• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

گوشی پوکو X5 پرو معرفی شد

سری گوشی‌های پوکو X از جمله گوشی‌های خوش ساخت شرکت پوکو به شمار می‌آیند که صفحه نمایشی با نرخ نوسازی بالا دارند و شارژ سریع خوبی بهره می‌برند و تراشه‌ قدرتمندی نسبت به قیمتی که دارد به کاربران ارائه می‌کند. شرکت پوکو امروز از گوشی پوکو X5 پرو رونمایی کرد. محصولی که با ویژگی‌های خاص خودش می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

مشخصات گوشی پوکو X5 پرو

گوشی پوکو X5 پرو قرار است به عنوان جایگزین پوکو ایکس ۴ پرو شناخته شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی پوکو ایکس 5 پرو شاسی باریک‌تری دارد. شاسی این محصول ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد و به همین دلیل خوش دست به نظر می‌رسد.

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی گوشی پوکو ایکس 5 پرو را می‌توانیم برخورداری از تراشه اسنپ دراگون 778G نام ببریم. تراشه‌ای که با پردازنده ۶ نانومتری ساخته شده و از پردازنده گرافیکی Adreno 642L بهره می‌برد. این تراشه سرعت بیشتری در مقایسه با تراشه گوشی پوکو ایکس ۴ پرو دارد. روی پوکو ایکس ۴ پرو از تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ استفاده شده بود.

رنگ های Poco X5 Pro

گوشی پوکو X5 پرو با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. این گوشی مدلی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم هم دارد. از رم‌های LPDDR4X و حافظه UFS 2.2 برای این گوشی استفاده شده است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی هوشمند به اندروید ۱۲ مجهز شده و از رابط کاربری MIUI 14 استفاده می‌کند.

برای گوشی پوکو ایکس ۵ پرو از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده شده است. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و از نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این محصول می‌توانیم به رندر رنگ‌های ۱۰ بیتی اشاره کنیم. این صفحه نمایش از ۱۰۰ درصد پوشش رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند تا ۹۰۰ نیت روشنایی تولید خواهد کرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه نمایش از یک لایه محافظ گوریلا گلس ۵ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات پوکو ایکس ۵ پرو

دوربین پوکو ایکس 5 پرو

گوشی پوکو ایکس ۵ پرو از دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی از دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی هم استفاده شده که با زاویه ۱۲۰ درجه عکاسی می‌کند. یک دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود.

دوربین اصلی پوکو ایکس ۵ پرو

استفاده از تراشه اسنپ دراگون 778G باعث شده این گوشی دوربین بهتری داشته باشد و از NPU قدرتمندتری استفاده کند. این گوشی به واسطه تراشه‌ای که دارد می‌تواند با وضوح تصویر 4K فیلم‌برداری کند. دوربین پوکو ایکس ۵ پرو در مقایسه با پوکو ایکس ۴ پرو ۶۹ درصد سریع‌تر شده و ۳۸ درصد در شب بهتر عکس می‌گیرد.

دوربین پوکو ایکس ۵ پرو

تراشه اسنپ دراگون 778G به وای-فای ۶ مجهز شده و بلوتوث ۵٫۲ دارد. روی این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا قرار گرفته و فرستنده IR و NFC دارد.

گوشی پوکو ایکس 5 پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده با پورت USB-C شارژ می‌شود. این گوشی با شارژی راهی بازار می‌شود از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

باتری پوکو ایکس ۵ پرو

گوشی Poco X5 Pro در رنگ‌های آبی و مشکی و زرد راهی بازار می‌شود.

پوکو ایکس ۵ پرو مشکی
پوکو ایکس ۵ پرو آبی
پوکو ایکس ۵ پرو زرد

قیمت پوکو X5 پرو

قیمت پوکو ایکس 5 پرو خیلی زیاد نیست. مدلی که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شود و مدلی که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۳۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قیمت پوکو ایکس ۵ پرو ۶/۱۲۸
قیمت پوکو ایکس ۵ پرو ۸/۲۵۶


ads


بهترین گوشی تا 30 میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *