• تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب
تحلیل مبتکرانه
  • تلفن09193375082
  • ایمیلinfo@innobenchmark.ir
  • آدرستهران ، قیطریه ، دفتر سایت تحلیل مبتکرانه
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 9شب

نوکیا C22 و نوکیا C32 معرفی شدند

نوکیا از دو گوشی سری C رونمایی کرد. گوشی‌هایی که نوکیا C22 و نوکیا C32 نام دارند.

گوشی نوکیا C32 اولین گوشی از سری C به شمار می‌رود که به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. هر دو گوشی نوکیا C22 و نوکیا C32 از گواهی IP52 بهره می‌برند و در برابر پاشش قطره‌های آب و نفوذ گرد و خاک مقاوم خواهند بود.

دو گوشی نوکیا C22 و نوکیا C32 از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح تصویر HD+ بهره می‌برند. صفحه نمایشی که به صورت ۲٫۵ بعدی طراحی شده است. این دو گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند که از شارژ سریع ۱۰ وات بهره می‌برند. نوکیا ادعا کرده که باتری این گوشی تا سه روز دوام می‌آورد. نوکیا می‌گویند مصرف باتری این گوشی‌ها با هوش مصنوعی بهینه شده‌اند.

گوشی نوکیا C32 به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز شده شده که روی لبه گوشی قرار گرفته است. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی به حالت عکاسی در شب هم مجهز شده و می‌تواند پرتره هم عکاسی کند. این گوشی به دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد.

گوشی نوکیا C32 به تراشه Unisoc SC9863A مجهز شده و در مدل‌هایی با ۳ و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی نوکیا C32 به اندروید ۱۳ مجهز شده و تا دوسال به روزرسانی اندروید دریافت می‌کند.

فروش گوشی نوکیا C32 از امروز شروع شده و با قیمت ۱۲۹ یورو راهی بازار می‌شود.

گوشی نوکیا C22 بدنه‌ای پلاستیکی دارد و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم پشت گوشی قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین ۲مگاپیکسلی ماکرو هم دارد. روی گوشی هم دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

گوشی نوکیا C22 در مدل‌هایی با ۲ و ۳ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی نوکیا C22 با قیمت ۱۰۹ یورو راهی بازار می‌شود.


ads

اگر می‌خواهید یک جاروبرقی بخرید، این راهنمای خرید جاروبرقی را حتما بخوانید.


راهنمای خرید جارو برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *