این بازی به گوش شما خورده باشد؛ همه‌ی ما در اطرافمان کسانی را داریم که این بازی را انجام داده‌اند و معتقدند این بازی، یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است! خوب است بدانید که این بازی برای مک هم موجود است و اگر از مک‌بوک استفاده می‌کنید، می‌توانید این بازی را انجام دهید.

بازی ماینکرفت گیم پلی خیلی جذابی دارد که هرچه بیشتر آن را انجام می‌دهید، بیشتر در دنیای بازی غرق می‌شوید و تقریبا محال است حوصله‌تان سر برود. در این بازی، شما هم می‌توانید خانه‌وزندگی‌ خود را بسازید، هم می‌توانید در معادن طلا کار کنید و هم با اشرار مبارزه کنید. البته حواستان باشد! این بازی اعتیادآور است و می‌تواند حسابی شما را معتاد خود کند پس اگر سرتان شلوغ است سراغش نروید.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین بازی برای ایفون

۹. بازی Disco Elysium

disco elysium

این بازی نه تنها یکی از بهترین بازی‌ها برای مک بوک است، که از نظر خیلی از گیمرها، یکی از بهترین بازی‌های دوران محسوب می‌شود.

داستان این بازی جذاب درباره‌ یک کارآگاه دائم‌الخمر است که در مسافرخانه‌ی ارزان‌قیمتی چشم باز می‌کند و می‌بیند که در آن‌جا قتلی رخ داده. از این‌جا به بعد داستان، باید به پیدا کردن سرنخ‌ها و بررسی قتل‌ها بپردازید. خوبی این بازی این است که شما آزادی عمل دارید و همیشه چندین گزینه و مسیر پیش‌روی شما هست که از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید و بازی را پیش ببرید. بنابراین، بازی هیچ‌وقت خسته‌کننده یا تکراری نمی‌شود.

۱۰. بازی Cuphead

cuphead - بهترین بازی برای مک بوک

با این‌که Cuphead در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، با دیدن تصاویر این بازی، قبل از هر چیزی به یاد کارتون‌های قدیمی آمریکایی می‌افتید. شاید بتوانیم بگوییم که این کار، حقه‌ي سازندگان بازی در کمپانی Studio MDHR بوده که با غلغلک حس و خاطرات نوستالژیک، شما را به انتخاب این بازی تحریک کنند. البته نباید فکر کنید که این بازی ساده و بچگانه است و از آن لذتی نخواهید برد! این بازی یکی از بهترین بازی ها برای مک بوک است که طرفداران زیادی دارد و مملو از پیچیدگی‌هایی است که شما را به چالش می‌کشد. اگر هوس یک بازی جدید و متفاوت را کرده‌اید، هرچه زودتر کاپ‌هد را نصب کنید.

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید، بازی‌های زیادی هستند که روی مک هم اجرا می‌شوند. خیلی از این بازی‌ها را می‌توانید مستقیم از اپ استور دانلود کنید. Steam که یک فروشگاه آنلاین معروف است هم بخشی برای دانلود بهترین بازی های رایگان مک بوک در نظر گرفته است. امیدوار هستیم که این لیست برای شما مفید بوده، و در آن با بازی‌های جدیدی آشنا شده باشید.

سوالات متداول

آیا بازی کراش برای مک بوک قابل اجرا است؟

بله. بازی Crash Bandicoot 4 در سیستم مک قابل اجرا است و همان گیم پلی سابق و محبوبش را دارد.

برای گیم PC بهتر است یا Mac؟

پی‌سی‌ها برای اجرای گیم مناسب‌تر هستند. از آن‌جا که کارت گرافیک مک بوک‌ها کیفیت چندانی ندارد، ممکن است برخی بازی‌ها روی آن‌ها اجرا نشود یا رضایت کاربر را جلب نکند.


ads

بهترین گوشی های بازار ایران را در این مطلب معرفی کردیم. از نظر شما بهترین مدل موبایل کدام است؟


بهترین گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *